بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» گروه هتل های پارس در کدام شهرها قرار دارند؟

گروه هتل های پارس در کدام شهرها قرار دارند؟

گروه هتل های پارس شامل شش هتل است که در شهرهای مهم کشور واقع شده اند. این هتل های مجلل در سطح هتل های زنجیره ای بین المللی هستند. مشهد، کیش، تبریز، آبادان، اهواز و کرمان شهرهایی هستند که برای احداث این هتل ها انتخاب شده اند.

 

گروه هتل های پارس در تبریز، مشهد و آبادان

هتل پارس ائل ‌گلی تبریز: این هتل از گروه هتل های پارس 17 طبقه دارد و به رستوران گردان مجهز است. واحدهای اقامتی این هتل شامل 20 اتاق یک خوابه، 139 اتاق دو خوابه و 20 سوئیت می شود. از امکانات این هتل سالن ضیافت، اتاق عقد، سالن کنفرانس و آمفی تئاتر، دو سالن وی آی پی و رستوران های یاقوت، زمرد و الماس هستند. کافی شاپ و روم سرویس ۲۴ ساعته نیز از امکانات دیگر این هتل اند.

در هتل پارس ائل گلی تبریز سالن بدنسازی، استخر، سونا و جکوزی و سالن بیلیارد از امکانات ورزشی و اینترنت در تمامی فضاهای هتل، کافی نت، غرفه‌های تجاری، کلینیک، کتابخانه، شبکه‌های ماهواره‌ای و ویدئویی، گشت‌های داخل و خارج شهر و تاکسی سرویس نیز برای رفاه بیشتر مهمانان تدارک دیده شده اند. فاصله این هتل از ایستگاه قطار ۱۵ کیلومتر و تا فرودگاه نیز تنها ۲۰ کیلومتر است.

 

هتل پارس مشهد: این هتل از گروه هتل های پارس دارای ۲۲ اتاق دو نفره، ۱۶ اتاق دو نفره لوکس، ۲۷ سوئیت دو نفره دبل، ۱۵۶ سوئیت دو نفره تویین و ۶ سوئیت رویال دو خوابه مجلل است. سالن آمفی تئاتر مدرن، سالن آمفی تئاتر روباز، سالن چند منظوره، اتاق جلسات و ۲ سالن ضیافت نیز در این هتل برای جلسات مهم کاری و مهمانی ها آماده شده اند. آلاچیق و فضای سبز، رستوران لوتوس، رستوران سنتی، کافی شاپ و روم سرویس نیز با غذاهای سنتی و خوراکی های خوشمزه در خدمت مهمانان هستند.

از امکانات ورزشی گروه هتل های پارس در مشهد هم می توان به سالن بدنسازی، استخر، سونا و جکوزی، اسپا، دو زمین تنیس، سالن بیلیارد، اسکواش، اتاق دارت، قایق ‌سواری و ماهی گیری در دریاچه اشاره کرد. اینترنت در تمامی فضاهای هتل، کافی نت، غرفه ‌های تجاری، بانک تجارت و تاکسی سرویس نیز از امکانات عمومی هتل به شمار می روند.

فاصله هتل پارس مشهد تا حرم مطهر ۱۵ کیلومتر، تا پایانه اتوبوسرانی ۱۰ کیلومتر، تا ایستگاه قطار ۱۸ کیلومتر و تا فرودگاه نیز ۲۵ کیلومتر است.

هتل پارس کاروانسرای آبادان: این هتل از گروه هتل های پارس دارای 75 اتاق دو تخته، 9 اتاق سه تخته، 5 اتاق دو نفره دبل، یک سوئیت رویال و سه سوئیت معمولی است. سالن جلسات، سالن چند منظوره، رستوران های ارکیده و شقایق و فست فود کاروانسرا، سالن صبحانه شقایق، کافی شاپ و سفره خانه سنتی از امکانات دیگر هتل اند.

فاصله هتل پارس کاروانسرای آبادان تا ایستگاه قطار ۱۲ کیلومتر و تا فرودگاه ۷ کیلومتر است. امکانات ورزشی آن نیز شامل استخر روباز آقایان، زمین تنیس، زمین بسکتبال، زمین والیبال، زمین فوتسال، فضای پیاده روی و دوچرخه سواری، باشگاه بدنسازی و سالن ماساژ آقایان و بانوان می شود.

گروه هتل های پارس در اهواز، کرمان و کیش

هتل پارس اهواز: این هتل از گروه هتل های پارس دارای 49 باب اتاق یک تخته، 17 اتاق دبل ویژه، 38 اتاق تویین ویژه، 20 اتاق سه تخته، 9 سوئیت و یک سوئیت دو خوابه است. همچنین مجهز به دو سالن چند منظوره، رستوران مرکزی کارون، رستوران چشم انداز، کافی شاپ و روم سرویس ۲۴ ساعته است.

فاصله هتل پارس اهواز تا ایستگاه قطار ۳ کیلومتر و تا فرودگاه ۱۱ کیلومتر است. استخر روباز، اینترنت در تمامی فضاهای هتل، آرایشگاه و تاکسی سرویس هم از امکانات ورزشی و عمومی هتل به شمار می روند.

هتل پارس کرمان: این هتل از گروه هتل های پارس دارای ۱۶۴ اتاق دو تخته، 5 اتاق دو نفره پارس، یک سوئیت مخصوص عروس و داماد و ۲۴ سوئیت یک خوابه، سوئیت لوکس دو خوابه پارس و سوئیت لوکس یک خوابه آریا است. سالن ضیافت آریا، سالن ضیافت آپادانا، سالن ارگ، سالن کنفرانس مشتاق، سالن‌های کنفرانس اندیشه ۱ و ۲، رستوران های ستاره و آینه و کافی شاپ کارمانیا و لابی و روم سرویس ۲۴ ساعته آماده پذیرایی از مهمانان در هتل هستند.

فاصله هتل پارس کرمان تا ایستگاه قطار و تا فرودگاه 7 کیلومتر است. امکانات ورزشی آن هم شامل سالن بدنسازی، استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی و زمین تنیس می شود.

هتل شایان کیش: این هتل از گروه هتل های پارس دارای ۸۲ اتاق دو تخته رو به دریا و جزیره، ۲۸ اتاق سه تخته رو به دریا و جزیره، ۳۲ اتاق دوبلکس رو به دریا و جزیره، ۱۳ سوئیت ساحلی دو تخته، ۱۵ سوئیت ساحلی سه تخته، ۱۲ سوئیت ساحلی چهار تخته، ۲ ویلای ساحلی دو خوابه، یک سوئیت معمولی، ۳ رویال سوئیت یک خوابه، ۴ رویال سوئیت دو خوابه و یک رویال سوئیت دوبلکس دو خوابه است.

فاصله هتل شایان کیش تا فرودگاه ۷ کیلومتر است. امکانات ورزشی و تفریحی آن هم شامل باشگاه بیلیارد، وایت بال، اسنوکر، فوتبال دستی، تنیس روی میز، دارت، دوچرخه سواری و استخر، سونا، جکوزی، اسپا، ماساژ، حمام سنتی و باشگاه بدنسازی می شود.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده