بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» هتل یلو کاشان

هتل یلو کاشان

هتل یلو در قلب کویر

هتل یلو در شهر کاشان و در منطقه گردشگری آران و بیدگل واقع شده است. این هتل کار خود را از سال 1397 شروع کرده است و از هتل های تازه ساز این منطقه به شمار می رود. این هتل نام خود را از روستای یزدلان در شش کیلومتری ابوزیدآباد گرفته است. مردم این روستا به زبان بیذوی حرف می زنند. یزدلان در این زبان یَلو گفته می شود که به معنای یلان و پهلوانان است. روستای یزدلان در سی کیلومتری کاشان واقع شده است. این هتل با امکانات خوبی که دارد برای اقامت مسافرانی که به هوای تماشای زیبایی های کویر به آنجا سفر می کنند، بسیار مناسب است. دسترسی آسان از این هتل به مناطق گردشگری این منطقه از دیگر مزایای اقامت در آن محسوب می شود.

درباره ساختمان هتل یلو

هتل یلو هتلی پنج ستاره است و ساختمان آن دارای سه طبقه و در مجموع 28 واحد اقامتی است. معماری هتل همخوان با محیطی است که در آن قرار گرفته است. در محوطه آن نیز حوض آبی بزرگ و زیبایی مطابق با باغ های ایرانی این منطقه ساخته شده است. اتاق های این هتل به شکل های دو تخته توئین فولبرد، دو تخته دبل فولبرد، سه تخته فولبرد، چهار تخته فولبرد، پنج تخته فولبرد، شش تخته فولبرد و هفت تخته فولبرد هستند و هیچ یک از آنها ظرفیت نفر اضافه را ندارند.

این هتل بیشتر شبیه یک اقامتگاه بوم گردی است و تمام خدمات داخل آن نیز به صورت این نوع اقامتگاه ها به مهمانان ارائه می شود. فرقشان در این است که مهمانان از سرویس خواب به صورت تختخواب در داخل اتاق ها بهره می برند و امکاناتی بیشتر از یک اقامتگاه بوم گردی در اختیار آنها قرار می گیرد. داخل سرویس های بهداشتی و حمام ها و سینک های روشویی به کاشی کاری های ایرانی مزین شده اند و در چیدمان اتاق ها نیز از معماری ایرانی بهره گرفته شده است و وجود طاقچه و شیشه های ارسی ها فضای آنها را دلنشین تر کرده است. یکی دیگر از جذابیت های این هتل وجود طاق ها و ایوان ها است که محل خوبی برای عکاسی به شمار می روند. نمای ساختمان هتل یلو کاهگلی است و در دو طرف آن دو بادگیر برگرفته از معماری این منطقه برای زیبایی بیشتر آن ساخته شده است.

امکانات هتل یلو

جاذبه های گردشگری ساحلی که کمتر به آن ها پرداخته شده! مطلب مرتبط جاذبه های گردشگری ساحلی که کمتر به آن ها پرداخته شده!

هتل یلو دارای ساختمانی که نمای آن کاهگل شده است و با توجه به جدید بودنش امکانات خوبی را برای مهمانانش تعبیه کرده است. از امکانات داخل اتاق ها می توان به سرویس بهداشتی فرنگی، روم سرویس 24 ساعته، مبلمان، دراور، آباژور، رخت آویز، کمد لباس، حمام همراه با لوازم بهداشتی داخل آن، دمپایی، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم اعلام حریق، تهویه مطبوع، سیستم اطفای حریق، سیستم گرمایی و سرمایی و مینی بار رایگان اشاره کرد. اتاق ها دارای بالکن نیز هستند که چشم انداز آنها رمل ها و کوه های ماسه ای است.

از امکانات عمومی هتل نیز می توان صندوق امانات، سرویس بهداشتی ایرانی، پارکینگ، چایخانه، نمازخانه، فروشگاه، اتاق چمدان، تاکسی سرویس و خدمات خشک شویی را نام برد. لابی این هتل نیز فضای خوبی دارد و در آن امکان اینترنت رایگان تعبیه شده است. در ضمن، افراد معلول نیز از امکانات مخصوص خودشان در این هتل بهره خواهند برد. در زمان رزرو هتل یلو به این مسئله توجه داشته باشید که در اتاق ها خبری از یخچال و تلویزیون و اینترنت، میز تحریر، چای ساز، تلفن، صندوق امانات و سرویس بهداشتی ایرانی نیست.

موقعیت مکانی هتل یلو

هتل یلو در دل کویر قرار دارد و مهمانان می توانند از تفریحات این اقلیم نهایت استفاده را ببرند. سکوت کویر و گشت و گذار در آن از بهترین مزایای سفر به این منطقه است. در هتل امکان تورهای بیابان گردی و سافاری نیز برای مهمانان در نظر گرفته شده است. تماشای آسمان کویر در دل شب و به دور از آلودگی نوری از دیگر جذابیت هایی است که گردشگران را به سوی خود می کشد.

یکی از مناطق گردشگری و دیدنی نزدیک به این هتل کویر سیازگه است که در دامنه ریگزارهای شمال ابوزیدآباد قرار دارد. تجربه راه رفتن روی شن های داغ تپه ها و رمل ها تا به آخر عمر همراه کسانی است که این منطقه را برای دیدار انتخاب کرده اند.  


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده