بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» هتل آریوبرزن شیراز

هتل آریوبرزن شیراز

هتل آریوبرزن شیراز با دو دهه سابقه درخشان در زمینه هتلداری و گردشگری، جزو آن دسته از هتل های 4 ستاره ست که از لحاظ مکانی، موقعیت بسیار ایده آلی را برای دسترسی به اماکن مهم تجاری، تاریخی، سیاحتی و درمانی برای میهمانان گرامی فراهم آورده و پذیرای میهمانان ایرانی و خارجی بوده و بهترین خدمات را به آنها ارائه میدهد.


این هتل در قلب شهر شیراز جای گرفته و دسترسی به اکثر اماکن مهم در شیراز از مبدا هتل بسیار ساده میباشد.


آنچه درباره هتل آریوبرزن شیراز باید بدانید


هتل آریوبرزن شیراز، هتلی ست چهار ستاره که در قلب شهر شعر و ادب پارسی، شیراز همیشه زیبا، جای گرفته و بیشتر از دو دهه از فعالیت مستمر این مجموعه در عرصه هتلداری و گردشگری میگذرد. این هتل در سال 1394 هجری شمسی بازسازی مجدد شد و تمامی بخش های هتل با مجهزترین و به روزترین امکانات تجهیز شدند تا امکان ارائه خدماتی عالی و به یاد ماندنی به میهمانان فراهم آید.


این هتل با قرار گرفتن در مرکز تجاری شهر شیراز، دسترسی ساده و آسان را به تمامی اماکن تجاری، اداری و درمانی فراهم آورده و میهمانان گرامی با پای پیاده و یا سواره میتوانند مهمترین اماکن تاریخی و سیاحتی شیراز که در فاصله بسیار نزدیک با هتل آریوبرزن شیراز قرار دارند را بازدید کرده و در وقت و هزینه ی خود صرفه جویی نمایند.




نام این مجموعه برگرفته از سردار شجاع ایرانی "آریا برزن" میباشد که 330 پیش از میلاد شجاعانه در مقابل سپاه اسکندر مقدونی ایستادگی کرد و همراه یاران وفادارش در راه دفاع از کشور تا آخرین نفر کشته شدند. نامی که تا ابد در تاریخ ایران زنده خواهد ماند.


هتل آریوبرزن شیراز با به کارگیری به روزترین اصول مدیریتی بر آن است تا بهترین و کاربردی ترین استراتژی ها را در زمینه هتلداری و گردشگری به کار بسته و از هر گونه پیشرفت و ارتقایی در این عرصه فروگذاری نمی کند.


هتل "آریوبرزن" شیراز برای رفاه حال میهمانان امکانات متعددی را فراهم آورده که از آن جمله میتوان به موارد زیر اشاره کرد: اینترنت رایگان پرسرعت – پذیرش و سرویس دهی 24 ساعته – خدمات بلیت و تور – رستوران و سالن غذاخوری – گاو صندوق – مینی بار – خدمات ماساژ – باشگاه و کلوب ورزشی – کافی شاپ


پس با اطمینان خاطر از آرامش و راحتی خود در این هتل، برای رزرو آن اقدام نمایید.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده