مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» معرفی هتل ونوس اصفهان

معرفی هتل ونوس اصفهان

آشنایی با هتل ونوس اصفهان


از دیگر هتل های زیبای اصفهان که در مرکز شهر اصفهان نیز قرار دارد، می توان به هتل ونوس اصفهان اشاره کرد. این هتل دسترسی بسیار خوبی به جاذبه های زیبا و مهم اصفهان دارد، اگر دوست دارید در هتلی راحت اقامت کنید و به جاذبه هایی مثل: ميدان نقش جهان، کاخ چهلستون، مدرسه چهارباغ، رودخانه زيباي زاينده رود و پل های تاریخی و معروف اصفهان دسترسی آسانی داشته باشید، حتما هتل ونوس اصفهان را انتخاب نمایید.

این هتل زیبا و سه ستاره دارای معماری مدرن و زیبایی می باشد که در پنج طبقه بنا شده است. همچنین زیربنای این هتل ۵۰۰۰ متر مربع می باشد. این هتلِ پنج طبقه دارای ۵۸ باب اتاق است و میزبان مسافران و گردشگران داخلی و خارجی می باشد. هتل ونوس اصفهان آماده پذیرایی از شما مهمانان عزیزاست.هتل ونوس در سال ۱۳۹۰ افتتاح گردیده و در سال ۱۳۹۶ نیز بازسازی شده است تا فضای مناسب تر و بهتری را برای مهمانان شهر تاریخی اصفهان به ارمغان بیاورد.


آشنایی با اتاق ها و امکانات هتل ونوس اصفهان


همانطور که ذکر گردید هتل ونوس اصفهان دارای ۵۸ اتاق است. این اتاق ها به صورت کاملا تمیز، دکوراسیون زیبا و امکانات خوب در اختیار مهمانان عزیز قرار می گیرد. در اتاق های هتل، امکانات زیر موجود می باشد: دراور، مینی بار، روم سرویس، سیستم اطفا حریق، چای ساز، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، شبکه پخش فیلم، کمد لباس، یخچال، صندوق امانات، اینترنت، آباژور و تلفن در اتاق.


برای آشنایی با امکانات هتل ونوس اصفهان باید ذکر کرد که این هتل دارای لابی بسیار زیبایی می باشد. در صورتی که دوست داشتید در فضایی متفاوت از اتاق خود وقت بگذرانید، می توانید از لابی هتل استفاده کنید. کافی شاپ، لاندری، استخر ، سونا، جکوزی، ماساژ و پارکینگ از دیگر امکانات هتل ونوس است.

همچنین هتل ونوس دارای رستوران مجلل و زیبایی است که می توانید انواع غذاهای لذیذ مد نظر خود را سفارش دهید و در کنار عزیزان تان نوش جان نمایید. این رستوران با نام مینیاتور دارای هنر اصیل ایرانی بوده و طراحی دوران صفویه و قاجاریه را دارا می باشد؛ گچبری ها و آینه کاری های دیوارها، چیدمان میزها و دکوراسیون داخلی رستوران همگی به نوعی آماده شده اند تا فضایی لذت بخش را برای مهمانان فراهم آورند. همچنین شما می توانید قبل از سفارش غذا در چنین محیط زیبا و بی نظیری عکس های یادگاری نابی از خود و خانواده تان بگیرید.


نظرسنجی مسافران از هتل ونوس


مسافران و گردشگران عزیز برای اقامت در هتل ونوس اصفهان باید به خیابان آمادگاه، حدفاصل چهارراه گلدسته و چهار راه فلسطین مراجعه نمایند. با توجه به نظرسنجی و امتیاز هایی که به هتل ونوس داده شده است، هتل ونوس جزو هتل های خوب شهر اصفهان می باشد.

براساس نظرسنجی که از مهمانان این هتل به عمل آمده است، فاکتور خوشرویی و رفتار کارکنان با امتیاز ۷/۳ دارای بیشترین امتیاز در بین مسافران است و فاکتورهای موقعیت و امکان دسترسی، رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا و وضعیت نظافت با امتیاز ۶/۳ در رده های بعدی قرار دارند. در رده های بعدی می توان فاکتور های: کیفیت اقامتگاه نسبت به قیمت، کیفیت غذا و پذیرایی و امکانات اقامتگاه را نام برد.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده