مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» هتل صفائیه یزد، سنتی پنج ستاره

هتل صفائیه یزد، سنتی پنج ستاره

سیاری از گردشگران به خاطر معماری شهر یزد آن را برای سفر انتخاب می کنند. هتل صفائیه یزد نیز با معماری خاص و چشم نوازش می تواند برای این افراد گزینه خوبی برای اقامت باشد. هتلی پنج ستاره با امکاناتی مدرن است که سفر به یزد را بیش از همیشه خاطره انگیز خواهد کرد. این هتل جزء زنجیره هتل‌ های پارسیان است و آن را به عنوان بهترین هتل شهر یزد نیز می شناسند.

ساختمان های هتل صفائیه یزد

هتل صفائیه یزد دارای دو ساختمان قدیمی و جدید است. ساختمان جدید این هتل در سال 1386 مورد بهره برداری قرار گرفته است و دارای 3 طبقه است. این ساختمان دارای 196 واحد اقامتی است. اما ساختمان قدیمی و کهن که از سال 1335 مشغول پذیرایی از مهمانان و گردشگران است، در سال 1392 بازسازی شده است. این ساختمان را هتل باغ نیز می نامند که دارای 46 ویلا است و ساختاری سنتی و دلنشین دارد.

امکانات هتل صفائیه یزد

این هتل از هتل های پنج ستاره یزد است که در میان باغی بزرگ و سرسبز بنا شده که محیطی مناسب برای قدم زدن است. امکانات اتاق ها شامل اینترنت، روم سرویس 24 ساعته، تلویزیون LCD، سرویس بهداشتی فرنگی، حمام، وسایل گرم کننده و سردکننده، صندوق امانات، بالکن، سشوار، چای ساز، مینی بار، میز آرایش، میز کار و یخچال می شود. برخی از اتاق ها هم دارای وان حمام هستند. اتاق ها با ظرفیت یک نفره، دو نفره، سه نفره و چهار نفره چیدمان شده اند و دارای مساحت های متفاوت اند.

از امکانات هتل نیز می توان اینترنت در لابی، صبحانه بوفه، پارکینگ در هتل و در حوالی آن، آرایشگاه مردانه، آسانسور، تاکسی سرویس، امکانات بازی کودکان، آب گرم، خدمات پزشکی، خشکشویی، خودپرداز بانک، روزنامه رایگان، میز پینگ پنگ، سالن بدن سازی، نمازخانه و صندوق امانات در لابی را نام برد. امکاناتی که این هتل از آن بی بهره است عبارت اند از: استخر و سونا و جکوزی، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی و میز بیلیارد. البته شهر یزد آنقدر مکان های تماشایی دارد که اگر به این امکانات هم مجهز بود، مجالی برای استفاده از آنها فراهم نمی شد.

تحویل اتاق در هتل پارسیان صفائیه یزد ساعت 14 و تخلیه آن نیز در ساعت 12 انجام پذیر است. از قوانین خاص این هتل می توان به ممنوعیت بردن حیوانات خانگی به اتاق های هتل اشاره کرد.

رستوران های هتل پارسیان صفائیه یزد

در رستوران های هتل صفائیه یزد نیز انواع فست فود و غذاهای سنتی شهر یزد سرو می شود و رستورانی با غذاهای هیجان انگیز ایتالیایی نیز در آن وجود دارد. رستوران چهار سوق که خدمات آن به شکل بوفه است، رستوران چوبی، کافی شاپ کلاه فرنگی با 70 نفر گنجایش و مناسب برای قرارهای دوستانه و کاری، کافی شاپ آب نما با 70 نفر گنجایش دارای فضایی تابستانی و دلپذیر و کافی شاپ آلما با فضای خاص شیشه ای در وسط باغ همگی به این هتل تعلق دارند. این مکان ها شما را برای داشتن دقایقی خوش بعد از خستگی دیدار از امکان تاریخی شهر به سوی خود دعوت می کنند تا بتوانید عکس های سفرتان را با بقیه به تماشا بنشینید.

امکانات ویژه هتل صفائیه یزد

داشتن اتاق ویژه معلولین از امکاناتی است که شاید هر هتلی از آن بهره مند نباشد. خیلی خردمندانه است که برای این قشر از جامعه نیز امکاناتی در هتل در نظر گرفته شده است.سالن جشن و مراسم عروسی، سالن همایش و اتاق جلسات در هتل برای افرادی تهیه شده است که هدفشان از مسافرت به شهر یزد مسائل کاری است. سالن چند منظوره نارین دارای 40 نفر ظرفیت است.

موقعیت مکانی هتل صفائیه یزد

هتل صفائیه یزد در منطقه ای خوش آب و هوا از شهر واقع شده است و همین مسئله موجب می شود که گردشگران بسیاری اقامت در آن را ترجیح دهند. برای رسیدن به اماکن دیدنی و تاریخی شهر یزد می توانید از خودرو استفاده کنید. برای رفتن به آتشکده زرتشتیان شهر یزد، آب انبار شش بادگیری یزد، مسجد امیر چخماق و موزه آب یزد تنها حدود 6 تا 7 کیلومتر فاصله است. 

مسجد جامع کبیر یزد و حمام خان یزد در حدود 8 کیلومتری هتل هستند و مدرسه ضیاییه یزد، نارین قلعه، باغ دولت آباد یزد و بقعه دوازده امام نیز در فاصله ای نزدیک به 9 تا 10 کیلومتری هتل قرار دارند. برای دسترسی به مراکز خرید ستاره و صدف می توان از خودرو استفاده کرد. برای آنها که عاشق خرید هستند این مسئله بسیار اهمیت دارد و می توانند در کمترین زمان برای آنها که در شهرشان چشم انتظار بازگشتشان هستند سوغاتی و صنایع دستی شهر یزد را تهیه کنند.

یکی از مهم ترین مزایای یک هتل دسترسی راحت آن به فرودگاه و راه آهن و ترمینال مسافربری است که هتل صفائیه یزد از این حسن برخوردار است. این هتل تا فرودگاه 14 کیلومتر، تا ایستگاه راه آهن 6 کیلومتر و تا ترمینال اتوبوس ها 20 کیلومتر فاصله دارد.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده