مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» هتل پارسیان شیراز

هتل پارسیان شیراز

هتل پارسیان شیراز یکی از بهترین هتل های شهر شیراز به شمار می آید که در خیابان رودکی واقع شده است. زمان افتتاح و آغاز فعالیت آن به سال ۱۳۷۱ بازمی‌گردد. البته این هتل در سال ۱۳۹۶ نیز بازسازی شده است. یکی از مشخصات عمومی هتل پارسیان شیراز این است که در ۵ طبقه ساخته شده است و ۶۲ اتاق و واحد اقامتی دارد. این هتل یک هتل چهار ستاره به شمار می‌آید و دارای وسعتی به اندازه دو هزار متر مربع است.

هتل پارسیان شیراز تا مراکز تجاری و بازار معروف وکیل فاصله چندان زیادی ندارد به طوری که به راحتی و در کمترین زمان ممکن می توانید به این مراکز دسترسی پیدا کنید. قابل ذکر است که واحدهای اقامتی هتل پارسیان شیراز متشکل از اتاق های دو تخته توئین و دبل و سوئیت های جونیور و رویال هستند. در این اتاق ها تمامی امکانات رفاهی مورد نیاز وجود دارد. این موضوع برای مهمانان هتل دارای اهمیت بسیار زیادی است.




هتل پارسیان شیراز چه امکاناتی دارد؟


قابل ذکر است بگوییم که هتل پارسیان شیراز برای راحتی مهمانان و آسایش و رفاه حال آنها امکانات بسیار زیادی را فراهم کرده است. برای مثال در اتاق های این هتل امکاناتی نظیر سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، لوازم بهداشتی، کمد لباس، حمام، تلفن، دراور، مبلمان، دمپایی یخچال، آباژور، چای ساز، رخت آویز و غیره وجود دارد.

در هتل پارسیان شیراز و در طبقه اول آن، سالن تشریفات بزرگی وجود دارد که بسیار مجلل و باشکوه است. ظرفیت این سالن ۱۳۰ نفر است و برای برگزاری جلسات و سمینارها، جشن‌های عروسی، کنفرانس‌ها و غیره بسیار مناسب است. قابل ذکر است بگوییم که در این سالن بزرگ امکان دسترسی به اینترنت با سرعت بالا نیز برای مهمانان وجود دارد. پارکینگ هتل پارسیان شیراز برای ۲۰ اتومبیل گنجایش دارد. همچنین مهمانان عزیز می توانند از تاکسی سرویس هتل نیز استفاده کنند.


در لابی هتل، امکان استفاده از اینترنت رایگان نیز وجود دارد. در هتل پارسیان شیراز مهمانان می توانند برای سرو غذا، انواع نوشیدنی، دسر، کیک، بستنی و غیره به رستوران و کافی شاپ موجود در این هتل نیز سری بزنند. از دیگر امکانات و خدمات این هتل می توانیم به وجود اتاق چمدان، نمازخانه، آرایشگاه، فروشگاه، پله اضطراری، آسانسور، فکس، فتوکپی، اتاق تلفن خدمات برای معلولین، خدمات بیدار باش، سیستم اعلام حریق و غیره اشاره کنیم. قابل ذکر است بگوییم که هتل‌پارسیان از پرسنل و کادر مجربی برخوردار است که با ادب بودن و اخلاق‌مداری از ویژگی‌های اصلی آنها به شمار می آید.


جاذبه های گردشگری اطراف هتل پارسیان شیراز


شهر شیراز جاذبه های دیدنی و مکان های تاریخی بسیار زیادی را در دل خود جای داده است که از جمله آنها می توانیم به موزه پارس، ارگ کریمخانی و بازار وکیل اشاره کنیم که فاصله چندان زیادی تا هتل پارسیان شیراز ندارند و شما میهمانان عزیز این هتل به راحتی می توانید در کمترین زمان ممکن خود را به این اماکن برسانید. در قسمت زیر به معرفی برخی از این اماکن و فاصله آنها تا هتل پارسیان شیراز خواهیم پرداخت.


برای مثال اگر قصد دارید به ترمینال مسافربری کاراندیش بروید باید چیزی حدود ۱۰ دقیقه را به ماشین رانندگی کنید. راه آهن شیراز نیز تا این هتل ۳۷ دقیقه فاصله دارد. رفتن از هتل پارسیان شیراز به آرامگاه حافظ و آرامگاه سعدی نیز به ترتیب ۱۰ و ۱۷ دقیقه طول می کشد، البته اگر بخواهید پیاده به آرامگاه حافظ بروید باید چیزی حدود ۳۱ دقیقه را پیاده روی کنید.

مدرسه مقیمیه و مدرسه منصوریه نیز در نزدیکی هتل پارسیان قرار گرفته اند و چیزی حدود ۱۵ دقیقه با آن فاصله دارند. باغ مینو، باغ نوابی، باغ هنر، باغ جهان نما و باغ عفیف آباد نیز از دیگر جاذبه های دیدنی شهر زیبای شیراز به شمار می‌آیند که برای رفتن به آنها باید به ترتیب ۲۸، ۱۴، ۱۴، ۳ و ۱۸ دقیقه را با ماشین رانندگی کنید. رفتن به بازار وکیل، باغ ارم و ارگ کریمخانی نیز به ترتیب با ماشین ۶، ۸ و ۱۰ دقیقه طول می کشد.


مواردی که تا اینجا به آن ها اشاره کردیم از جمله مهمترین مکان های دیدنی و جاذبه های شهر شیراز به شمار می‌آیند که در صورت سفر به این شهر پیشنهاد می‌کنیم سری به آن ها بزنید و پس از گذشت و گذار و تفریح نیز می‌توانید به هتل پارسیان شیراز مراجعه کرده و یکی از واحد ها را برای استراحت رزرو نمایید و با اقامت در آنجا از تمامی امکانات و خدمات این هتل بهرمند شوید.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده