بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» هتل هما 2 مشهد، هتلی به دور از هیاهوی شهر

هتل هما 2 مشهد، هتلی به دور از هیاهوی شهر

هتل هما 2 مشهد، هتلی به دور از هیاهوی شهر

مشهد یکی از شهرهایی است که به علت نزدیکی اش با کشورهای همسایه شرق و شمال شرق، سالانه میزبان تعداد بالایی گردشگر ایرانی و خارجی، به خصوص از کشورهای همسایه و گردشگران عرب زبان است که نه تنها برای زیارت بلکه برای استفاده از خدمات گردشگری سلامت به این شهر سفر می کنند. امروز قصد داریم یکی از هتل های مشهور این شهر، یعنی هتل هما 2 مشهد یا همان هتل هما خیام را به شما معرفی کنیم. این هتل گزینه مناسبی برای سفرهای خانوادگی و یا کاری به حساب می آید و زیر مجموعه ی یکی از معروف ترین برندهای هتلداری ایران است که تا امروز عملکرد بسیار درخشانی را در زمینه هتلداری ایران از خود نشان داده است. پس با ما همراه باشید تا نگاهی دقیق تر به این هتل بیاندازیم.

معرفی هتل هما 2 مشهد

هتل هما 2 مشهد، یکی از هتل های 5 ستاره گروه هتل های هما است که در سال 1375 شمسی در شهر زیبای مشهد بر اساس جدیدترین استانداردهای بین المللی بنا نهاده شد. این هتل بعدها در سال 1395 مورد بازسازی کامل قرار گرفت و تمامی امکانات آن بروزرسانی شد. مدیریت حرفه ای و پرسنل مجرب هتل تمام تلاش خود را دارند تا خدماتی عالی و با کیفیت را به میهمانان گرانقدری که این هتل زیبا را برای اقامت خود انتخاب می کنند، ارائه دهند. این هتل که به هتل هما خیام 2 نیز مشهور است، دومین هتلی است که توسط گروه هتل های هما در شهر مشهد ساخته شده و تنها هتلی محسوب می شود که بعد از انقلاب اسلامی توسط گروه هتل های هما در ایران ساخته شد.

موقعیت مکانی و دسترسی محلی

هتل هما 2 مشهد موقعیت مکانی بسیار مناسبی داشته و به دور از هیاهوی شهر و در نزدیکی چهارراه خیام قرار گرفته است. دسترسی از مبدا هتل به هر جای مشهد که بخواهید به راحتی برای شما ممکن است و برای سهولت بیشتر نیز می توانید از تاکسی های 24 ساعته هتل استفاده کنید تا شما را سریعتر به مقصد برسانند. این هتل تا حرم مطهر اما رضا (ع) 13 دقیقه با ماشین، تا فرودگاه مشهد 20 دقیقه و تا نمایشگاه بین المللی نیز 16 دقیقه با ماشین فاصله دارد. بخاطر موقعیت محلی خوبش بیشتر برای همایش ها و یا گردهمایی های کاری و تجاری مورد استقبال قرار می گیرد. از مراکز تفریحی و دیدنی نزدیک به هتل نیز می توان آرامگاه نادرشاه افشار و پارک معروف کوه سنگی را نام برد.

اتاق های هتل

هتل هما 2 مشهد در 5 طبقه بنا نهاده شده و مجموعاً 206 اتاق مجهز دارد که تمامی امکانات رفاهی لازم را در خود جای داده اند. اتاق ها طیف وسیعی از اتاق های اقتصادی و ویژه را شامل می شوند که از آن جمله می توان سوئیت های اکونومی یک تخته و دو تخته، سوئیت های ویژه یک تخته و دو تخته، سوئیت های لوکس، انواع سوئیت آپارتمان های یک خوابه، رویال و چهارنفره را نام برد. یکی از شیک ترین سوئیت های هتل نیز سوئیت رویال ویژه چهارنفره هماکلاس است. تفاوت این اتاق ها در متراژ و امکاناتی است که این سوئیت ها دارند و اکثر اتاق ها بخاطر متراژ بالایشان گزینه بسیار مناسبی برای اقامت های خانوادگی محسوب می شوند.

امکانات هتل

امکانات هتل هما 2 مشهد بسیار کامل و مطلوب بوده و رفاه کامل میهمانان را فراهم می کند. از جمله امکانات هتل می توان اینترنت پرسرعت رایگان، آرایشگاه مردانه، روم سرویس 24، تاکسی سرویس شبانه روزی، سرویس رفت و برگشت رایگان به حرم، پارکینگ اختصاصی و مرکز خرید در داخل هتل را نام برد. در ضمن پارک تفریحی کودکان هم در هتل وجود دارد که برای کودکان بسیار سرگرم کننده خواهد بود.

برای جلسات کاری و یا همایش های خود می توانید از سالن های همایش، کنفرانس و جلسات هتل استفاده کنید. این سالن ها همگی مجهز به امکانات صوتی و تصویری مدرن و کامل می باشند.

استخر، سونا، جکوزی، حمام ترکی و اتاق ماساژ درمانی هم در هتل وجود دارد که می توانید ساعاتی از روز را در آنجا به سر برده و حسابی خستگی از تن بدر کنید و لذت اقامت تان را دو چندان کنید. رستوران ها و کافی شاپ های هتل نیز غذاها و دسرهای متنوعی را به شما ارائه خواهند داد.

پس اگر به دنبال هتلی 5 ستاره، به دور از هیاهوی شهر و قیمت های مطلوب می گردید، این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنید و خیالتان از بابت امکانات و سرویس دهی این هتل کاملاً راحت باشد.

 


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده