بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» هتل قصر طلایی مشهد با معماری منحصر به فرد

هتل قصر طلایی مشهد با معماری منحصر به فرد

هتل قصر طلایی مشهد با معماری منحصر به فرد

هتل قصر طلایی مشهد بر اساس استانداردهای روز دنیا بنا شده است؛ با این هدف که بهترین پذیرایی را از مهمانانش داشته باشد. این هتل کار خود را از سال 1389 آغاز کرده است. ساختمان هتل در یکی از خیابان های مهم شهر مشهد واقع شده است که به حرم منتهی می شود و این نکته برای زائران حرم بسیار حائز اهمیت است که بتوانند در کمترین زمان ممکن به حرم رفت و آمد داشته باشند.

درباره هتل قصر طلایی مشهد

ساختمان هتل قصر طلایی مشهد دارای دو فاز، 20 طبقه و 358 واحد اقامتی است. این هتل پنج ستاره را از مجلل ترین هتل های این شهر می دانند. از مهم ترین ویژگی های این هتل باز شدن پنجره های آن رو به حرم است که چشم انداز دلنشینی را برای مهمانانش فراهم دیده است تا حتی وقتی در اتاقشان هستند نیز بتوانند اوقات روحانی را داشته باشند. اتاق ها و سوئیت های این هتل دارای انواع مختلفی هستند.

اتاق ها به شکل های دو تخته آتریوم، دو تخته لاکچری، لندسکیپ، دو تخته دبل لاکچری تراس دار، پرنسس رویال و اتاق کانکت چهار نفره و به شکل دبل یا سینگل هستند. سوئیت دو نفره جونیور، دو نفره وسترن، پرنسس، سنیور یک خوابه دو نفره، آپارتمان یک خوابه چهار نفره رویال، سوئیت یک خوابه چهار نفره قاجاری و سوئیت پرزیدنت دو خوابه چهار نفره از انواع سوئیت های هتل قصر طلایی مشهد هستند که امکانات کم نظیری را در خود دارند.

 

امکانات هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد همان طور که از نامش پیدا است امکانات یک قصر طلایی و رؤیایی را برای مهمامانش تدارک دیده است. از امکانات داخل اتاق ها می توان به رخت آویز، آشپزخانه، یخچال، تلویزیون و شبکه پخش فیلم، حمام و سرویس بهداشتی فرنگی، لوازم بهداشتی، دمپایی، روم سرویس، مبلمان، دراور، آباژور، میز تحریر، مینی بار رایگان، سیستم اطفای حریق، اینترنت، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم تهویه مطبوع و صندوق امانات اشاره کرد. تنها امکاناتی که اتاق ها از آن بهره نبرده اند، سرویس بهداشتی ایرانی و پاورسوئیچ هستند. از مهم ترین ویژگی های اتاق ها داشتن تراس رو به حرم است که برای زائران از مزیت زیادی برخوردار است.

امکانات رفاهی و تفریحی هتل قصر طلایی مشهد نیز شامل استخر، سونا، جکوزی، حمام ترکی، ماساژ، سالن بیلیارد، سالن بدن سازی، محل بازی کودکان و سالن بازی های کامپیوتری می شود. امکانات عمومی هتل نیز بسیار عالی هستند که از آن جمله می توان سالن زیبایی، آژانس مسافرتی، صرافی، بانک، کتابخانه، تاکسی سرویس، خشکشویی، پزشک مقیم، پارکینگ، ترانسفر فرودگاه و راه آهن و سرویس رفت و برگشت به حرم را نام برد. در مجموع، هر آنچه برای آسایش مهمانان لازم است در این هتل وجود دارد.

رستوران ها و کافی شاپ ها با سرو انواع غذاهای ایرانی، سنتی، دریایی و بین المللی برای انواع سلیقه ها و ذائقه های مختلف آماده پذیرایی از زائران و مهمانان هتل هستند و وجود چنین امکاناتی به طور قطع لذت سفر را دو چندان می کند.

هتل قصر طلایی مشهد سالن کنفراس و همایش و آمفی تئاتر نیز دارد که با مجهز بودن به سیستم های صوتی و تصویری پیشرفته بهترین مکان برای اجرای سمینارهای مهم داخلی و بین المللی به شمار می روند. این هتل می تواند گزینه مناسبی برای اقامت در سفرهای کاری و تفریحی باشد.

موقعیت مکانی هتل قصر طلایی مشهد

در زمان سفر به مشهد و رزرو هتل قصر طلایی مشهد، مهم ترین مسئله برای بسیاری از مسافران این شهر نزدیک بودن آن به حرم است. فاصله این هتل تا حرم حدود 2 کیلومتر و تا بازار رضا نیز تقریباً همین قدر است. فاصله آن تا نمایشگاه بین المللی مشهد حدود 18 کیلومتر، تا مجتمع تجاری زیست خاور حدود 3 کیلومتر، تا منطقه ییلاقی طرقبه حدود 25 کیلومتر، تا مجتمع تجاری الماس شرق حدود 12کیلومتر، تا سرزمین موج های آبی حدود 23 کیلومتر، تا شهر بازی پارک ملت حدود 10 کیلومتر، تا آرامگاه فردوسی که نسبتاً دور از شهر است، 38 کیلومتر و تا پارک کوهسنگی حدود 8 کیلومتر است. از دیگر مزایای اقامت در این هتل نزدیکی بودن آن به ایستگاه راه آهن است که تنها حدود 10 دقیقه با خودرو به زمان نیاز دارد تا مهمانان خود را به آنجا برسانند و همچنین نزدیک بودن آن به پایانه اتوبوسرانی شهر است. 


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده