مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» آشنایی با گروه هتل های لاله

آشنایی با گروه هتل های لاله

هتل لاله چابهار

آشنایی مختصری با تاریخچه هتل لاله چابهار

هتل لاله چابهار توسط بهترین مهندسان و معماران طراحی و ساخته شده است. این هتل در سال 1386 تاسیس شد و مورد پسند بسیاری از افراد و مسافرین قرار گرفت. این هتل کم نظیر واقع در سواحل دریای بزرگ عمان می باشد.

هتل لاله چابهار از سال 86 تاکنون یک بار و آن هم در سال 97 مورد بازسازی قرار گرفته و امکانات ویژه و خاصی به آن اضافه شده است.اگر مایلید با امکانات و ویژگی های هتل لاله چابهار بیشتر آشنا شوید تا انتها ما را همراهی کنید.

بررسی هتل لاله چابهار از نظر تعداد و نوع اتاق ها

این هتل با اندازه ای به مساحت 6000 متر مربع توانسته 38 اتاق را در 2 طبقه خود جای دهد.اتاق های این هتل از نوع یک تخته و دوتخته می باشند و انتخاب آن ها کاملا بستگی به نظر شما دارد. هم چنین هتل لاله چابهار دارای سوئیت های 2نفره و 4نفره می باشد.همه روزه اتاق شما مرتب و گردگیری خواهد شد؛ صبحانه شما هم می تواند در اتاق مورد سرو قرار گیرد و هم در کافی شاپ هتل.داشتن حمام اختصاصی.مجهز بودن به انواع سرویس های ایرانی و فرنگی...

موقعیت هتل لاله چابهار

این هتل در انتهای بلوار امام خمینی واقع در شهر چابهار و مقابل پارک الغدیر واقع شده است.هنگام ساخت، هتل لاله چابهار از لحاظ موقعیت مکانی بسیار مورد توجه قرار گرفته است؛ چرا که تا مرکز شهر فقط در حدود 5 دقیقه فاصله دارد. از این رو مسافرین می توانند به آسانی به خرید و یا انجام سایر کارهای خود در مرکز شهر بپردازند. پنجره های اتاق ها مشرف به اسکله شهید بهشتی می باشند که می توانید با تماشای آن ها حداکثر لذت را از سفر و اقامت خود در این هتل ببرید.

دسترسی به اماکن گردشگری هتل لاله چابهار

هتل لاله چابهار از اطراف با قلعه تیس، منطقه آزاد، و هم چنین فرودگاه کنارک و تالاب لیپار مرتبط است و فاصله هتل از این مکان ها به ترتیب 10 5 51 و 15 کیلومتر می باشد.پس شما می توانید به آسانی با سرویس های اختصاصی هتل لاله چابهار به دیدن این مکان ها بروید و از سفر خود نهایت لذت را ببرید.

این هتل دسترسی بسیار آسانی به سایر مناطق گردشگری از قبیل کوه های مینیاتوری، ساحل های صخره ای، منطقه حفاظت شده گاندو، گل فشان سنگ و هم چنین باغ موزه ها دارد.

 

هتل لاله بیستون کرمانشاه

هتل پنج ستاره لاله بیستون در فاصله حدود 30 کیلومتری شرق کرمانشاه، و بر سر راه قدیمی کرمانشاه به همدان و در دامنه ی کوه بیستون، مقابل اثر تاریخی فرهاد تراش در دل پایگاه جهانی بیستون واقع شده است.

 

هتل لاله کندوان تبریز

هتل پنج ستاره صخره ای لاله کندوان سومین هتل صخره ای جهان با طبیعتی کوهستانی و زیبا می باشد که در قلب روستای تاریخی کندوان قرار دارد. این روستا قدمتش به قرن هفتم هجری برمی گردد.

 

هتل لاله سرعین

هتل چهار ستاره بین المللی لاله سرعین در بهترین ناحیه شهر مقابل آب درمانی سبلان واقع شده است و فاصله کمی تا آب های معدنی سرعین دارد.

 

هتل لاله تهران


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده