بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» آشنایی با گروه هتل های الماس

آشنایی با گروه هتل های الماس

هتل الماس 1 مشهد

هتل الماس 1 مشهد، نزدیک حرم و بازار رضا

هتل الماس 1 مشهد چهار ستاره است. این هتل بسیار به حرم و بازار رضا نزدیک است و موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد. یکی از معیارهای انتخاب زائران و گردشگران این شهر نزدیکی هتل به حرم است. وقتی هتل به حرم نزدیک باشد، مهمانان زمان کمتری را صرف رفت و آمد در حرم می کنند و می توانند از وقتشان بیشترین استفاده را بکنند. البته این هتل به مکان های دیدنی دیگر شهر مشهد نیز دسترسی خوبی دارد.

درباره هتل الماس 1 مشهد

ساختمان هتل الماس 1 مشهد نُه طبقه است و صد و شصت و سه واحد اقامتی دارد. این هتل چهار ستاره کار خود را از سال 1392 آغاز کرده و در سال 1394 نیز بر روی آن بازسازی انجام گرفته است. معماری ساختمان این هتل مدرن و لوکس است و دکوراسیون فضای داخلی آن دلنشین و آرامش بخش. واحدهای اقامتی مجهز این هتل شامل اتاق و سوئیت می شوند.

تعداد اتاق ها صد و بیست و هشت عدد است که به شکل دو تخته توئین و دبل و یک تخته، سه تخته و چهار تخته هستند که هیچ کدام گنجایش نفر اضافه را ندارند. سوئیت های هتل نیز شامل یک عدد سوئیت پرزیدنت با امکانات فوق العاده، سه عدد سوئیت رویال، نُه عدد سوئیت یک خوابه، دو عدد سوئیت ماه عسل که امکانات خوبی را برای پذیرایی از زوج های تازه ازدواج کرده دارند و بیست عدد کانکت چهار تخته و پنج تخته است که متأسفانه سوئیت ها نیز ظرفیت نفر اضافه را ندارند.

امکانات هتل الماس 1 مشهد

هتل الماس 1 مشهد از امکانات زیادی برخوردار است. درست است که مهم ترین ویژگی این هتل نزدیک بودن آن به حرم است، اما امکانات آن نیز قابل توجه هستند. از امکانات داخل اتاق ها می توان به حمام، سیستم سرمایی و گرمایی، سرویس بهداشتی فرنگی و دیگر امکانات بهداشتی لازم و ضروری اشاره کرد. امکانات عمومی هتل نیز شامل آسانسور، بازارچه اختصاصی، خشکشویی، خدمات واکس کفش، صرافی، دستگاه های فتوکپی و فکس و پرینتر، تاکسی سرویس، ترانسفر رفت و برگشت، اتاق تلفن، نمازخانه، کتابخانه، اتاق چمدان، روزنامه، اتاق سیگار و خدمات ویژه برای افراد معلول اشاره کرد.

از امکانات دیگر این هتل مدرن نیز می توان خانه داری، زنگ هشدار، پارکینگ، دستگاه خودپرداز، سیستم اعلام حریق، آتلیه، خدمات باربری، اتاق بازی برای کودکان و سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات هتل را نام برد. لابی هتل نیز بسیار مجهز است که می توان از تجهیزات آن می توان به تلویزیون، اینترنت و سرویس بهداشتی اشاره کرد. سالن ماساژ نیز از امکانات ویژه این هتل است.

هتل الماس 1 مشهد به کافی شاپ الماس، رستوران و تالار الماس، رستوران و تالار چشم انداز و چایخانه سنتی نیز مجهز است. همچنین، داشتن سالن کنفرانس و همایش برای برگزار کردن مراسم های مختلف می تواند برای مهمانانی که قصد سفر کاری به این شهر را دارند، بسیار کارآمد و مفید باشد.

موقعیت مکانی هتل الماس 1 مشهد

وقتی برای رزرو هتل الماس 1 مشهد اقدام کنید، به شما خواهند گفت که این هتل چهار ستاره و مدرن از نزدیک ترین هتل ها به حرم امام رضا است و تنها پنج دقیقه پیاده روی کافی است تا مهمانان خود را به حرم برسانند و زیارت کنند. آنقدر این هتل به حرم نزدیک است که وقتی از هتل دربیایید خود را در حرم خواهید یافت.

مهمانان برای رفتن به دیگر نقاط دیدنی مشهد نیز سختی زیادی نخواهند کشید. به عنوان مثال، تا نمایشگاه بین المللی مشهد تنها حدود 18 کیلومتر، تا پارک ملت مشهور مشهد حدود 18 کیلومتر و تا رفتن آرامگاه فردوسی مشهد حدود 39 کیلومتر فاصله است.

از زمانی که سرزمین موج های آبی در مشهد ساخته شده است، به محل های دیدنی این شهر رفتن و لذت بردن از این مکان تفریحی نیز علاوه بر بازدید از دیگر مکان ها اضافه شده است. هتل الماس 1 مشهد تا این تفریح گاه تنها بیست و سه کیلومتر فاصله دارد و با خودرو به راحتی می توان خود را به آنجا رساند.

فاصله هتل تا فرودگاه مشهد حدود هشت کیلومتر، تا راه آهن شهر حدود چهار کیلومتر و تا پایانه مسافربری نیز حدود شش کیلومتر است. رفتن به بازار رضا و خرید هر نوع سوغاتی با هر قیمت و کیفیتی برای مهمانان این هتل بسیار ساده است و نیازی به سوار خودرو شدن و تاکسی گرفتن نیست.

 

هتل الماس 2 مشهد

هتل الماس 2 مشهد، هتلی نوساز و شیک در جوار حرم امام رضا (ع)

مشهد، یکی از شهرهای بزرگ استان خراسان رضوی است که سالانه به لطف وجود مبارک امام هشتم شیعیان، امام رضا (ع)، میزبان حجم بالایی گردشگر و مسافر ایرانی و خارجی است که به این شهر سفر می کنند تا علاوه بر زیارت، سیاحتی هم در این شهر زیبا داشته باشند.

اگر قصد سفر به این شهر زیبا را دارید، این بار هتل الماس 2 مشهد را به شما پیشنهاد می کنیم. این هتل نوساز، علاوه بر اینکه نزدیک به حرم است، امکانات لوکس و درجه یکی دارد که بسیار مناسب میهمانان ویژه، توریست های خارجی و یا افراد خوش سلیقه و خاص پسند است. تا در این شهر هستید یادتان باشد سری به شاندیز و طرقبه، دو منطقه ییلاقی و خوش آب و هوای مشهد نیز بزنید و شیشلیک های معروف آنجا را امتحان کنید. چون هیچ جای ایران با این طعم و کیفیت چنین کباب های خوش طعمی نخواهید یافت.

معرفی هتل الماس 2 مشهد

هتل الماس 2 مشهد، هتلی 5 ستاره است که در فروردین سال 1396 شمسی در 25 طبقه و بر اساس استانداردهای روز دنیا افتتاح شد و یکی از هتل های لوکس و شیک شهر مشهد به حساب می آید. امکانات این هتل به دلیل نوساز بودن بسیار مدرن و مجهز است و پرسنل مجرب و خونگرم هتل تمام تلاش خود را دارند تا خدماتی عالی و به یادماندنی به میهمانان هتل ارائه دهند.

موقعیت مکانی و دسترسی محلی

هتل الماس 2 مشهد در خیابان امام رضا 20 قرار دارد و دسترسی راحتی را به حرم مطهر برای مسافران هتل فراهم می آورد. اگر با پای پیاده قصد رفتن به حرم را داشته باشید، تنها کافی است 7 دقیقه زمان صرف کنید تا به آنجا برسید.

از مبدا هتل به تمام نقاط سطح شهر، مراکز تفریحی، درمانی و یا تجاری به راحتی دسترسی دارید و می توانید برای رفت و آمد راحت تر از تاکسی سرویس 24 ساعته هتل نیز استفاده کنید تا شما را از میانبرهایی که خودشان بهتر از هر کس دیگری بلدند، به مقصدتان برسانند و از زیبایی های شهر مشهد در مسیر بیشتر برایتان بگویند. در ضمن فاصله هتل تا فرودگاه نیز فقط 8 کیلومتر است.

اتاق های هتل

اتاق های هتل الماس 2 مشهد، همگی بسیار مدرن و مجهز بوده و تمامی امکانات رفاهی لازم را در خود جای داده است. هتل 216 اتاق شیک و مجموعاً 600 تخت دارد که طیف وسیعی از اتاق های استاندارد دبل، کانکت، سوئیت های پرزیدنت، امپریال، یک خوابه، ماه عسل و غیره را شامل می شود.

سوئیت ها از لحاظ متراژ بزرگتر، از لحاظ امکانات مجهزتر و از لحاظ دکور شیک تر از سایر اتاق ها هستند و بسیار مناسب میهمانان خاص و ویژه شما هستند. یکی از نکات جالب در مورد این هتل، معماری برخی از اتاق هاست که متناسب با تمدن ملل مختلف طراحی شده و حس و حالی مشابه آن کشور و یا آن دوره را برای شخص تداعی می کند. مثلاً به سبک تمدن های آفریقا، ایتالیا، ایران باستان، تایلند، ترکیه، روسیه، عرب،هند و یا صفویه. در کل طراحی هر کدام از این اتاق ها از دیگری زیباتر است و انتخاب بین آنها واقعا سخت و مشکل است.

امکانات هتل

هتل تمامی امکانات رفاهی یک هتل 5 ستاره درجه یک را دارد و از هیچگونه خدماتی برای میهمانان هتل کوتاهی نمی کند. اینترنت پرسرعت رایگان، ترانسفر، خدمات CIP، آتلیه، تاکسی سرویس شبانه روزی، روم سرویس 24 ساعته، لاندری و بسیاری از امکانات دیگر را دارد.

انواع گوناگونی از سالن های غذاخوری، رستوران و کافی شاپ نیز برای سلیقه های مختلف وجود دارد تا اگر میل به غذای ایرانی و یا غذای ملل را داشتید، دستتان برای انتخاب کاملاً باز باشد. برای جشن ها، همایش ها، کنفرانس ها و یا جلسات کاری خود می توانید از تالارها و سالن های همایش و سالن جلسات هتل استفاده کنید و خیالتان بابت پذیرایی ای که از میهمانان تان در آنجا می شود نیز حسابی راحت باشد. تمامی این سالن ها مجهز به جدیدترین و کامل ترین تجهیزات صوتی و تصویری است و طراحی بسیار شیکی دارند.

برای گذران وقت، تحرک بیشتر و خستگی بدر کردن، حتماً سری به مجموعه آبی هتل بزنید و بعد از آن نیز از خدمات اسپا استفاده کنید تا لذت اقامت در این هتل زیبا برایتان صد چندان شود.



فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده