بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» معرفی هتل شیخ بهایی اصفهان

معرفی هتل شیخ بهایی اصفهان

هتل شیخ بهایی اصفهان را بشناسید


وقتی به شهر اصفهان سفر کردید به منطقه چهار باغ عباسی بروید، در ابتدای خیابان شیخ بهایی، ساختمان هتل شیخ بهایی اصفهان را خواهید دید. هتل شیخ بهایی یکی از هتل های سه ستاره شهر اصفهان است. این هتل زیبا در قلب تپنده اصفهان قرار دارد و به سی و سه پل، میدان نقش جهان، مسجد امام، مسجد شیخ لطف الله، عمارت عالی قاپو، عمارت چهلستون و هشت بهشت کاملا نزدیک است.


اقامت در این هتل می تواند لحظات بسیار خوبی را برای شما و همراهان تان فراهم آورد. شما می توانید صبح بعد از صرف صبحانه از پنجره اتاقتان مناظر زیبای شهر را نظاره گر باشید و سپس همراه عزیزان تان به بازدید از جاذبه های اصفهان بپردازید. با کمی پیاده روی می توانید وارد قلب تاریخی ایران شوید. این هتل اقامتگاه بسیار خوبی برای شما خواهد بود.

هتل شیخ بهایی اصفهان در سال ۱۳۸۸ افتتاح گردیده و دارای پنج طبقه با ۵۲ اتاق می باشد. آنچه این هتل را در بین هتل های سه ستاره اصفهان سرآمد نموده است، معماری، امکانات و رستوران آن است. این هتل معماری داخلی فوق العاده زیبایی دارد و برای مسافران و گردشگران بسیار چشم نواز است. هتل شیخ بهایی اصفهان بسیار مجلل بوده و دکوراسیون داخل اتاق ها نیز بسیار شیک می باشد. برای اطلاع بیشتر از امکانات و خدمات هتل با ما همراه باشید.


آشنایی با امکانات هتل شیخ بهایی


هتل شیخ بهایی اصفهان دارای دو مجموعه رستوران می باشد. این هتل یک غذا خانه سنتی در طبقه همکف دارد و یک رستوران هم در بام هتل موجود می باشد که در تراس آن می توانید لحظات بسیار خوشی داشته باشید. در تراس هتل شیخ بهایی میز های کوچکی چیده شده است تا در آرامش و فضای دل انگیز آن بنشینید و نوشیدنی های مورد علاقه خود را سفارش دهید.

رستوران هتل شیخ بهایی یکی از بهترین رستوران های شهر می باشد که با معماری، طراحی و دکوراسیون زیبای خود آماده خدمات رسانی به مهمانان عزیز می باشد. نورپردازی و طرح و نقش های روی سقف و دیوار ها از ویژگی های مهم غذاخوری هتل شیخ بهایی اصفهان محسوب می شود.


از دیگر امکانات هتل شیخ بهایی اصفهان می توان به سالن همایش هتل اشاره کرد. این مجموعه با ۲۱۰ متر مربع وسعت، دارای میز و صندلی، سیستم نورپردازی، سیستم صوتی و تصویری می باشد. برای برگزاری جلسات، مهمانی ها و کنفرانس های خود می توانید اقدام به رزرو این سالن نمایید. بهترین مراسمات را در این سالن برگزار کنید و از بهترین های شهر اصفهان بهره مند شوید. همچنین اتاق های هتل شامل: اتاق دو تخته، اتاق سه تخته و اتاق کانکت می شود. اتاق ها بسیار دکرواسیون و فضای زیبا و راحتی دارند از امکانات اتاق ها می توان به موارد زیر اشاره کرد: یخچال، تلوزیون، سرویس فرنگی، ماهواره، اینترنت، یخچال و تلفن در اتاق اشاره کرد.


نظرسنجی درباره هتل شیخ بهایی اصفهان


مسافران و گردشگران عزیز به هتل شیخ بهایی اصفهان امتیاز های مختلفی داده اند که در مجموع این هتل جزو هتل های خوب شهر اصفهان گردیده است. میانگین امتیاز های اعطا شده به هتل شیخ بهایی، ۹/۳ می باشد. اولین فاکتوری که از گردشگران و مسافران بیشترین امتیاز را دریافت نموده است، فاکتور رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا می باشد، زیرا در این اواخر رفت و آمد و سفر بسیار سخت شده و برای مسافران مهم ترین فاکتور رعایت بهداشت و امنیت و سلامت جسمی می باشد. خوشرویی و رفتار کارکنان جزو فاکتور بعدی محسوب می شود که امتیاز ۴/۴ دریافت کرده است. فاکتور های بعدی به ترتیب شامل: موقعیت مکانی و دسترسی، وضعیت نظافت، کیفیت اقامتگاه نسبت به قیمت، امکانات اقامتگاه و کیفیت غذا و پذیرایی می باشند.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده