بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» هتل بزرگ چمران شیراز

هتل بزرگ چمران شیراز

هتل چمران شیراز، هتلی 5 ستاره و خوش سابقه است که با داشتن کادری حرفه ای و مجرب در امر هتلداری و گردشگری، خدماتی عالی را به میهمانان گرامی ارائه داده و امکانات رفاهی زیادی را برای آنان در نظر گرفته است. این هتل مکانی مناسب برای گردهمایی های رسمی نیز محسوب میشود.


هتل چمران شیراز، مرتفع ترین هتل شیراز


اگر شما هم جزو آن دسته افرادی هستید که ستاره های هتل برایتان اهمیت دارد و ترجیح تان استفاده از هتلهای مدرن با امکانات رفاهی بالاست و یا میهمانان کاری مهمی دارید که دوست دارید اقامت آنها در یک هتل پنج ستاره صورت گیرد یا دوست دارید اگر در طبقات 21 و یا 25 هتل غذا می خورید، کل شهر را زیر پای خود ببینید، پس یکی از پیشنهادهای ما به شما هتل چمران شیراز است، هتلی 30 طبقه و بلند که شهر زیبای شیراز را از دریچه ای دیگر به شما نشان میدهد. از آن بالای بالا!


هتل چمران شیراز را بیشتر بشناسیم


اگر به محله قصردشت وارد شوید، پیدا کردن این هتل با ارتفاع زیادش کار چندان سختی نیست. کافیست کمی سرتان را بالا ببرید تا به راحتی این آسمان خراش 30 طبقه را ببینید. این هتل در سال 1390 هجری شمسی فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرد و شهرت بسیار خوبی، نه تنها در شهر بزرگ شیراز، بلکه در کل ایران برای خود رقم زد.

بیشتر بخاطر ارتفاع زیاد و موقعیت مکانی خوش آب و هوایش شناخته شده است و مکان مناسبی برای نشست های رسمی، کنفرانس های کاری و یا همایش های علمی به حساب می آید و امکانات خوب و کاملی را به میهمانان ایرانی و خارجی ارائه داده، رفاه حال میهمانان و سرویس دهی خوب و درجه یک به آنها برای آنها در اولویت است.


اتاق های هتل چمران شیراز چگونه اند؟


همه ی اتاق های هتل مدرن و تمیز بوده و امکانات رفاهی کاملی را برای اقامت خوش میهمانان در نظر گرفته است. این هتل 30 طبقه، مجموعاً 250 اتاق و سوئیت مجزا دارد که بسته به تعداد افرادی که همراه شما هستند و سلیقه و خواست آنها میتوانید از اتاق های یک تخته، دو تخته و یا سوئیت های دو نفره استفاده کنید. اکثر اتاقها به سرویس خواب اضافی نیز مجزا میشوند، پس نگران نفر سومی که همراه شماست و یا کودک خردسال خود نباشید.


نظافت اتاق ها به طور مستمر صورت میگیرد و اگر می خواهید اتاقتان به طور فوق العاده و خارج از ساعت کاری معمول، نظافت شود، کافی ست آن کلید سبز رنگی که در اتاقتان تعبیه شده را فشار دهید. بله، به همین راحتی. در ضمن اگر حوصله خارج شدن از اتاق را ندارید یا میخواهید کل روز را در اتاق خود به سر برده، استراحت کنید یا کارهای خود را سرو سامان بخشید، کافی ست از خدمات روم سرویس استفاده کرده و صبحانه و نهار خوشمزه خود را در حین انجام کارهایتان میل کنید.


از حیث رفاه و امکانات در این هتل 5 ستاره خیالتان راحت


هتل چمران شیراز با داشتن کادری مجرب و با تجربه در زمینه ی هتلداری و گردشگری تمام سعی خود را دارد تا بهترین خدمات و کیفیت را به گردشگران و میهمانان گرامی ارائه دهد. با داشتن چند رستوران و کافی شاپ متنوع که منوی غذاهای ایرانی و بین المللی را در خود جای داده و از طبقات بالایی هتل منظره ای دیدنی از شهر شیراز را به شما نشان میدهند، این امکان را برای شما عزیزان فراهم آورده تا مناسب با سلیقه تان اوقات خود را در هر کدام از آنها که خواستید، بگذرانید.

اگر بخواهید کل روز را هم در هتل باشید هنوز می توانید از وقتتان به شکلی بهینه استفاده کنید. مثلا از حمام مغربی استفاده کنید یا ماساژی دلچسب بگیرید. شاید دوست داشته باشید کمی در باشگاه ورزش کرده یا ساعتی در استخر شنا کنید و یا از سونا و جکوزی برای رفع خستگی استفاده کنید.

همه اینها در اختیار شماست. البته که خدمات و امکاناتی چون تاکسی سرویس، گشت های نیمروز، ترانسفر، لاندری، اینترنت پرسرعت رایگان، پارکینگ، صندوق امانات، خودپرداز، نمازخانه، شرکت خدمات گردشگری، آرایشگاه های مردانه، سالن زیبایی بانوان، بانک، بخش بازی های جذاب رایانه ای،فروشگاه و بوتیک لباس هم در این هتل بزرگ وجود دارد که رفاه حال میهمانان را هر چه بیشتر تامین میکند.

از سالن های همایش و کنفرانس بزرگش برای گردهمایی های بزرگ استفاده کنید و یا از تالارهای بزرگ جشن و عروسی آن برای مراسم های خود.

اینجا خیالتان کاملاً راحت باشد که همه چی در دسترس شماست.


دسترسی و موقعیت مکانی هتل


این هتل در منطقه خوش آب و هوا و سرسبز قصردشت بنا شده و در هر فصل سال زیبایی های خاص خود را دارد و همچون نگینی در این منطقه میدرخشد. دسترسی شما به اکثر مناطق دیدنی شیراز به سادگی صورت میگیرد و سرویس های حمل و نقل و تاکسی 24 ساعته از مبدا هتل به مقاصدی که میخواهید شما را همراهی میکنند.

مثلاً تا ارگ کریم خان و یا مسجد نصیرالملک تنها 20 دقیقه فاصله دارید یا فاصله تان تا باغ عفیف آباد و باغ ارم کمتر از 9 کیلومتر است. پیاده روی های شبانه اطراف هتل را در آن آب و هوای عالی نیز از دست ندهید.

هتل چمران از هیچ امکاناتی فروگذاری نکرده و همواره بر این امر که بهترین خدمات را به میهمانان گرامی ارائه دهد، پافشاری میکند. پس درنگ نکنید و همین حالا برای رزرو هتل چمران اقدام کنید.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده