مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» هتل فردوس مشهد با چهار ستاره طلایی

هتل فردوس مشهد با چهار ستاره طلایی

اقامت در هتل فردوس شهر مشهد:

اگر به دنبال هتلی چهار ستاره برای اقامت در شهر مشهد هستید، هتل فردوس مشهد بهترین گزینه است. این هتل در خیابان منتهی به بازار رضا قرار دارد و دسترسی خوبی با درمانگاه، ایستگاه مترو و سایر مراکز تجاری شهر مشهد دارد. اگر به دنبال هتلی در مرکز شهر هستید، هتل فردوس مشهد گزینه کاملا مناسبی است. به طور کلی اقامت در مشهد مقدس کار مشکلی می باشد زیرا هتل های بسیاری در این شهر وجود دارد؛ ولی در صورتی که از منبعی درست و موثق اقدام به دریافت اطلاعات نمایید هیچ گاه دچار مشکل نخواهید شد. به طور مثال چاپار گشت پارسه یکی از دفاتر خدماتی و مسافرتی است که اطلاعات کاملا به روز و کاملی از اقامتگاه ها به ویژه هتل های هر شهری دارد. با این مجموعه تماس حاصل کرده و اطلاعات لازم درباره رزرو را به دست بیاورید. در ادامه به معرفی هتل فردوس مشهد می‌پردازیم.

ویژگی های هتل فردوس مشهد:

هتل فردوس مشهد دقیقا در ضلع جنوب غربی حرم مطهر امام رضا (ع) قرار دارد. همانطور که ذکر گردید، این هتل نسبت به مراکز درمانی، تجاری و حمل و نقل مانند ایستگاه های مترو، دسترسی خوبی دارد. چشم انداز اتاق ها حرم امام رضا (ع) بوده که این ویژگی جزو مزیت های هتل فردوس مشهد محسوب می گردد. هتل فردوس در سال ۱۳۸۹ افتتاح گردیده است و دارای ۱۰ طبقه و ۹۸ اتاق می باشد. هرچند این هتل تعداد اتاق های کمتری نسبت به برخی از هتل های مجلل شهر مشهد دارد، ولی جزو بهترین های این شهر محسوب می شود و رضایت مهمانان حرم رضوی را جلب نموده است.

هرچند هتل فردوس مشهد دارای چهار ستاره می باشد اما کادری بسیار مجرب و خوش برخورد دارد. بسیاری از مهمانان و گردشگران شیفته رفتار و برخورد کارکنان این هتل شده اند. از امکانات هتل فردوس مشهد می توان به رستوران و کافی شاپ اشاره کرد که میزبان گردشگران و مسافران عزیز هستند. خدمات دیگری که در این هتل برای زائران عزیز مهیا گردیده است شامل: اینترنت، گیم نت، خشکشویی، اتاق بازی کودکان، پارکینگ و کافی نت می شود.


آیا در هتل فردوس مشهد می توان غذا را داخل اتاق میل کرد؟

یکی از خدماتی که در بسیاری از هتل های مجلل دنیا ارائه می شود، روم سرویس است. هتل فردوس مشهد نیز از این قاعده مستثنا نبوده و این امکان را برای مهمانان خود فراهم آورده است تا غذای مورد علاقه خود را در اتاقشان میل کنند. این ویژگی و سرویس دهی برای افراد کهنسال، معلولین و یا مادرانی که فرزند کوچک دارند بسیار لازم و ضروری است. پس می توانید با خیال راحت در این هتل اقامت داشته و از این خدمات ویژه بهره مند شوید. هرچند هتل فردوس مشهد دارای آسانسور و خدمات ویژه معلولین است اما در صورتی که مهمانان عزیز با شرایط این چنینی نتوانند برای صرف غذا به رستوران بیایند، خدمات روم سرویس برایشان آماده می باشد.

شرایط اتاق های هتل فردوس مشهد:

هتل فردوس مشهد دارای اتاق ها و سوئیت های زیبایی است که امکانات خوبی نیز دارند. این اتاق ها شامل: اتاق یک تخته، اتاق دو تخته، اتاق دو تخته رویال، اتاق دو تخته با صبحانه، ناهار و شام انتخابی، اتاق سه تخته، اتاق سه تخته با صبحانه، ناهار و شام انتخابی و اتاق چهار تخته با منوی انتخابی.

در صورتی که یک نفر همراه شما باشد و تخت خالی در هتل فردوس مشهد وجود نداشته باشد، هتل این امکان را دارد که یک تخت و یا یک کاناپه به صورت تخت خواب شو در اختیار شما قرار بدهد. با این ویژگی شما می توانید در صورت سه نفره یا پنج نفره بودن در اتاق های مورد نظر خود اقامت داشته باشید و یک تخت اضافه از هتل درخواست نمایید.



اقامت در هتل فردوس مشهد با چاپار گشت پارسه:

دفتر خدمات مسافرتی چاپار گشت پارسه مفتخر است رزرو هر یک از اتاق های مد نظر شما عزیزان در هتل فردوس مشهد را انجام دهد و آماده ارائه مشاوره رایگان به شما عزیزان می باشد. کارشناسان و مشاوران چاپار گشت پارسه به صورت تلفنی و حضوری می توانند به سوالات شما پاسخ داده و شما را در انتخاب بهترین هتل راهنمایی نمایند. با چاپار گشت پارسه می توانید بهترین ها را تجربه کنید و اقامت راحتی داشته باشید.

 

 



فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده