مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» معرفی هتل سنتی سهروردی اصفهان

معرفی هتل سنتی سهروردی اصفهان

یکی از بهترین هتل های اصفهان


هتل سنتی سهروردی اصفهان در خیابان مسجد سید، بازارچه بید آباد، کوچه مقراضگر، بعد از درب فرعی مسجد سید، بن بست امين قرار دارد. این خانه سنتی ۱۳۰ سال قدمت دارد و از خانه های زیبای شهر اصفهان محسوب می شود. بازسازی و مرمت هتل سنتی سهروردی اصفهان در سال ۱۳۹۸ به پایان رسیده و در این سال افتتاح گردیده است.

هتل سهروردی اصفهان در نزدیکی بافت اصلی شهر قرار دارد و دسترسی آن به سایر جاذبه ها مناسب می باشد. اگر دوست دارید در هتلی اقامت کنید که به جاذبه ها نزدیک باشد، می توانید این هتل سنتی را انتخاب نمایید. یکی از ویژگی های جالب این هتل، نامگذاری اتاق های آن است. به عبارتی دیگر، هر یک از اتاق های این هتل، نام یکی از شاعران بزرگ ایران را به خود اختصاص داده اند. در ادامه به ذکر ویژگی های اتاق ها، امکانات و نام آن ها می‌پردازیم.


آشنایی با اتاق های هتل سنتی سهروردی اصفهان


همان طور که ذکر کردیم هر یک از اتاق های هتل سنتی سهروردی اصفهان دارای نام مخصوص به خود هستند. این اتاق ها شامل: • اتاق حافظ: دارای یک تخت دبل • اتاق سعدی: دو تخت توئین • اتاق مولوی: یک تخت دبل و دو تخت توئین • اتاق های ابن سینا: یک تخت دبل و دو تخت توئین • اتاق فردوسی: یک تخت دبل و دو تخت توئین • اتاق ملاصدرا: یک تخت دبل و یک تخت تویین اتاق VIP • اتاق سهروردی: یک تخت دبل، اتاق VIP • اتاق خیام: دارای دو تخت سینگل و اتاق VIP • اتاق شیخ بهایی: یک تخت دبل و یک تخت سینگل همه اتاق ها دارای سرویس بهداشتی فرنگی و حمام اختصاصی نیز می باشند. ظرفیت کل این مجموعه ۴۰ نفر می باشد که آماده پذیرایی از مهمانان عزیز می باشد.


امکانات هتل سنتی سهروردی اصفهان


با اقامت در هتل سنتی سهروردی اصفهان می توانید از امکانات و خدمات دهی خوب این هتل بهره مند شوید. هتل سنتی سهروردی شامل سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در راهرو، چایخانه سنتی، پارکینگ روباز، رستوران ایرانی با سرو غذاهای محلی و لذیذ، اینترنت رایگان و نامحدود، جعبه کمک های اولیه و کپسول آتش نشانی می باشد. همچنین هتل سنتی سهروردی اصفهان دارای یک کافی شاپ بسیار زیبا و دلنشین می باشد که می توانید نوشیدنی های گرم و سرد مورد علاقه خود را سفارش دهید و نوش جان نمایید.

متاسفانه هتل سهروردی دارای امکانات زیر نمی باشد:

سالن بیلیارد، ترانسفر فرودگاهی، ماهواره، سونا و جکوزی، استخر، سوئیت و سالن ورزشی


نظرسنجی از هتل سهروردی اصفهان


مهمانان هتل سنتی سهروردی اصفهان در نظر سنجی های خود به این هتل امتیاز خیلی خوب را داده اند. بیشترین امتیازی که به این هتل داده شده است در زمینه نظافت و رفتار کارکنان هتل می باشد. مسافران به این دو فاکتور امتیاز ۳/۴ داده اند. فاکتور های بعدی که بیشترین امتیاز را دریافت کرده اند، شامل: موقعیت مکانی و دسترسی با امتیاز ۱/۴، کیفیت غذا و پذیرایی با امتیاز ۹/۳، امکانات اقامتگاه و رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا با امتیاز ۸/۳ و کیفیت اقامتگاه نسبت به قیمت با امتیاز ۷/۳ را از مسافرین دریافت نموده اند.

آنچه مورد توجه مهمانان این هتل قرار گرفته و جذابیت زیادی داشته است، فضای بیرونی هتل و حیاط آن می باشد. حوضچه وسط حیاط، فواره های آن و گل های شمعدانی همگی جزو زیبایی های این بنا هستند. شما می توانید لحظات ناب خود در هتل سهروردی را با عکس های یادگاری از گوشه و کنار این هتل به یادگار نگه دارید و همیشه یاد و خاطره اقامت در این هتل را برای خود زنده نگه دارید.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده