بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» هتل بین المللی پارس شیراز

هتل بین المللی پارس شیراز

هتل پارس شیراز که لقب بین‌المللی را به دنبال خود دارد، یکی از چندین هتل پنج‌ستاره در این شهر توریستی است که به خاطر باغ ها و فضاهای زیبای گردشگری و مامن شاعران بزرگ مشهور است. محل هتل پارس در خیابان کریم خان زند قرار دارد و این مکان در نزدیکی ارگ کریم خان مستقر است. البته دیگر جاذبه‌های توریستی شیراز هم از هتل پارس شیراز چندان دور نیستند. مکان های دیگری مانند باغ زیبای ارم و بازار وکیل نیز به راحتی از هتل در ‌دسترس قرار دارند.

این هتل بزرگ دارای ۱۹۰ سوئیت و اتاق است که در دو برج‌ ۱۳ طبقه قرار دارند. این هتل در مجموع چهار رستوران، یک استخر و یک پارکینگ دارد. امروزه به دلیل پیشرفت های فناوری اطلاعات و توسعه دنیای دیجیتال، رزرو از طریق اینترنت به عنوان روشی ایمن و راحت در دسترس همگان است. عملیات رزرو هتل پارس شیراز به مانند دیگر هتل ها و مکان های اقامتی نیز به شکل اینترنتی انجام می شود. به دلیل اینکه شهر شیراز یکی از مناطق مهم و وسیع توریستی در کشور است، وجود مجتمع های اقامتی با کیفیت و در عین حال مناسب از لحاظ قیمت به یک نیاز تبدیل شده است. وجود رقابت در میان هتل‌های این شهر برای جذب توریست یکی از پارامتر های مهم در توسعه صنعت گردشگری ایران است. به همین دلیل علاوه بر هتل‌های مناسب از جنبه اقتصادی، وجود هتل های لوکس نیز رونق حوزه توریسم را موجب خواهد شد.

هتل‌های شیراز در میان رقیبان در سراسر ایران به دلیل خدمات ویژه ای که به مشتریان خود ارائه می دهند، یک مجموعه جذاب در میان مسافران شیراز است. به دلیل جاذبه‌های گردشگری فراوان در سطح شیراز و حومه، هتل‌های آن از جمله هتل پارس شیرازهمیشه مورد توجه غالب گردشگران داخلی و خارجی بوده است. در هتل پارس ترکیبی از خدمات متنوع و با کیفیت وجود دارد.


هتل پارس شیراز و خدمات متنوع


با یک شب اقامت در هتل پارس شیراز قطعا از مشتریان ثابت آن خواهید شد. هتل پارس یک هتل رویایی است و تمامی امکانات و خدمات متنوع آن دارای بهترین استاندارد است. برای تمامی اتاق ها، سوییت ها و لابی دسترسی به Wi - Fi با کیفیت مناسب فراهم شده است. اتاق‌های هتل دارای مبلمان، تلویزیون و دستگاه‌ تهویه مطبوع هستند.

از سوی دیگر وجود چهار رستوران با کیفیت در هتل از دیگر امتیازات آن است. یکی از آن ها یعنی رستوران رز در طبقه اول مستقر بوده و ظرفیت پذیرش حدود ۲۰۰ نفر را دارد. این رستوران یکی از بهترین رستوران‌های شیراز نیز می باشد. در طبقه اول همچنین ‌امکان دسترسی رستوران ایتالیایی با ارائه کیفی انواع غذاهای ایتالیایی خوش می درخشد.

علاوه بر این رستوران های دیگری از جمله رستوران لوتوس و بین‌المللی در طبقه هشتم وجود دارند.به دلیل استقرار چنین رستوران هایی در طبقات بالای هتل به همراه صرف غذاهای لذیذ می‌توانید از مناظر شگفت انگیز شهر برخوردار باشید. هتل پارس شیراز دارای یک پارکینگ آزاد با گنجایش ۳۰۰ خودرو برای میهمانان خود می باشد.


به دلایل فوق هتل پارس شیراز یک مجموعه گردشگری بسیار محبوب در میان گردشگران است. چنانچه شما مهمان هتل بوده و یا تنها برای صرف غذا به رستوران های این هتل قدم می گذارید، اقامت در این هتل لوکس با پرداخت هزینه تقریبا بالا مصادف است. لیکن پرداخت چنین هزینه ای این اطمینان را به همراه دارد که برای بالاترین و با کیفیت ترین خدمات روبرو خواهید بود.


مسافران محترم می‌توانند با بررسی تصاویر هتل پارس از زیبایی و خدمات همراه محل اقامت خود اطلاع پیدا کنند. اتاق‌های عالی و امکانات و خدمات جانبی آن تنها بخشی از آن چیزی است که به عنوان اقامت در این هتل پارس به گوش شما رسیده است. یکی از مهمترین پارامتر های هتل پارس شیراز نزدیکی به مهمترین و با شکوه ترین اماکن توریستی و تجاری شیراز است. بودن در هتل پارس چنان است که برخی اماکن توریستی و تجاری با کمی پیاده روی در دسترس شما خواهند بود.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده