بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» هتل خواجو اصفهان

هتل خواجو اصفهان

هتل خواجو اصفهان را بیشتر بشناسیم


یکی از هتل های بسیار عالی با امکانات گسترده در شهر اصفهان هتل خواجو اصفهان است. این هتل به گردشگران و مسافرانی که به قصد بازدید از شهر زیبای اصفهان به این شهر سفر می کنند کمک می کند تا بتوانند اقامتی راحت و بدون دغدغه در این هتل داشته باشند.

این هتل در خیابان شهدای خواجو اصفهان در 6 طبقه بنا شده و دارای 114 اتاق با امکانات رفاهی مطلوب می باشد. سال ساخت هتل خواجو اصفهان به سال 1396 باز می گردد. این هتل دارای اتاق های تمیزی بوده و به عنوان یک هتل سه ستاره در این شهر به مسافران و گردشگران مختلف خدمات اقامتی و رفاهی ارائه می دهد. ساختمان این هتل از نظر معماری داخلی اتاق ها و بخش های مختلف هتل بسیار زیبا طراحی شده است و دارای پرسنلی مهربان و خوش برخورد و حرفه ای است.

با اقامت در این هتل مهمانان می توانند لحظاتی به یادماندنی و آرام را در شهر زیبای اصفهان تجربه کنند. یکی از قوانین این هتل این است که نباید در داخل اتاق های آن سیگار بکشید و برای سیگار کشیدن فضای باز مجزایی در نظر گرفته شده است.


امکانات هتل خواجو اصفهان


هتل خواجو اصفهان که در 6 طبقه و در سال 1396 ساخته شده است در مجموع 114 اتاق دوتخته و سه تخته داشته و ظرفیت پذیرش مسافر تا 240 نفر را دارد. از نظر تجهیزات و امکانات این هتل دارای تجهیزات استانداردی بوده و در اتاق ها دارای تهویه مطبوع، تلویزیون، یخچال، مبل، سیستم ویدئو مرکزی، ماهواره و ... است. همچنین اتاق ها از نظر طراحی داخلی بسیار زیبا و شیک طراحی شده اند و امکانات رفاهی خوبی برای رفاه حال مسافران در اتاق های خواب این هتل فراهم است.


از دیگر امکانات و تجهیزات هتل خواجو اصفهان می توان به اینترنت وایرلس رایگان، پارکینگ رایگان، صندوق امانات، رستوران، سالن همایش و ... اشاره کرد. اگر دارای اشیای قیمتی هستید میتوانید در صندوق امانات اتاق خود نگهداری کنید و از بابت امنیت آن خیالتان راحت باشد. همه اتاق های این هتل دارای حمام بهداشتی اختصاصی با لوازم بهداشتی هستند. اتاق های دوتخته توئین برای گروه های دو نفره تدارک دیده شده است. اتاق های سه تخته هتل دارای یک تخت یک نفره و یک تخت دو نفره می باشد.


رستوران کلاسیک هتل خواجو اصفهان یکی از بهترین رستوران ها برای سفارش انواع غذاهای ایرانی و فرنگی است. فضای زیبا و دلنشین این رستوران غذا خوردن را برای شما لذت بخش تر خواهد کرد.

یکی دیگر از رستوران های هتل خواجو اصفهان رستوران بام هتل است که می توانید در آن غذای خود را در یک محیطی که چشم انداز بی نظیری به شهر اصفهان دارد و موسیقی زنده در آن اجرا می شود نوش جان کنید. برای خوردن کیک و نوشیدنی های مختلف می توانید به کافی شاپ هتل خواجو اصفهان مراجعه کنید.

از دیگر امکانات این هتل می توان به سالن همایش آن که به صورت یک سالن همایش چند منظوره طراحی شده است اشاره کرد. این سالن دارای معماری بسیار زیبایی بوده و گنجایش 81 نفر را دارد. سالن همایش هتل خواجو اصفهان برای برگزاری انواع دوره های آموزشی ،کنفرانس های خبری ، همایش های ملی و بین المللی ، ضیافت ها و اجتماعات خانوادگی مکان مناسبی بوده و به امکانات و تجهیزات لازم برای برگزاری چنین همایش هایی مجهز است.


جاذبه های گردشگری نزدیک هتل خواجو اصفهان


هتل خواجو اصفهان از نظر جغرافیایی در موقعیتی قرار گرفته است که گردشگران و مسافران می توانند با اقامت در آن به راحتی از اماکن تاریخی و دیدنی شهر اصفهان مانند پل خواجو، سی و سه پل، زاینده رود و میدان نقش جهان بازدید کنند.

از جاذبه های گردشگری بی نظیری که در اطراف این هتل قرار دارند و در کمترین زمان ممکن می توان به بازدید از آن ها پرداخت می توان به چهل ستون، کاخ عالی قاپو، میدان نقش جهان، کاخ بهشت، مدرسه چهار باغ، منارجنبان، کوه صفه، آکواریوم، باغ پرندگان، باغ گلهای اصفهان، کلیسای وانک، مسجد امام، مسجد شیخ لطف الله ، مسجد جامع، پل خواجو، سی و سه پل، پل مارنان، پل شهرستان، بازار قیصریه و مجتمع ارگ جهان و ... اشاره کرد.


هتل خواجو اصفهان با کادری مجرب و حرفه ای آماده پذیرایی از مسافران و گردشگرانی میباشد که از شهر های مختلف ایران و کشورهای دیگر به بازدید از بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری شهر اصفهان می آیند.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده