بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» هتل پارسیان آزادی رامسر

هتل پارسیان آزادی رامسر

هتل پارسیان آزادی رامسر در دامنه کوه های البرز

هتل پارسیان آزادی رامسر از سال های دور مشغول پذیرایی از مهمانان است. این هتل در دامنه کوه های البرز واقع شده و همین مسئله موجب شده تا ترکیبی از مناظر بسیار زیبایی از جنگل هایی با پوشش گیاهی هیرکانی شمال و کوه های البرز جلوی چشم مهمانان این هتل طنازی کنند. در معماری ساختمان این هتل سلیقه ایتالیایی ها، آلمانی ها و انگلیسی ها در هم آمیخته شده و ساختمانی کم نظیر در این شهر خلق شده تا با امکاناتی که در دل خود دارد، اقامتی آرام و دلنشین را برای مهمانانش فراهم آورد.

ساختمان هتل پارسیان آزادی رامسر

هتل پارسیان آزادی رامسر دارای دو مجموعه قدیمی و جدید است که هر یک در سه طبقه و به سبک معماری کلاسیک ساخته شده اند. هتلی چهار ستاره که ساخت بخش جدید آن مربوط به سال 1347 و بخش قدیمی آن به سال 1312 مربوط می شود. در کل، هر دو مجموعه دارای 152 واحد اقامتی با امکاناتی مناسب برای رفاه حال مهمانان است.

اتاق های هتل به شکل دو تخته مناسب برای یک نفر، دو تخته دبل و دو تخته توئین، سه تخته، چهار تخته، سوئیت ویژه هتل جدید برای چهار نفر، سوئیت کوچک هتل جدید برای دو نفر، سوئیت هتل قدیم برای چهار نفر، دو تخته دبل هتل جدید اکونومی، دو تخته توئین هتل جدید اکونومی، دو تخته دبل هتل جدید اکونومی و دو تخته توئین هتل جدید اکونومی هستند. سوئیت ها می توانند تا چهار نفر را در خود جای دهند و با بهترین امکانات در کنار چشم انداز طبیعی بی نظیر از مهمانان پذیرایی کنند. 

امکانات هتل پارسیان آزادی رامسر

هتل آزادی رامسر که با نام هتل بزرگ رامسر نیز معروف است، دارای امکانات پارکینگ، دستگاه خودپرداز، آسانسور، روزنامه، نمازخانه، فروشگاه صنایع دستی، آتلیه عکاسی، صندوق امانات، اینترنت در اتاق ها و لابی و امکان شارژ وسایل الکترونیکی در اتاق ها است. خدمات روم سرويس، خشکشویی، بيدار باش، دستگاه واکس کفش، صبحانه در اتاق، نهار در اتاق، فكس، اتاق چمدان، فتوكپي، سینمای اختصاصی و راهنمای تور نیز در دیگر امکانات این هستند.

برخی اتاق ها دارای بالکن هستند و این امکان برای مهمانان فراهم شده است که نماهای زیبایی را از طبیعت به تماشا بنشینند. در فضای بیرونی این هتل بزرگ و زیبا مهمانان می توانند از فضای اختصاصی ساحل، فضای سبز برای ورزش کردن و نشستن و دمی آساییدن بهره ببرند. در این هتل امکانات خاص برای معلولان نیز در نظر گرفته شده است. محلی نیز برای بازی و تفریح کودکان تعبیه شده است تا خانواده ها با خیالی آسوده از اقامتشان در هتل پارسیان آزادی رامسر لذت ببرند. استخر شنای روباز و آب گرم معدنی و طبی دارای خواص درمانی از دیگر امکانات ویژه این هتل محسوب می شوند.

لابی هتل تلویزیون هم دارد، اما حتماً مهمان ها ترجیح می دهند که به جای چشم دوختن به صفحه تلویزیون از تماشای مناظر طبیعی بیرون لذت ببرند. کافی شاپ با ظرفیت 150 نفر، رستوران، سالن آمفی تئاتر، سالن کنفرانس و تالار عروسی هتل آماده برقراری هر گونه مهمانی خانوادگی و جلسات کاری هستند. رستوران شقایق، تالار بهشت، سالن کنفرانس قدیم، سالن سفیر، سفره خانه و چای خانه سنتی را نیز به تمام امکانات این هتل اضافه کنید که رستوران شقایق واقع در طبقه اول دارای 350 نفر ظرفیت است.

موقعیت مکانی هتل پارسیان آزادی رامسر

هتل پارسیان آزادی رامسر علاوه بر تمام امکاناتی که دارد به مکان های دیدنی شهر نیز نزدیک است و برای رفتن به آنها نیاز نیست مهمان ها زمان زیادی را صرف کنند. فاصله هتل تا موزه تماشاگه خزر رامسر ۳ کیلومتر و ۲۱۹ متر، تا غارهای رامسر ۳ کیلومتر و ۵۲۰ متر، تا پلاژهای رامسر ۴ کیلومتر و ۲۵۳ متر، تا پارک آبی رامسر ۶ کیلومتر و ۸۵۷ متر، تا پارک جنگلی صفارود ۱۰ کیلومتر و ۴۳۰ متر، تا مراکز خرید شهر سبز رامسر ۱۱ کیلومتر و ۳۹ متر، تا تله کابین رامسر ۱۱ کیلومتر و ۳۹ متر، تا قلعه مارکوه ۱۱ کیلومتر و ۸۹۹ متر، تا جنگل دالخانی ۱۷ کیلومتر و ۲۱۸ متر، تا سد میجران ۱۷ کیلومتر و ۲۹۵ متر و تا ییلاق گرسماسر ۵۰ کیلومتر و ۵۴۴ متر است. فاصله هتل تا فرودگاه شهر رامسر نیز تنها ۳ کیلومتر و ۵۴۸ متر است.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده