بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» معرفی هتل سنتی آرمنیا اصفهان

معرفی هتل سنتی آرمنیا اصفهان

آشنایی با هتل سنتی آرمنیا اصفهان


هتل سنتی آرمنیا اصفهان یک خانه صد و سی ساله در محله ای ارمنی نشین در شهر اصفهان است. اگر به شهر زیبای اصفهان، خیابان نظر میانی، کوچه کلیسا وانک، کوچه جلفا، پلاک ۶ الی ۹ سری بزنید، بنایی سه طبقه را خواهید دید که از دور چشم نوازی می کند. ایوان و پنجره های این بنا از زیبایی های بسیار دلنشین این خانه محسوب می شود.

هتل آرمنیا اصفهان را می توان یکی از هتل های جذاب اصفهان دانست. این هتل سنتی زیبا به تازگی (سال ۱۳۹۹) افتتاح شده است و میزبان گردشگران عزیز می باشد. از مزیت های بسیار مهم هتل سنتی آرمنیا اصفهان باید به دسترسی خوب آن نسبت به جاذبه هایی نظیر: کلیسای وانک، موزه موسیقی، سی و سه پل، میدان نقش جهان اشاره کرد.


هیچ چیز لذت بخش تر از آن نیست که در یک خانه ارمنی با معماری قجری سکونت داشته باشید و با کمی پیاده روی خود را مقابل میدان نقش جهان ببینید. آنچه این بنا را شگفت انگیز تر می کند، حیاط کوچک اما باصفای آن است. در این حیاط درختان سر به فلک کشیده چنار و گل های زیبایی در باغچه قرار دارند که لحظه شماری می کنند تا به عنوان چشم انداز عکس های مهمانان عزیز باشند. در ادامه به آشنایی بیشتر با این هتل زیبا می پردازیم.



ویژگی های مهم هتل سنتی آرمنیا اصفهان


در واقع هتل سنتی آرمنیا اصفهان از دو بخش تشکیل شده است: بخش اول: ساختمان اصلی و اولیه بنا بخش دوم: ساختمانی سه طبقه و نوساز


اهمیت هتل سنتی آرمنیا اصفهان در شباهت و هماهنگی میان این دو بخش است. زیرا بخش اول یادگاری از سال های پیشین می باشد و فقط پنج اتاق دارد، اما بخش دوم به تازگی و براساس معماری و ویژگی های بنای اول ساخته شده است. این بنا در مجموع شامل ۲۸ اتاق می باشد که آماده میزبانی از مسافران و گردشگران عزیز است. سبک سنتی بنا از بیرون و داشتن امکانات مدرن در داخل بنا، از ویژگی های مهم هتل سنتی آرمنیا اصفهان به شمار می رود.


از دیگر ویژگی های مهم هتل سنتی آرمنیا اصفهان باید به آسانسور آن اشاره کرد. اگر مهمان و عزیزی همراه شما است که نمی تواند از پله ها بالا برود و یا معلولیت دارد، اصلا نگران نباشید؛ اقامت شما در هتل آرمنیا اصفهان با تمامی امکانات برای شما فراهم می باشد. همچنین اگر با شهر اصفهان آشنایی چندانی ندارید و یا برای اولین بار به این شهر سفر می کنید، هتل دارای تور داخلی می باشد و شما مسافرین عزیز می توانید با ثبت نام در تور های هتل، از تمام جاذبه های بی نظیر اصفهان، به خصوص: موزه موسیقی اصفهان، میدان جلفا، کلیسای بیت‌اللحم، سی‌و‌سه‌ پل، پل خواجو، کاخ چهل‌ستون و میدان نقش‌جهان دیدن نمایید. دسترسی به ایستگاه مترو نیز، از دیگر ویژگی های مهم این هتل محسوب می شود.


امکانات هتل سنتی آرمنیا اصفهان


مجموعه هتل سنتی آرمنیا اصفهان با داشتن کافی شاپ، رستوران، پارکینگ، بازارچه صنایع دستی و اینترنت تمام تلاش خود را کرده است تا فضایی دلنشین را برای شما گردشگران و مهمانان عزیز فراهم آورد. اتاق های این هتل شامل: یک تخته جدید، یک تخته قدیمی، دوتخته بدون بالکن، دو تخته با بالکن، دو تخته قدیمی، سه تخته شاه نشین و پنج تخته جلفا می باشد.

چون برخی از اتاق ها در موقعیتی قرار دارند که رو به حیاط هستند، دارای بالکن اختصاصی بوده و چشم انداز منحصر به فردی برای مهمانان خود ایجاد می کنند، اما برخی از اتاق ها بدون بالکن می باشند. از امکانات داخلی اتاق ها نیز می توان به: تلفن، سرویس بهداشتی، حمام و یخچال اشاره کرد. همچنین مسافران در صورتی که نیاز به خدماتی مثل: کفاشی، خدمات تهیه بلیط و تکثیر و پرینت داشته باشند، هتل برای ارائه خدمات رسانی آماده خواهد بود.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده