بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» هتل هما شیراز

هتل هما شیراز

هتل هما شیراز یکی از هتل‌های معروفی است که در شمال شیراز و در چند قدمی بوستان آزادی واقع شده است. این هتل جزو لوکس ترین و مجلل ترین هتل های این شهر به شمار می آید. در صورت سفر به این شهر و بعد از گشت و گذار در آن می توانید چند شبی را در این هتل اقامت داشته باشید. نکته مهمی که در مورد هتل هما شیراز وجود دارد این است که زمان آغاز فعالیت این هتل به سال ۱۳۵۰ هجری شمسی باز می گردد و تا به امروز بیشتر از 50 سال است که میزبان مهمانان و مسافران مختلف از سراسر کشور و جهان است.


هتل همای شیراز پرسنل مجربی دارد که اخلاق مداری و ادب از مهمترین ویژگی آنها به شمار می‌آید و این پرسنل به سه زبان زنده دنیا مسلط هستند. این هتل دارای ۸ طبقه است و از ۲۳۲ واحد اقامتی تشکیل شده‌ و واحدهای آن شامل اتاقهای دوتخته، یک تخته و سوئیت های یک خوابه هستند.

این هتل، معماری بسیار مدرن و زیبایی دارد و ویو واحدهای اقامتی آن رو به کوهستان و پارک است. در صورت اقامت در یکی از این واحدها می توانید از تماشای کوهستان و درختان انبوه نهایت لذت را ببرید و یک تجربه به یادماندنی داشته باشید.


خدمات و امکانات هتل هما شیراز

جاذبه های گردشگری ساحلی که کمتر به آن ها پرداخته شده! مطلب مرتبط جاذبه های گردشگری ساحلی که کمتر به آن ها پرداخته شده!


هتل هما شیراز که یک هتل پنج ستاره به شمار می‌آید عنوان با قدمت ترین هتل شیراز را به خود اختصاص داده است. این هتل برای مهمانان خود امکانات و خدمات بسیار زیادی در نظر گرفته است که افراد با اقامت در این هتل می توانند از مکانات فوق العاده آن بهره مند شوند. برای مثال در هتل هما شیراز کتابخانه، فروشگاه صنایع دستی و کافی شاپ وجود دارد یا برای بازی کودکان نیز امکانات خاصی توسط این هتل در نظر گرفته شده است که از جمله آنها می توانیم به پارک بازی و زمین تنیس اشاره کنیم که در فضای باغ قرار گرفته اند.


اگر اهل فعالیت‌های تفریحی هستید و می‌خواهید حسابی خوش بگذرانید، می توانید از امکاناتی نظیر جکوزی، استخر، حوضچه آب سرد، سونا بخار، ماساژ و سونای خشک استفاده کنید. برای سرو غذا هم می توانید به یکی از رستوران های موجود در این مجموعه مراجعه کنید. قابل ذکر است بگوییم که در این رستوران ها انواع غذاهای خوشمزه و لذیذ سرو می شود که شما می توانید با مراجعه به یکی از آنها غذای مورد علاقه خود را سفارش دهید تا برایتان آماده کنند.


به طور کلی سه رستوران تابستانی، فرنگی و ایرانی در این هتل وجود دارد. از دیگر امکانات هتل هما شیراز می‌توانیم به وجود آتلیه عکاسی، کافی نت، اتاق عقد، ارایشگاه‌مردانه، نمازخانه و بهره مندی از تاکسی سرویس اشاره کنیم. در لابی این هتل نیز موسیقی زنده اجرا می‌شود و علاوه بر فضای دلنشینی که دارد شما می توانید از اینترنت رایگان نیز در این بخش بهره مند شوید.


چه جاذبه هایی در نزدیکی هتل هما شیراز وجود دارند؟


یکی از ویژگی های اساسی و مهم هتل همای شیراز که بد نیست به آن اشاره کنیم این است که در اطراف ساختمان این هتل یک فضای سرسبز و بسیار زیبا وجود دارد که مسافران و مهمانان هتل می توانند در این فضا قدم بزنند و در مسیرهای اطراف هتل نیز پیاده روی کنند. قابل ذکر است که در نزدیکی هتل هما شیراز جاذبه های دیدنی و گردشگری بسیار زیادی وجود دارد که در فاصله زمانی بسیار کوتاهی می توانید خودتان را از هتل به این اماکن برسانید.

برای مثال حمام وکیل شیراز از جاذبه‌هایی به شمار می‌آید که در نزدیکی این هتل قرار گرفته است و برای دسترسی به آن باید چیزی حدود ۷ دقیقه با ماشین رانندگی کنید. فاصله این هتل تا باغ جهان نمای شیراز و ارگ کریم خان زند به ترتیب ۶ و ۵ دقیقه با ماشین است. مرکز تجاری خلیج فارس شیراز نیز تا هتل هما شیراز تقریباً ۲۹ دقیقه فاصله دارد.


در اطراف این هتل مراکز خرید بسیار زیادی به چشم می‌خورد که از جمله آنها می توانیم به مرکز خرید نگین فارس شیراز و آفتاب شیراز اشاره کنیم که برای رفتن به این مراکز باید به ترتیب ۲۱ و ۱۷ دقیقه زمان اختصاص دهید. رفتن به ترمینال مسافربری کاراندیش شیراز نیز با ماشین چیزی حدود ۶ دقیقه زمان می برد. اگر می خواهید که به آرامگاه حافظ و آرامگاه شاهچراغ در شیراز سری بزنید باید چیزی حدود ۹ دقیقه در راه باشید. راه آهن شیراز، فرودگاه شیراز و باغ عفیف آباد نیز فاصله چندان زیادی تا هتل هما شیراز ندارند و دسترسی به آنها با ماشین به ترتیب ۲۷، ۲۱ و ۱۴ دقیقه زمان می‌برد.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده