بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» هتل کریم خان شیراز

هتل کریمخان شیراز ،از بازار وکیل شیراز تا ارگ کریمخان


یکی از مشهورترین بازارهای تاریخی شهر شیراز بازار وکیل است که دیدن آن برای گردشگران و میهمانان، جذابیت بالایی دارد، نزدیکترین مکان تاریخی به بازار وکیل، ارگ کریمخان است که افراد می توانند بعد از بازار وکیل از این مکان نیز دیدن کنند و جهت استراحت از نوشیدنی های سنتی و نوین کافه بازار نهایت لذت را ببرند.

رزرو هتل کریمخان شیرازبهترین گزینه برای اقامت مسافران در نزدیکی بازار وکیل و ارگ کریمخان است، زیرا مسافت این هتل تا مکان های بیان شده، نسبت به دیگر هتل های شیراز بسیار کمتر است.


هتل کریمخان شیراز


در خیابان کریم خان زند، خیابان رودکی شهر شیراز در سال 1392، هتل کریمخان شیراز با معماری زیبای مدرن و سنتی در هم آمیخته، افتتاح گردید تا پذیرای مسافران و میهمانان شهر دیدنی شیراز باشد. این هتل نزدیکترین محل اقامت به ارگ کریمخان، حمام و مسجد وکیل شیراز است که تمام امکانات تفریحی و رفاهی را برای میهمانان خود فراهم آورده است. این هتل چهار ستاره دارای امکانات ویژه ای است که می تواند خاطرات عالی را از سفر به شیراز برای افراد به ارمغان بیاورد.


امکانات ویژه هتل کریمخان شیراز


امکانات ورزشی تفریحی: سالن بدنسازی، استخر، سونا خشک، سونا بخار، جکوزی و ماساژ.امکانات لازم برای معلولین.امکانات مدیا: اینترنت در لابی و اتاق های هتل.خدمات قابل ارائه به میهمانان: روم سرویس، اتاق لاندری و خشکشویی، خدمات بیدار باش، اتو، خدمات تورف فکس و کپی، اتاق چمدان، آژانس مسافرتی و غیره.


این امکانات تنها گوشه ای از خدمات ارائه شده برای میهمانان هتل کریمخان شیراز است. اتاق های این هتل، به فضای زیبای شهر شیراز دید کامل دارند و افراد می توانند هنگام استراحت از این فضای دلنشین لذت ببرند. رزرو هتل کریمخان شیراز به دلیل اینکه علاوه بر نزدیکی به بازار وکیل و ارگ کریمخان، تنها 7 دقیقه تا باغ ارم فاصله دارد و میهمانان با ماشین بعد از 16 دقیقه از مبدا هتل به آرامگاه سعدی می رسند، باعث می شود که به راحتی از تمام مکان های تاریخی شیراز دیدن نمود.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده