بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» هتل بزرگ شیراز، همسایه دروازه قرآن

هتل بزرگ شیراز، همسایه دروازه قرآن

در میان هتل های بسیار شهر شیراز، هتل بزرگ شیراز یکی از معروف ترین آنهاست. شهر زیبا و خوش آب و هوای شیراز از قدیم الایام مقصد سفر بسیاری از گردشگران بوده است. به همین علت نیز دارای هتل های فراوانی است. نه تنها ایرانی ها در فصل بهار دلشان هوای بوی بهارنارنج این شهر را می کند، بلکه از دیگر نقاط جهان نیز برای دیدار از این شهر تاریخی می آیند.

ساختمان و امکانات هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز با ساختمان مدرن و عجیب و غریبش در همسایگی دروازه قرآن، در سال 1392 مورد بهره برداری قرار گرفته است. ساختمان هتل با 13 طبقه بر فراز کوه های شمال شرقی شهر واقع شده است و 158 واحد اقامتی دارد. ساعت ورود به هتل 14 و ساعت ترک آن 12 است.

امکاناتی که مهمانان هتل می توانند در اتاق های خود از آنها استفاده کنند، عبارت اند از: یخچال، تلویزیون، اینترنت، سرویس بهداشتی فرنگی، ماهواره و تلفن، روم سرویس 24 ساعته، خدمات بیدارباش و خدمات خانه‌ داری.

دیگر امکانات عمومی هتل بزرگ شیراز نیز عبارت اند از: سرویس بهداشتی ایرانی، نمازخانه، لابی مجهز و مجلل، باشگاه بدن سازی و صخره نوردی ویژه آقایان، استخر و سونا و جکوزی، آسانسور، سیستم اعلام حریق، اطفای حریق، پله اضطراری، دستگاه واکس کفش، سالن تنیس، خودپرداز بانک، پارکینگ سرپوشیده، خشکشویی، اینترنت در لابی، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی، تاکسی سرویس، ویلچر، خدمات باربری، خدمات تهیه بلیت، خدمات تور، آرایشگاه مردانه، آرایشگاه زنانه، فکس، پرینتر، روزنامه، اتاق چمدان، کتابخانه، خدمات پزشکی و کافی نت.

گشت شهری، ماساژ، بازی کامپیوتری و سالن بیلیارد از خدماتی هستند که باید برای استفاده از آنها هزینه اضافه پرداخت کرد. از دیگر خدمات هتل می‌توان به وجود سالن های کنفرانس، اجتماعات و همایش و تالار پذیرایی مجهز آن اشاره کرد. وجود فروشگاه و غرفه در هتل برای خرید سوغاتی و صنایع دستی برای آنها که فرصت چرخ زدن در شهر را ندارند، بسیار کارآمد است.

رستوران های هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز علاوه بر امکانات بی نظیری که گفتیم، دارای رستوران و کافی شاپ شیک و آرام و با غذاها و آشامیدنی های خوشمزه از مهمانان پذیرایی می کند. تنوع رستوران ها زیاد هستند و شامل رستوران ایرانی، رستوران سنتی، رستوران دریایی، رستوران ایتالیایی، فست فود می شوند و به هر ذائقه ای خوش می آیند.

جاذبه های گردشگری ساحلی که کمتر به آن ها پرداخته شده! مطلب مرتبط جاذبه های گردشگری ساحلی که کمتر به آن ها پرداخته شده!

رستوران ایرانی در طبقه چهارم و دارای غذاهای سرد و گرم ایرانی متنوع در منوی خود است. از جذابیت های آن پخش موسیقی زنده در تمام روزهای هفته و بوفه بودن رستوران در روزهای پنج شنبه و جمعه است. به آنها که طرفدار غذاهای ایتالیایی هستند مژده می دهیم که می توانند طعم واقعی انواع پاستا و پیتزا را با کیفیتی عالی در این رستوران بچشند. رستوران دریایی در طبقه ششم دارای معماری شگفت انگیزی است. این رستوران به شدت به طرفداران غذاهای دریایی توصیه می شود. بوفه سرد و گرم هتل نیز برای صرف یک صبحانه متفاوت در انتظار مهمانان است.

رستوران گردان هتل بزرگ شیراز

رستوران پانوراما هتل بزرگ شیراز که در طبقه سیزدهم واقع شده است، بزرگ ترین رستوران گردان ایران می دانند. یک ساعت زمان نیاز است تا این رستوران به اندازه 360 درجه بچرخد. گردش 360 درجه این رستوران از وجوه تمایز آن با دیگر رستوران های گردان در کشور است. البته چشم اندازی که از فراز آن در معرض دید مهمانان قرار دارد نیز بر لذت خوردن غذاها خواهد افزود.

علاوه بر منوی فوق العاده، این رستوران تنها رستوران گردان در جهان است که از مهمانان بر روی تراس هم پذیرایی می کند. هر نوع غذایی از فست فود تا باربیکیو و غذاهای دریایی در منوی این رستوران دیده می شود. 

موقعیت مکانی هتل بزرگ شیراز

در میان هتل های شیراز این هتل از این مزیت بزرگ برخوردار است که به دروازه قرآن نزدیک است. فاصله هتل تا آرامگاه شاهچراغ، مسجد وکیل و بازار وکیل 10 دقیقه با خودرو است. تا آرامگاه حافظیه و باغ ارم نیز کافی است 5 دقیقه در خودرو باشید، در واقع می توان با پای پیاده نیز در صورت داشتن زمان از آنها دیدار کرد. فاصله ای که باید برای رساندن خود تا ارگ کریم خانی و آرامگاه سعدی با خودرو طی کنید، حدود 12 دقیقه است. فاصله این هتل تا مراکز خرید نگین فارس، خلیج فارس و آفتاب نیز چیزی بین 20 تا 25 دقیقه با خودرو است.

از هتل بزرگ شیراز تا آرامگاه کوروش 1 ساعت و 20 دقیقه با خودرو و تا تخت جمشید 45 دقیقه است. آرامگاه کوروش و تخت جمشید به دلیل قرار گرفتن در خارج از شهر شیراز، دسترسی به آنها ساده نیست و برای دیدار از آنها باید زمان بیشتری را اختصاص داد. پس نباید مبنای انتخاب هتل خود را نزدیکی به این دو مکان تاریخی قرار داد.

برای رفتن از این هتل به راه آهن شهر شیراز حدود 25 دقیقه با خودرو و به فرودگاه بین المللی شیراز حدود 23 دقیقه زمان لازم است. اما تا پایانه مسافربری کاراندیش تنها 10 دقیقه زمان کافی است.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده