بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» هتل الیزه شیراز

هتل الیزه شیراز

هتل الیزه شیراز یکی از پر طرفدارترین هتل های این شهر است. به دلیل داشتن موقعیت مکانی خوب، به راحتی از این هتل می توانید خودتان را به وسایل نقلیه عمومی شهر برسانید که به فرودگاه و امکان دیدنی شهر راه دارند. نزدیکی به مراکز خرید مهم شهر از دیگر مزایای اقامت در این هتل است.


هتل الیزه شیراز، خانه دوم مسافران


هتل الیزه شیراز از گزینه های مناسب برای اقامت در زمان سفر به شهر شیراز است. معماری بنای این هتل دوست داشتنی و آرامش بخش است. این هتل در سال 2019 منتخب مهمانانش در سایت تریپ ادوایزر بوده است. این هتل چهار ستاره در سال 1393 با تعداد 68 واحد اقامتی و در هفت طبقه کار پذیرایی از مسافران را آغاز کرده است.


امکانات هتل الیزه شیراز


بهتر است پیش از رزرو هتل الیزه شیراز درباره امکانات آن اطلاعاتی به دست آورید. این هتل به خاطر امکانات و خدمات خوبی که دارد، در میان هتل های شهر شیراز از محبوبیت بسیاری برخوردار شده است.

امکانات اتاق های هتل الیزه شامل یخچال، اینترنت، سرویس بهداشتی ایرانی، ماهواره و تلویزیون می شود و البته در اتاق ها تلفن وجود ندارد. از امکانات عمومی می توان به سرویس بهداشتی فرنگی، پارکینگ، نمازخانه، لابی و اینترنت در لابی اشاره کرد. درست است که این هتل سالن بیلیارد ندارد، اما دارای امکانات تفریحی مانند سالن ورزشی، سونا، جکوزی، استخر و ماساژ با تخفیف ویژه است که اقامت مهمانان را دلپذیرتر می کنند.

هتل الیزه شیراز فروشگاه و غرفه و ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت ندارد، اما دارای رستورانی است که فضایی بسیار آرام و دلنشین دارد. رستوران مارلین در هتلی با منوی غذاهای گیاهی و ایرانی از مهمان هایش به شایستگی پذیرایی می کند. حتی علاقه مندان به فست فود هم می توانند از خوردن فست فودهای خوشمزه لذت ببرند. کافی شاپ این هتل دارای فضایی باز است و برای دمی آساییدن بعد از گشت و گذار در امکان دیدنی و بی نظیر شهر شیراز بسیار مطلوب است.


موقعیت مکانی هتل الیزه شیراز


هتل الیزه شیراز در منطقه شلوغ و پر رفت و آمد شهر واقع شده است. خوشبختانه فاصله هتل تا وسایل نقلیه عمومی زیاد نیست و مهمانان می توانند پای پیاده خود را به ایستگاه مترو و اتوبوس برسانند. با مترو امکان رفتن به فرودگاه و بافت قدیمی و زیبای شهر امکان پذیر است. اگر به دنبال هتلی نزدیک به نمایشگاه بین المللی شیراز هستید، الیزه به دلیل نزدیکی گزینه مناسبی است.


یکی از مزایای هتل الیزه شیراز نزدیک بودن آن به منطقه ییلاقی قلات است که روستایی زیبا و خوش آب و هوا است که دیدار از آنجا به مهمانان هتل در میان بازدید از امکان تاریخی شهر توصیه می شود.


فاصله هتل الیزه شیراز از اماکن دیدنی شهر


با توجه به این که هتل الیزه شیراز در مرکز شهر قرار دارد، فاصله آن تا اماکن مهم و اصلی دیدنی زیاد نیست و در زمانی کمی مسافران می توانند خودشان را به این نقاط برسانند. مهمانان می توانند از این هتل در عرض 25 دقیقه با خودرو خود را به آرامگاه شاه چراغ برسانند. فاصله تا ارگ کریم خانی با خودرو حدود 20 دقیقه، تا آرامگاه حافظ 24 دقیقه با خودرو، تا باغ جهان نما 21 دقیقه با خودرو، تا باغ عفیف آباد 17 دقیقه با خودرو و تا حمام وکیل نیز تنها 22 دقیقه با خودرو به زمان نیاز است.


برای آنها که مهم است هتل محل اقامتشان حتماً به فرودگاه یا پایانه اتوبوس رانی یا راه آهن نزدیک باشد، هتل الیزه شیراز گزینه مناسبی است. رفتن از این هتل به ایستگاه راه آهن شهر نیز کار ساده ای است و تنها در عرض 16 دقیقه با خودرو می شود به آنجا رفت. اگر قصد دارید با خودرو به فرودگاه بروید، می توانید در مدت 35 دقیقه مسیر بین هتل تا فرودگاه را طی کنید.

پایانه اتوبوس رانی کاراندیش شیراز نیز تا این هتل فاصله چندانی ندارد و در 20 دقیقه می توان با خودرو خود را به آنجا رساند. یکی از دیگر از مزیت های این هتل نزدیک بودن آن به مراکز خرید مهم شیراز از جمله مرکز خرید نگین فارس و مرکز خرید آفتاب است.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده