مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» هتل پارک سعدی شیراز

هتل پارک سعدی شیراز

هتل پارک سعدی شیراز، دسترسی سریع به نقاط مهم شیراز


حافظیه، شاید مشهورترین جاذبه گردشگری شیراز است، آرامگاه حافظ مقصد بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی شهر شیراز می باشد. در نزدیکی حافظیه قدیمی ترین باغ شیراز به نام باغ جهان نما قرار دارد که دیدن آن خالی از لطف نیست. هتل پارک سعدی شیراز نزدیکترین هتل به حافظیه و باغ جهان نمای شیراز است که به صورت تمام وقت و در همه فصل های سال، پذیرای مسافران و گردشگران می باشد.


امکانات هتل پارک سعدی شیراز


هتل پارک سعدی شیراز، یک هتل دو طبقه، چهار ستاره است که در سال 1396 مورد بازسازی کامل قرار گرفته و دارای 52 اتاق برای مسافران می باشد. فضای این هتل دلنشین و زیبا طراحی شده است و سرویس دهی های آن بسیار به موقع و عالی است. مسافران می توانند در طول مدت اقامت خود، از سالن چند منظوره و تجهیزات ورزش این هتل استفاده کنند و علاوه بر این رستوران این هتل نیز با انواع غذاهای سنتی و کلاسیک پذیرای میهمانان است.


موقعیت مکانی هتل پارک سعدی شیراز


این هتل درچهارراه حافظیه، خیابان حافظ واقع شده است که باغ جهان نما روبروی آن قرار دارد، محوطه باغ بسیار آرامش بخش و زیبا است و هوای آن به ویژه در شب بسیار دلنشین است. فاصله آن به تمام نقاط مهم در شهر شیراز کمتر از 20 دقیقه است به همین دلیل، اکثر میهمانان ترجیح می دهند که از این هتل برای اقامت خود استفاده کنند.

فاصله هتل پارک سعدی شیراز تا حافظیه، ارگ کریم خان و ترمینال مسافربری کاراندیش شیراز، فقط 8 دقیقه است، که باعث می شود مسافران این هتل، به راحتی و در آرامش کامل از ارگ کریم خان دیدن نمایند. همسایگی باغ جهان نما با هتل پارک سعدی شیراز، بر زیبایی های این مکان افزوده است، مسافران می توانند از هتل تا باغ جهان نما قدم بزنند و از فضای این باغ لذت ببرند.


مسافران و گردشگران هتل پارک سعدی شیراز در مدت اقامت خود در این مکان، می توانند از این امکانات به صورت رایگان بهره مند شوند: اینترنت اتاق، لابی های هتل، اینترنت لابی، ماهواره و تلویزیون، سرویس فرنگی، پارکینگ و سونا و جکوزی. کافی شاپ هتل یکی از دنج ترین مکان ها برای استراحت و صرف کردن انواع نوشیدنی ها است.


اتاق های هتل پارک سعدی شیراز


از ویژگی های برجسته این هتل، داشتن انواع اتاق ها با امکانات ویژه است که افراد می توانند با توجه به تعداد و یا علاقه خود، هر کدام از این اتاق ها را رزرو نمایند. اتاق های تک نفره دو تخته، اتاق های دو نفره، اتاق های سه تخته و همچنین سوئیت های دو خوابه در این هتل قابل رزرو کردن است و علاوه بر این اتاق کانکت یا دبل/توئین با داشتن سرویس بهداشتی جداگانه از امتیازات ویژه هتل پارک سعدی شیراز به شمار می آید که مسافران برای لذت بردن از سفر خود می توانند آن را رزرو نمایند.


امتیازات ویژه هتل پارک سعدی شیراز


فاصله 11 دقیقه ای این هتل تا حمام وکیل باعث می شود که مسافران حتما از این مکان دیدن کنند و بر خاطرات خود از شیراز بیفزایند. با توجه به اینکه برخی از مسافرین با هواپیما به شیراز سفر می کنند و نگران مسافت خود با هتل هستند، جالب است بدانند که فاصله این هتل با فرودگاه بین المللی شیراز تنها 21 دقیقه است که باعث می شود مسافران در کمترین زمان ممکن به محل اقامت خود برسند. برای رزرو اتاق در این هتل همین الان اقدام کنید.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده