مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» هتل بوعلی همدان با بافتی قدیمی و چشم اندازی زیبا

هتل بوعلی همدان با بافتی قدیمی و چشم اندازی زیبا

در میان هتل های بسیاری که در شهر همدان وجود دارد، هتل بوعلی همدان یکی از سرشناس ترین آنهاست. اقامت در هتل بخش مهمی از لذت سفر را بر عهده دارد. یک هتل خوب و با امکانات مناسب می تواند لذت سفر شما را دو چندان کند. در عوض، یک هتل با سرویس دهی نامناسب می تواند همه لذت سفرتان را از شما سلب کند.

 

درباره هتل بوعلی همدان


شهر همدان شهری تاریخی است. اگر می خواهید این قدمت را با جان و دل حس کنید، در هتل بوعلی همدان ساکن شوید. زیرا این هتل در سال 1332 مورد بهره برداری قرار گرفته و در سال 1394 بازسازی شده است. هتلی چهار ستاره با دو ساختمان مجزا و در دو طبقه با 36 اتاق و سوئیت و 110 تخت که بعد از دیدار از شهر همدان، آسایش شما را فراهم خواهد آورد.

این هتل یکی از هتل های زنجیره ای پارسیان است و با نام هتل پارسیان بوعلی نیز شناخته می شود. این هتل در میدان جهاد شهر همدان و در ابتدای خیابان بوعلی سینا واقع شده است و دسترسی به آن بسیار آسان است.


امکانات هتل بوعلی همدان



از امکانات خوب هتل بوعلی همدان می توان به داشتن لابی گرم با فضایی مهمان نواز اشاره کرد. هتل مجهز به سالن همایش، سالن کنفرانس و البته باغی است که ساختمان آن را در بر گرفته و برای دمی آساییدن بسیار دلپذیر است. دو رستوران هتل با سرو انواع غذاهای ایرانی و خارجی و کافی شاپ بر آسودگی مهمانان خواهند افزود. همه اتاق های هتل دارای اینترنت، تلویزیون، یخچال، مینی بار، سرویس بهداشتی فرنگی، پنجره، حوله، حمام، لوازم بهداشتی، تلفن و دمپایی هستند.

خوب است بدانید که سرویس بهداشتی ایرانی در لابی، پارکینگ و نمازخانه و خشکشویی هم برای مهمانان در نظر گرفته شده است. از این هتل با رنگ و بوی شهر تاریخی همدان نباید انتظار داشته باشید که به استخر و سونا و جکوزی، سالن ورزشی و میز بیلیارد و دستگاه های بدنسازی، فروشگاه و ترانسفر فرودگاهی، آسانسور، صندوق امانات، کتابخانه، صرافی، کافی نت، آتلیه و اتاق سیگار مجهز باشد.

 

فاصله هتل پارسیان بوعلی از اماکن تاریخی همدان


هتل پارسیان بوعلی با توجه به قدمتش در نزدیکی بسیاری از اماکن دیدنی شهر قرار دارد و همین مسئله موجب کاهش هزینه های رفت و آمد در شهر خواهد شد. فاصله هتل تا آرامگاه باباطاهر عریان تنها حدود 10 دقیقه با خودرو است. تا آرامگاه بوعلی سینا نیز 3 دقیقه با خودرو است و البته قدم زنان در عرض 10 دقیقه به آنجا خواهید رسید.

برای رفتن به گنبد علویان، بقعه زیبای استرو مردخای، باغ موزه نظری و موزه حمام قلعه نیز حدود 6 دقیقه با خودرو زمان لازم است. برای دیدار از شیر سنگی هم می توانید با پای پیاده اقدام کنید و یا 5 دقیقه ای با خودرو خودتان را به آنجا برسانید.

زمان رسیدن به مسجد جامع همدان و تپه هگمتانه هم 8 دقیقه با خودرو تخمین زده شده است. تا برج قربان هم تنها 13 دقیقه پیاده روی کافی است.

مکان هایی که از ترک هتل بوعلی همدان تا رسیدن به آنها زمان بیشتری را باید صرف کنید، غار علی صدر، کتیبه و آبشار گنج نامه و آرامگاه حیقوق نبی هستند. اگر قصد اسکی در پیست زیبا و معروف تاریک دره را در زمستان دارید، باید با خودرو حدود نیم ساعت تا آنجا برانید.

رستوران نعل اشکنه و رستوران دلتا یا فست فود کلیز مکان های مناسبی برای صرف غذا هستند. مراکز خرید در دسترس هتل مجتمع تجاری سعیدیه، مجتمع تجاری داریوش، مرکز خرید میلاد و مرکز خرید آریان اند.

یکی از مسائلی که در انتخاب هتل بسیار تأثیرگذار است، فاصله آن تا فرودگاه و پایانه مسافربری است.این هتل خوشبختانه تا پایانه مسافربری با خودرو تنها 12 دقیقه و تا فرودگاه بین المللی شهر همدان 15 دقیقه به زمان نیاز دارد. به این ترتیب با اقامت در این هتل در زمان بسیار صرفه جویی خواهد شد.

قوانین کنسلی هتل بوعلی همدان


تحویل اتاق در هتل بوعلی همدان در ساعت 2 صورت می گیرد و تخلیه آن نیز در ساعت ۱۲ انجام می شود. اگر اعلام کنسلی بین 3 تا 7 روز باشد، جریمه قابل پرداخت 10 درصد از مبلغ یک شب اتاق هایی است که رزرو شده اند. جریمه اعلام کنسلی بین 11 تا 2 روز نیز 15 درصد از مبلغ یک شب اتاق هایی است که رزرو آنها انجام شده است.

در صورتی که اعلام کنسلی بین 6 تا 10 روز و همچنین بین 3 تا 5 روز باشد، مبلغ جریمه به ترتیب 25 درصد و 50 درصد از هزینه یک شب اتاق های رزروی خواهد بود. بدترین حالت آن هم اعلام کنسلی کمتر از 48 ساعت است که جریمه پرداختی 80 درصد مبلغ است. اطمینان داشته باشید که این هتل اوقات خوشی را برای شما رقم می زند و خاطره آن تا مدت ها کام شما را شیرین خواهد کرد. 


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده