بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» هتل های ارزان قشم، از منطقه آزاد تا بومی

هتل های ارزان قشم، از منطقه آزاد تا بومی

یکی از راه های دسترسی به هتل های ارزان قشم این است که زمانی را برای سفر به این جزیره انتخاب کنید که هوا گرم و شرجی است. بهترین وقت دیدار از قشم در فصل زمستان است و به طور حتم در این فصل پیدا کردن هتل ارزان، به دلیل سرازیر شدن خیل مسافران به این جزیره، کار ساده ای نخواهد بود.

 

معرفی هتل های ارزان قشم

هتل های ارزان قشم را هم می توان در منطقه آزاد و هم در بخش بومی آن پیدا کرد. این جزیره سال هاست که مقصد سفر بسیاری از گردشگران و تاجران است. گردشگران این جزیره برای لذت بردن از طبیعت زیبا و روستاهای بومی اش به آن سفر می کنند. تاجران نیز برای داد و ستد به منطقه آزاد می روند. پاساژهای این شهر نیز برای آنها که به دنبال اجناس با کیفیت و ارزان می گردند مکان هایی هیجان انگیز به شمار می روند. در ادامه تعدادی از هتل های ارزان جزیره قشم معرفی شده اند.

 

هتل کیمیا 2

جاذبه های گردشگری ساحلی که کمتر به آن ها پرداخته شده! مطلب مرتبط جاذبه های گردشگری ساحلی که کمتر به آن ها پرداخته شده!

این هتل یکی از هتل های ارزان قشم و در عین حال از بهترین هتل های قشم است. زیرا جزئی از مجموعه هتل های کیمیای قشم و در منطقه آزاد واقع شده است. این هتل دنج و آرام است و در سال 1390 کارش را آغاز کرده و در 1394 مورد بازسازی قرار گرفته است. سوئیت های این هتل برای آنها که در تعداد زیاد سفر می کنند و می خواهند در طی اقامت کنار هم باشند، بسیار مناسب اند.

 

هتل آسمان

این هتل نیز در منطقه آزاد قشم و نزدیک به ساحل زیبای دریا واقع شده است. هتل آسمان در سال 1393 بازسازی شده و دارای رستوران، چایخانه سنتی و اینترنت است.

 

هتل نخل زرین

این هتل سه ستاره نیز از هتل های ارزان قشم است و از زمانی که از اتاقتان خارج می شوید، به یک ربع زمان نیاز دارید تا به ساحل دریا برسید. هتل زرین قشم به نسبت قیمتی که پرداخت می کنید، امکانات بسیار خوبی را در اختیار شما قرار می دهد.

 

هتل مروارید

هتل مروارید قشم تنها یک ستاره دارد، اما هتلی است که می توانید با خیال راحت در آن اقامت کنید و از اقامتتان لذت ببرید. نزدیک بودن آن به ساحل دریا و کوچک بودن آن از مهم ترین مزایای آن هستند. این هتل تنها دو طبقه و 9 اتاق دارد. هتل مروارید نوساز است و در سال 1393 شروع به کار کرده و بسیار تمیز و دنج است.

 

هتل آرام

این هتل از هتل های قشم است و نام آن شاید شما را ترغیب کند که در آن اقامت کنید. البته که اسم آرام کاملاً برازنده این هتل آرامش دهنده است. اتاق های یک تخته، دو تخته و سه تخته هتل آرام به اینترنت هم مجهز هستند.

 

هتل ساحل طلایی

پلاژ سیمین یا هتل ساحل طلایی از هتل های قدیمی جزیره قشم است. این هتل در 1370 ساخته شده و در سال 1390 نیز مورد بازسازی قرار گرفته است. تنها مشکل آن این است که از شهر دور است، اما مزیت مهم آن نیز داشتن ساحل اختصاصی است. مهمانان می توانند غروب ها در مسیر مخصوص پیاده روی کنند و از نسیمی که از سمت دریا می وزد، لذت ببرند.

 

هتل مارینا 1

هتلی سه ستاره که از هتل های ارزان قشم است و امکانات خوبی در خور ستاره اش به مهمانانش عرضه می کند. این هتل تمیز 80 اتاق دارد و دارای محوطه ای زیبا با آلاچیق هایی برای نشستن است. از خدمات ویژه آن سرویس رایگان رفت و برگشت به بازار است.

 

هتل رویال

هتل رویال سه ستاره و نوساز است و کارش را از سال 1395 آغاز کرده است. از مزایای آن نزدیک بودن به ساحل و مراکز خرید قشم است. غذاهای محلی قشم با کیفیت خوبی در این هتل سرو می شود که نباید از دست بدهید.

 

 هتل پارک

درست است که هتل پارک از هتل های ارزان قشم است، اما این مزیت را دارد که در بلندترین قسمت جزیره قرار دارد. می توان حدس زد که چه چشم انداز فوق العاده ای در انتظار مهمانان است. دو ستاره و 34 اتاق با سقف شیروانی و امکاناتی نسبتاً خوب از متعلقات این هتل اند.

 

هتل دیپلمات

 این هتل دو ستاره دارد، اما در میان هتل های هم رده خودش بسیار خوش نام است. هتلی با ساختمان قدیمی که فعالیت خود را از سال 1352 شروع کرده و در سال 1393 نیز بازسازی شده است. به ساحل دریا نزدیک است و 25 اتاق دو تخته، سه تخته و چهار تخته دارد. از امکانات آن زمین والیبال و سالن بیلیارد است، البته اگر خرید کردن و گشت زدن در جزیره مجالی برای این کارها باقی بگذارد.

 

هتل های شادناز

هتل آپارتمان شادناز ۱ و شادناز 2 نیز در دسته هتل های ارزان قشم قرار می گیرند. هتل آپارتمان شادناز 1 در سال 1386 بنا شده و البته در سال 1395 نیز مورد بازسازی قرار گرفته است. بزرگ ترین مزیت این هتل دارای چهار طبقه با 16 سوئیت و چشم انداز خیابان و بدون رستوران نزدیک بودن آن به مراکز خرید است. هتل آپارتمان شادناز 2 هم با 9 اتاق و سوئیت نقلی و راحت کارش را از سال 1393 شروع کرده است. این هتل با دیدنی های قشم فاصله کمی د

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده