مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» معرفی هتل سنتی قصر منشی اصفهان

معرفی هتل سنتی قصر منشی اصفهان

گذری بر شهر اصفهان


هتل سنتی قصر منشی اصفهان در شهری قرار دارد که بسیار پر آوازه بوده و ویژگی های خاصِ بسیاری دارد. شهر اصفهان شهری تاریخی، فرهنگی و هنری است. این شهر تا کنون به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام (سال ۲۰۰۶) و به عنوان پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی (۱۳۸۸) و همین‌طور به عنوان پایتخت صنعتی ایران بعد از تهران انتخاب شده است.

اصفهان در گردشگری شهری خلاق است و از مقاصد گردشگر پذیر ایران به شمار می‌رود. هتل سنتی قصر منشی اصفهان در چنین شهری قرار گرفته و ویژگی‌های مثبت این شهر را دوچندان کرده است. زیرا این هتل سنتی بسیار زیبا و باشکوه است و علاوه بر سکونتگاهی عالی و منحصر به فرد، جاذبه ای بی بدیل نیز محسوب می شود. هتل سنتی قصر اصفهان از دوره‌های مختلف تاریخی، یادگاری های زیبایی را به همراه دارد و حضور در این هتل به منزله سفر در تاریخ ایران است.


تاریخچه هتل سنتی قصر منشی اصفهان


هتل سنتی قصر منشی اصفهان در اواخر دوران صفویه و اوایل دوران قاجار ساخته شده و این بنا را منسوب به فتحعلی شاه قاجار می دانند. عمر این بنا بیش از یک قرن است و همچنان شکوه خود را به لطف بازسازی و مرمتی که صورت گرفته، حفظ کرده است. علت نامگذاری این بنا به دلیل قرار گیری آن در محله قصر منشی (دروازه حسن آباد) می باشد. به همین خاطر بعد از شکل گیری به این نام معروف شده است. در شهر اصفهان و نقاط مختلف ایران، یادگارانی از دوران قاجاریه باقی مانده است که همگی زیبایی و ارزشمندی معماری کهن ایرانی را به تصویر می کشند.


اقامتی در هتل قصر اصفهان


برای آشنایی با هتل سنتی قصر منشی اصفهان می توان به ویژگی های آن و همچنین امکاناتی که توسط این هتل ارائه می شود، اشاره کرد. آنچه در وهله اول هر مهمانی را در هتل مجذوب میکند، معماری، آینه کاری، فضای بیرونی هتل و دکوراسیون داخلی آن است. به حدی تمام زیبایی ها در این هتل گرد هم آمد اند که فقط می توان نظاره گر بود و از این همه شکوه لذت برد. چون این بنا به ثبت ملی رسیده است، مرمت و بازسازی آن کاملا زیر نظر میراث فرهنگی و گردشگری صورت گرفته تا تمام اِلمان های منحصر به فرد این خانه به سبک گذشته آن حفظ شود.


از دیگر ویژگی های هتل سنتی قصر منشی اصفهان می توان به پرسنل مجرب آن اشاره کرد. پرسنل هتل قصر اصفهان به چندین زبان زنده دنیا مسلط بوده و به ارائه خدمات ۲۴ ساعته می پردازند. این هتل سنتی دارای روم سرویس می باشد و این امکان را فراهم می آورد شما در اتاق خود نشسته و غرق در هنر گچبری ها و آینه کاری ها، غذای خود را میل کنید.

هرچند رستوران هتل در بخشی از این خانه سنتی قرار دارد که در تصویر زیر می توانید مشاهده کنید. اگر هم هوس نوشیدنی کرده اید و یا دلتان دمنوش می خواهد، حتما به حیاط هتل سری بزنید و در محوطه ی زیبای آن هر نوع نوشیدنی دوست دارید سفارش دهید. کافی شاپ هتل سنتی قصر منشی اصفهان آماده پذیرایی از شما می باشد.


اتاق های هتل چه امکاناتی دارند؟


اتاق های هتل سنتی قصر منشی اصفهان هرکدام نام مخصوص به خود را دارند. یکی از این اتاق ها، آینه نام دارد. این اتاق گچبری هایی به رنگ سفید و طلایی دارد که هر بیننده ای را مجذوب می سازد. آنچه درباره این اتاق بسیار جذاب است، مهمانان آن می باشد.

عموما زوج های جوان این اتاق دو تخته را انتخاب می کنند چون پنجره های سرتاسری آن که مشرف به حیاط است در طول روز و همچنین شب هنگام حال و هوای خاصی به اتاق می بخشد. همچنین در گذشته های دور نیز این اتاق محل زندگی زوج های جوان بوده و خاطرات به یادماندنی زوج های بسیاری در آن رقم خورده است. از دیگر اتاق های این هتل می توان به: اتاق صفویه، اتاق افشاریه و اتاق زندیه اشاره کرد. اتاق ها تلویزیون ندارند اما سایر امکانات رفاهی نظیر: تختخواب های راحت، سیستم تهویه‌ مطبوع، مبلمان و یخچال به همراه مینی‌بار در اتاق ها مهیا می باشد.


چگونه اتاق مورد نظر خود را رزرو نماییم؟


رزرو اتاق در هتل سنتی قصر منشی اصفهان موجب می شود علاوه بر بهره مندی از بهترین هتل سنتی اصفهان، به سایر جاذبه های این شهر نیز دسترسی راحتی داشته باشید. برای انجام رزرو اتاق مورد نظر با مجموعه چاپار گشت پارسه تماس حاصل فرمایید تا در کوتاه ترین زمان راهنمایی لازم جهت رزرو اتاق مورد نظر خود را دریافت کنید.

چاپار گشت پارسه آماده ارائه خدمات به سفر دوستان عزیز می باشد.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده