بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» هتل اسپیناس آستارا

هتل اسپیناس آستارا

هتلی به زیبایی آستارا

هتل اسپیناس آستارا یکی از چشم انداز های بسیار زیبای شهر آستارا محسوب می گردد. شاید این سوال برایتان پیش بیاید که چگونه یک هتل می تواند حکم چشم انداز را داشته باشد؛ به این دلیل که هتل اسپیناس آستارا در کنار یک تالابی به نام استیل قرار دارد.

وقتی برای دیدار از این دریاچه به آستارا بروید ساختمان هتل اسپیناس آستارا نیز در جلوی چشمانتان ظاهر خواهد شد. پس اگر دوست دارید چشم انداز تالاب استیل منظره پنجره اتاق شما باشد و چند روزی را مهمان این تالاب باشید، حتما به هتل اسپیناس آستارا سر بزنید و در این هتل اقامت کنید.

این هتل زیبا علاوه بر تماشایی بودن، امکانات و خدماتی برای گردشگران مهیا کرده است که رضایت بسیاری از گردشگران را جلب نموده و آماده پذیرایی از شما عزیزان می باشد. در ادامه با عکس های هتل اسپیناس و ویژگی های آن آشنا خواهیم شد.

آشنایی با هتل اسپیناس آستارا

شهر آستارا هتل های بسیاری دارد زیرا این شهر از مقاصد گردشگری ایران است، ولی هتل اسپیناس آستارا یکی از بهترین های این شهر محسوب می گردد. همچنین یکی از هتل های آستارا که بسیار مجلل ساخته شده است، هتل اسپیناس می باشد.

این هتل دارای ۱۱۶ اتاق بوده با امکانات رفاهی عالی که گردشگران و مسافران آرامش و راحتی زیادی داشته باشند. دکوراسیون هتل اسپیناس آستارا فوق العاده شاد و شیک است. می توانید در جای جای این هتل خاطرات خوبی برای خود ثبت کنید و عکاسی نمایید. از دیگر مزیت های هتل می توان به دسترسی یک ساعته هتل به فرودگاه اردبیل اشاره کرد.

 

یکی از مهم ترین ویژگی های هتل اسپیناس آستارا که گردشگران را برای اقامت به سوی خود جذب می نماید، مجاورت آن با تالاب استیل و دریای خزر است. همچنین چشم انداز رشته کوه البرز و جنگل های اطراف هتل، از دیگر ویژگی های منحصر به فرد هتل اسپیناس می باشد.

تصور حضور در یکی از اتاق های هتل اسپیناس وقتی پنجره را باز میکنید و بوی خوش گیاهان جنگلی به مشام تان می رسد و خنکای نسیمی که به صورت تان می خورد، آنقدر لذت بخش است که نمی توان از اقامت در این هتل چشم پوشی کرد.

از دیگر امکانات هتل اسپیناس آستارا می توان به موارد زیر اشاره نمود:

کافی شاپ،رستوران مخصوص جهت برگزاری جلسات و صرف صبحانه(رستوران شقایق)،فست فود های فوق العاده خوشمزه،میز بیلیارد و اسنوکر جهت گذران اوقات فراغت و تفریح گردشگران ،زمین تنیس،اتاق مخصوص بازی های پلی استیشن،رستوران جهت سرو غذاهای محلی همراه با موسیقی زنده (رستوران خیام)،زمین بازی کودکان،قایق سواری در تالاب زیبای استیل،استفاده از جت اسکی در صورتی که هوا مساعد باشد.،مسیر مناسب جهت پیاده روی و استفاده از طبیعت زیبا و دلپذیر اطراف هتل،لابی رو به جنگل...

همانطور که مشاهده می کنید، هر آنچه از یک اقامتگاه در ذهنتان می گذرد در هتل اسپیناس آستارا موجود می باشد. پس در انتخاب هتل خود دقت نمایید و بهترین را انتخاب کنید. ثبت خاطرات زیبا و خلق لحظات خوب در هتل اسپیناس آستارا به بهترین شکل ممکن اتفاق می افتد، کافیست به این هتل سر بزنید و از خدمات و امکانات شان بهره مند شوید.

خدماتی ویژه برای ساکنین آستارا

عزیزانی که در شهر آستارا یا نزدیکی هتل اسپیناس آستارا سکونت دارند می توانند برای برگزاری مراسمات خود از تالار زیبا و مجلل هتل اسپیناس استفاده نمایند. این تالار برای برگزاری مراسمات شادی و سرور شما همشهریان عزیز مهیا شده است تا بهترین شب و به یادماندنی ترین جشن ها را برای خود رقم بزنید.

اقامتی راحت در هتل اسپیناس آستارا

هتل اسپیناس آستارا از سال ۱۳۷۸ آغاز به کار نموده و ساختمان آن دارای چهار طبقه می باشد. برای رفتن به این هتل کافیست به جاده رشت به سوی آستارا بروید، سپس در ۵ کیلومتری شهر آستارا به سوی تالاب استیل حرکت کنید. بعد از کمی رانندگی به هتل اسپیناس آستارا خواهید رسید.

بعد از ورود به لابی و ارائه مدارک خود به پذیرش هتل می توانید اتاق دلخواه خود را انتخاب نمایید. برخی از اتاق های چشم انداز جنگلی و محوطه اطراف هتل را دارند و برخی دیگر رو به تالاب استیل هستند.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده