بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» هتل شیرازیس شیراز

هتل شیرازیس شیراز

هتل شیرازیس، هتلی 3 ستاره و تازه تاسیس در دل شهر تاریخی شیراز می باشد. امکانات رفاهی مکفی را دارا بوده و مسافران تجربه ای دل نشین و به یاد ماندنی را در این هتل برای خود به یادگار ثبت خواهند کرد. دسترسی ساده و آسان به سایت های اصلی دیدنی شهر را نیز دارد.


آنچه درباره هتل شیرازیس باید بدانید


اگر میخواهید اقامتی دلنشین و متفاوت را در یکی از هتل های تازه تاسیس و مدرن تجربه کنید، هتل سه ستاره ی تازه تاسیس "شیرازیس" که در سال 1398 هجری شمسی افتتاح گردید، گزینه ی بسیار مناسبی برای شما خواهد بود.

هتل شیرازیس در مرکزی ترین نقطه ی شهر زیبای شیراز، مهد شعر و ادب پارسی جای گرفته و با دارا بودن امکانات کامل رفاهی و تفریحی، همچون رستوران و کافی شاپ، مجموعه آبی، واحدهای شیک و متنوع اقامتی، سالن های چند منظوره و سرویس دهی 24 ساعته به میهمانان گرانقدر آماده پذیرایی از میهمانان داخلی و خارجی عزیز میباشد و تجربه ای دلپذیر و به یاد ماندهی را برای آنها به یادگار خواهد گذاشت.

مزیت رقابتی دیگر هتل شیرازیس نسبت به دیگر هتل ها، علاوه بر دسترسی سریع و آسان به مراکز اداری، تجاری، رفاهی و درمانی این است که خارج از محدوده طرح ترافیک واقع شده و امکان دسترسی هر چه سریع تر و راحت تر به فرودگاه شهید دستغیب و همینطور ترمینال مسافربری را فراهم آورده است.

همچنین در دل بافت تاریخی شیراز جای گرفته و اگر قصد دیدن آثار زیبای تاریخی و دیدنی شیراز، همچون مجموعه زیبای زندیه را دارید، با خیال راحت و بدون فوت وقت با پای پیاده هم میتوانید از ساعات روز خود بهترین استفاده را کرده و لذت ببرید.

این هتل زیبا دارای 6 طبقه، 50 اتاق زیبا و مدرن، 85 تخت و لابی ای با ظرفیت تقریبی 35 نفر میباشد.




هتل شیرازیس امکانات رفاهی زیادی را برای میهمانان عزیز فراهم آورده که از آن جمله میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

اینترنت وای فای – استخر، سونا (خشک و بخار)، جکوزی – سالن سمینار، همایش و گردهمایی مدرن– رستوران (دارای منوی ایرانی، فرنگی و دریایی) و کافی شاپ – کافه کتاب – سرویس فرنگی در اتاق ها – لباسشویی و خشکشویی – روم سرویس 24 ساعته – پارکینگ مسقف رایگان – فروشگاه صنایع دستی و گردشگری – یخچال و کتری برقی درون اتاق – سیستم اعلام و اطفاء حریق – خدمات بلیت – فضای سبز دلنشین– تاکسی سرویس شبانه روزی – خدمات تورهای متنوع شیرازگردی و برون شهری – صندوق امانت شخصی – آسانسور – ویلچر – نماز خانه .


پس با اطمینان این هتل زیبا را برای اقامت خود در شهر زیبای شیراز انتخاب کنید.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده