بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» هتل های ارزان کیش، کم ستاره اما درخشان

هتل های ارزان کیش، کم ستاره اما درخشان

هتل های ارزان کیش مناسب افرادی هستند که می خواهند این جزیره مرجانی مدرن و زیبا را با هزینه کمتری سیر و سیاحت کنند. هتل هایی ارزان هستند که تعداد ستاره های آنها کمتر است. در واقع، هتل های سه ستاره و دو ستاره در این دسته قرار می گیرند. اما کم بودن ستاره ها دلیل بر این نیست که اقامت در آنها راحت و دلپذیر نیست.

 

معرفی هتل های ارزان کیش

برای پیدا کردن هتل های ارزان کیش باید به سراغ هتل هایی بروید که ستاره کمتری بر سر در آنها می درخشد. جزیره کیش بسیار دیدنی است و از زمانی که به شکل منطقه آزاد درآمده، گردشگران بسیاری در فصل زمستان به این منطقه از کشور سفر می کنند. همین مسئله موجب شده است که تعداد هتل های آن زیاد و دارای تنوع بسیاری باشند. در ادامه تعدادی از این هتل ها معرفی شده اند. 

 

هتل آرا

هتل آرا کیش دو ستاره است و در مرکز جزیره قرار دارد. در قدیم با نام آرام شناخته می شده است و پس از بازسازی به آرا تغییر نام داده است. این هتل سه طبقه با 60 اتاق در نزدیکی مراکز خرید کیش واقع شده است. 

 

هتل ونوس

هتل ونوس دو ستاره هم از هتل های ارزان کیش محسوب می شود. اتاق های دو تخته، سه تخته و چهار تخته این هتل دارای تهویه و تمیز هستند. می توان این هتل را جزء هتل های ساحلی دانست. از مزایای آن نزدیک بودن به مراکز خرید مهم جزیره کیش است.

 

هتل پانیذ

این هتل دو ستاره را از بهترین هتل های کیش می دانند. هتلی سه طبقه با 65 اتاق و سوئیت که در سال 1394 بازسازی شده است. اتاق های مجهز با تهویه و تخت هایی با تشک های طبی محیطی راحت و مطبوع را برای مهمانان فراهم کرده اند. 

 

هتل آبادگران

این هتل سه ستاره دارد و از هتل های ساحلی جزیره است. هتل آبادگران قدیمی است و در سال 1376 ساخته شده است. 76 سوئیت دارد و واحدهای اقامتی آن به شکل ویلاهای ساحلی اند. پیست دوچرخه سواری از خدمات خاص این هتل است.

 

هتل شباویز

 

باز هم یک هتل دو ستاره دیگر که می توان آن را در دسته هتل های ارزان کیش قرار داد. هتلی قدیمی و ساحلی با 80 ویلا که از سال 1374 به پذیرایی از مهمانان مشغول است. البته در سال 1394 نیز بازسازی کامل شده است. قرار گرفتن آن در خارج از شهر و در فضایی سبز و طبیعی محیطی دل انگیز را ایجاد کرده است. برای رفتن به بازار می توان از سرویس های رایگان بازار استفاده کرد.

 

هتل اسپادانا

این هتل دو ستاره را هم می توان از هتل های ارزانی دانست که در سال 1379 بنا شده و در سال 1394 نیز بازسازی کامل شده است. هتل اسپادانا دارای 15 ویلا است که هر کدام به شکل تکی در محوطه ای سبز و باصفا قرار دارند. مشکل دور بودن این هتل از مراکز خرید با استفاده از سرویس های رایگان هتل حل شده است.

 

هتل گلدیس

هتل گلدیس هم دو ستاره و از هتل های ارزان کیش است که امکانات خوبی را ارائه می دهد. این هتل نسبت به هتل های دیگر بسیار قدیمی است و در سال 1369 بنا شده، در سال 1379 به علت تغییر کاربری بازسازی کامل شده و در طی سال هایی که از آن استفاده می شود، چندین بار دیگر هم مورد بازسازی قرار گرفته است. هتلی با سه طبقه و 75 اتاق و نزدیک به مراکز خرید کیش که در منطقه ای خلوت و آرام واقع شده است.

 

هتل سیمرغ

هتل سیمرغ سه ستاره و از معروف ترین هتل های کیش است. این هتل چشم انداز زیبایی دارد، به دلیل این که در بلندترین منطقه جزیره واقع شده است. محیط اطراف هتل سرسبز و مزین به درختان نخل است و فضایی آرام و دنج دارد.

هتل قائم

 

این هتل سه ستاره در نزدیکی ساحل دریا و مراکز خرید و تجاری بنا شده است. ساختمان آن دارای سه طبقه اصلی و دو فاز است. فاز اول قدیمی و بدون آسانسور است. هتل قائم 80 اتاق دارد که 240 تختخواب در آنها جای داده شده اند. اتاق های این هتل دارای دکوراسیون خاص و تمیز هستند.

 

هتل پارس نیک

این هتل سه ستاره را نیز می توان در میان هتل های ارزان کیش دسته بندی کرد. این هتل نسبت به هتل های دیگری که امکانات شبیه به آن را ارائه می دهند، ارزان تر است. رستوران هتل انواع غذاهای سنتی و دریایی را سرو می کند. از دیگر مزایای آن نزدیک بودن به مراکز خرید کیش است.

 

هتل شایلی

این هتل آپارتمان نوساز و سه ستاره است. نزدیک بودن آن به مراکز خرید موجب شده است که مورد استقبال گردشگران بسیاری قرار گیرد. این هتل در سال 1385 فعالیت خود را با نام عالی قاپو آغاز کرده و در سال 1394 بازسازی شده است. ساختمانی 2 طبقه، بدون آسانسور و دارای 40 واحد اقامتی است.



فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده