مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» هتل رویال شیراز

هتل رویال شیراز

هتل رویال شیراز یکی از هتل های 4 ستاره این شهر است که در سال 1393 افتتاح شد و شروع به کار کرد. چشم انداز زیبای این هتل که در بلوار جدید قرآن واقع شده است، باعث می شود که گردشگران و مسافران برای اقامت خود در شیراز نسبت به رزرو هتل رویال شیراز، راغب باشند. با توجه به اینکه، این هتل دارای 44 اتاق است و به طور معمول افراد زیادی تمایل به رزرو اتاق های آن دارند، پس بهتر است که قبل از سفر، برای رزرو اتاق در این هتل، اقدامات لازم را انجام دهید.


رزرو هتل رویال شیراز


شیراز یکی از شهرهای دیدنی کشور ما ایران است که دارای جاذبه های گردشگری بی شماری می باشد. قطعا این شهر زیبا مقصد گردشگران زیادی از داخل و خارج کشور است و یکی از مهمترین پارامترهایی که برای این افراد قابل توجه است، پیدا کردن یک هتل بسیار عالی برای استراحت و اقامت می باشد تا بتوانند با آرامش هر چه تمام تر در شهر زیبای شیراز اوقات خود را سپری کنند.


رزرو هتل رویال شیراز یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی است که می خواهند برای مدتی در شیراز اقامت داشته باشند، در واقع این هتل یکی از بهترین هتل های شیراز است که اکثر افرادی که در آن اقامت داشته اند، ترجیح می دهند برای اقامت مجدد در شیراز از این هتل استفاده کنند.


امکانات هتل رویال شیراز


از جمله امکاناتی که در این هتل برای مسافران و گردشگران وجود دارد، عبارتند از: • مجهز به رستوران برای سرو تمامی وعده های غذایی و دسر • داشتن کافی شاپ با تمام نوشیدنی های مخصوص هر فصل از سال • بهره مندی از مجموعه ورزشی با تمام امکانات تا مسافران بتوانند اوقات خود را در هتل به نحو احسن به سر ببرند. • مجهز به سالن کنفرانس برای افرادی که قصد دارند میتینگ های کاری خود را در این هتل انجام دهند. • بهره مندی از کافی نت برای انجام فعالیت های اینترنتی مهمانان • مجهز به پارکینگ مسقف برای ماشین های مسافرین • از بهترین امکانات این هتل، می توان به آژانس هواپیمایی اشاره داشت که مسافران به راحتی می توانند، بلیت های رفت و برگشت خود را در این مکان رزرو نمایند. • بهره مندی از سرویس آژانس تاکسی رانی • مجهز به فروشگاه های صنایع دستی برای آشنایی گردشگران با فرهنگ سنتی مردم شیراز این موارد تنها گوشه ای از امکانات هتل رویال شیراز است، افراد برای لذت بردن از سفر خود و داشتن تمام امکانات، به راحتی می توانند، رزرو هتل رویال شیراز در سایت چاپار گشت پارسه انجام دهند.


هتل رویال شیراز به دلیل اینکه در بلوار جدید قرآن واقع شده است، به تمام نقاط گردشگری در شیراز نزدیک است و افراد به راحتی می توانند از تمام این مکان ها دیدن کنند. از جمله مکان های گردشگری شیراز که نزدیکترین فاصله را با هتل رویال شیراز دارند، عبارتند از:دروازه قرآن شیراز,حافظیه شیراز,آرامگاه سعدی,موزه هفت تنان,ارگ کریم خان.


با توجه مطالب فوق، رزرو هتل رویال شیراز، باعث می شود که یک مسافرت و گردشگری عالی را برای خود رقم بزنید.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده