بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» ارزان ترین هتل های کاشان

ارزان ترین هتل های کاشان

ارزان ترین هتل های کاشان

کاشان برای سفر کردن شهری بسیار شگفت انگیز است. اقامت در ارزان ترین هتل های کاشان برای آنها که سفری طولانی به این شهر زیبا در میان کویر دارند، بسیار به صرفه است. به خصوص کسانی که قصدشان از سفر به این شهر مسائل کاری است و باید روزهای متمادی در آن بمانند و خودشان قرار است هزینه اقامتشان را پرداخت کنند، ارزان بودن هتل بسیار مهم است.  

 

هتل های کاشان

کاشان شهری قدیمی و از شهرهای پربازدید کشور ما است. به همین علت هم تعداد هتل های کاشان کم نیستند. البته که کاشان به خانه های تاریخی و بوم گردی اش شهرت دارد، اما با توجه به تعدد هتل ها، می توان هر هتلی با هر قیمتی در آن پیدا کرد.

 

برخی از خانه های قدیمی با قدمت تاریخی صد ساله تغییر کاربری داده و به هتل هایی زیبا تبدیل شده اند. نمونه هتل هایی که از دل همین ساختمان های قدیمی متولد شده اند عبارت اند از: سرای عامری ها، آریانا، درب باغ کاشان، مهینستان راهب کاشان و هتل سنتی منوچهری.

جاذبه های گردشگری ساحلی که کمتر به آن ها پرداخته شده! مطلب مرتبط جاذبه های گردشگری ساحلی که کمتر به آن ها پرداخته شده!

 

شاید بتوان در میان آنها ارزان ترین هتل های کاشان را یافت. هتل آریانا تنها هتل تاریخی مجهز به آب گرم در ایران است. این هتل ها از امکاناتی مانند رستوران و کافی شاپ برخوردارند. سرای عامری ها و هتل آریانا پارکینگ ندارند. هتل منوچهری نیز امکان ویژه ای مانند اجاره خودرو را برای مهمانان فراهم کرده است.

 

ارزان ترین هتل های کاشان

می توان با اندکی جست و جو ارزان ترین هتل های کاشان را یافت. یکی از مهم ترین دلیل ارزان بودن هتل ها کم بودن امکانات آنها است که این مسئله برای برخی از مسافران و گردشگران اهمیتی ندارد و تعریفشان از هتل صرفاً تختی است که بتوانند روی آن بخواند و شب را به صبح برسانند.

 

از این دست هتل ها می توان هتل های خانه نقلی کاشان، سرای سنتی میرزا، خانه دوست کاشان و هتل فانوس ویونا را نام برد. برخی از اقامتگاه های بوم گردی مانند خانه کمال الملک و کوشک آقا محمد نیز در این گروه جای می گیرند. این اقامتگاه ها بیشتر شبیه خانه هستند تا هتل. امکاناتی هم که در اختیار مهمانان خود قرار می دهند شامل کافی شاپ، اینترنت و پارکینگ با ظرفیت محدود است. برخی از آنها خدماتشان ویژه تر از بقیه است. مثل هتل فانوس ویونا که علاوه بر رستوران ایرانی یک رستوران هندی با غذاهای تند و خوش طعم نیز دارد.

 

در میان هتل های تک ستاره نیز می توان ارزان ترین هتل های کاشان را دید. اقامت در هتل سیاح و هتل آپارتمان مریم در این شهر با امکاناتی نسبتاً خوب و قیمت مناسب بسیار به صرفه و اقتصادی هستند. 

 

هتل های قدیمی و سنتی مانند هتل احسان، خانه ادیب و هتل خورشید اردهال کاشان نیز قیمت های مناسبی دارند، البته کمی از هتل های قبلی که نام بردیم گران ترند. اقامتگاه سنتی سرای ملک و هتل سنتی خادمی نیز قیمت های اقتصادی را برای مهمانان در نظر گرفته اند و امکانات رفاهی نسبتاً خوبی دارند.

 

هتل احسان پارکینگ ندارد، اما دارای امکاناتی مانند رستوران، اینترنت، موزه، گالری و امکانات دوچرخه سواری است و سالن نمایش فیلم و کارگاه سفال را نیز در خود جای داده است. تور کاشان گردی نیز از امکانات ویژه خانه ادیب است.

 

ارزان ترین هتل های کاشان مانند سرای ملک کاشان و هتل خادمی امکانات خاصی ندارند، اما اتاق های آنها مجهز و راحت است. از دیگر هتل هایی که دارای قیمت مناسبی هستند می توان به هتل امیرکبیر، کوثر، گلستان قمصر کاشان و هتل آپارتمان شیرین اشاره کرد. این هتل های نوساز نسبت به قیمت خود امکانات خوبی دارند.

 

ارزان ترین هتل های کاشان مانند سرای ملک کاشان و هتل خادمی امکانات خاصی ندارند، اما اتاق های آنها مجهز و راحت است. از دیگر هتل هایی که دارای قیمت مناسبی هستند می توان به هتل امیرکبیر، کوثر، گلستان قمصر کاشان و هتل آپارتمان شیرین اشاره کرد. این هتل های نوساز نسبت به قیمت خود امکانات خوبی دارند. هتل های گلستان قمصر کاشان و امیرکبیر رستوران و پارکینگ و اینترنت دارند و هتل آپارتمان شیرین کافی شاپ و اینترنت و خدمات خانه داری و تور به مهمانان خود ارائه می دهند.

 

راه های پیدا کردن ارزان ترین هتل های کاشان

یکی از راه های پیدا کردن ارزان ترین هتل های کاشان این است که در زمان اوج شلوغی به این شهر سفر نکنید. شهری مثل کاشان که در مواقعی از سال مانند گلاب گیری خیل مسافران به سمت آنها سرازیر می شوند، هتل های بسیاری هم دارند. هتل ها و اقامتگاه ها در این فصول هم شلوغ و هم گران تر از مواقع دیگر هستند. اما در مواقع دیگر سال می توان هتل هایی با قیمت مناسب و کمتر پیدا کرد. همچنین، در زمان تعطیلات عید نه تنها در کاشان در هیچ یک از شهرهای ایران پیدا کردن هتل ارزان تقریباً غیر ممکن است.

 

هر چه تعداد ستاره های هتل کمتر باشد، قیمت آن نیز کمتر خواهد بود. هتل های چهار ستاره کاشان از دسته هتل های گران قیمت اند. هتل های سه ستاره و دو ستاره ارزان ترند. قیمت هتل با توجه به امکانات آن تعیین می شود. البته دور بودن از شهر نیز می تواند موجب شود که هتل قیمت کمتری داشته باشد.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده