بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» هتل پیروزی اصفهان

هتل پیروزی اصفهان

هتل پیروزی اصفهان را بیشتر بشناسیم


هتل پیروزی اصفهان در مرکز شهر اصفهان قرار گرفته است و به عنوانی یک از هتل های قدیمی این شهر خدمات بسیار عالی را در اختیار مهمانان و مسافرانی که در این هتل اقامت می کنند قرار می دهد. نام قدیمی هتل پیروزی اصفهان، هتل داریوش بوده است. این هتل با قرار گرفتن در نزدیکی باغ و عمارت چهلستون به عنوان یکی از بهترین هتل ها برای اقامت در این شهر به شمار می رود. شما با اقامت در این هتل 4 ستاره که در 6 طبقه بنا شده و دارای 95 سوئیت و اتاق است می توانید به راحتی به مراکز بسیار مهم و گردشگری شهر اصفهان دسترسی داشته باشید.


این هتل از سال 1353 که فعالیت خود را آغاز کرده تا به امروز توانسته است به مسافران و گردشگران زیادی که از نقاط مختلف جهان به اصفهان سفر می کنند خدمات اقامتی مناسبی ارائه دهد. با اقامت در اتاق های هتل پیروزی اصفهان می توان جنب و جوش و هیاهوی شهر را نظاره کرد. این هتل دارای فضایی آرام و دنج بوده و از نظر معماری، ترکیبی از سبک جدید و سنتی اصفهان را در خود جای داده است. در رستوران این هتل می توانید به سفارش انواع غذاهای ایرانی و فرنگی اقدام کنید. از ویژگی های منحصر به فرد این هتل می توان به اتاق های دلباز و بزرگ آن، سرویس دهی بسیار عالی و اخلاق خوب کارکنان این هتل اشاره کرد.


امکانات هتل پیروزی اصفهان


مسافران با اقامت در هتل پیروزی اصفهان می توانند از خدمات و امکانات بسیار عالی که این هتل به منظور پذیرایی از آن ها فراهم کرده است استفاده کنند. موقعیت مکانی این هتل به نوبه خود می تواند یکی از ویژگی های عالی آن باشد که دسترسی به اماکن مهم گردشگری این شهر را آسان تر کرده است. از امکانات رفاهی این هتل می توان به یخچال، تلویزیون، اینترنت بیسیم، آسانسور، سالن پذیرایی، کافی شاپ، رستوران ایرانی و فرنگی، پارکینگ، فروشگاه، سالن همایش، سالن پذیرایی، صندوق امانات و ... اشاره کرد.


اتاق های این هتل بسیار ساکت و بی سرو صدا هستند. همه اتاق ها از تخت های راحتی برخوردار بوده و سرویس بهداشتی و حمام در داخل اتاق ها بسیار تمیز هستند. در اتاق های هتل پیروزی اصفهان می توان یخچال، حمام، سرویس بهداشتی فرنگی، اینترنت بیسیم، میزآرایش، سیستم گرمایش و سرمایش مرکزی، خدمات روم سرویس، چای ساز، مبلمان و ... را مشاهده کرد.

انواع اتاق های هتل پیروزی اصفهان شامل سوئیت، اتاق های یک تخته و دوتخته می باشد. این اتاق ها همگی از نظافت و تمیزی بسیار عالی برخوردار بوده و دارای سیستم تهویه مطبوعی نیز می باشند.

پارکینگ هتل پیروزی اصفهان برای مسافران رایگان است. دسترسی به کافی شاپ این هتل به صورت 24 ساعته بوده و در رستوران این هتل می توانید انواع غذاهای خوشمزه سنتی و فرنگی را نوش جان نمایید.


جاذبه های نزدیک هتل پیروزی اصفهان


هتل پیروزی اصفهان به دلیل موقعیت جغرافیایی خوبی که در آن قرار گرفته است یعنی در خیابان چهار باغ پایین، به عنوان یکی از بهترین هتل های این شهر برای اقامت به شمار می رود. با اقامت در این هتل می توانید به بازدید از اکثر جاذبه های گردشگری و تاریخی این شهر در کمترین زمان ممکن بپردازید.

از جاذبه های گردشگری اطراف هتل پیروزی اصفهان می توان به عمارت هشت بهشت، عالی قاپو، سی و سه پل اشاره کرد.همچنین با پیمودن مسافتی کوتاه می توانید خود را به رود زیبای زاینده رود برسانید و از پل خواجو و مارنان و سی و سه پل دیدن کنید.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده