بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» هتل پارسیان آزادی همدان

هتل پارسیان آزادی همدان

هتل پارسیان آزادی همدان با چشم انداز کوه های الوند

هتل پارسیان آزادی همدان چهار ستاره ای است که از سال 1372 فعالیت مهمان نوازی خود را آغاز کرده است. برای ارائه خدمات بهتر در سال 1396 بر روی ساختمان آن بازسازی ها و تعمیرات بسیاری صورت گرفته است. از ویژگی های منحصر به فرد این هتل چشم انداز اتاق های آن است که به کوه های زیبای الوند گشوده می شود. موقعیت مکانی این هتل موجب شده است که مهمانان آن به راحتی به جاذبه های گردشگری و مراکز مهم شهر دسترسی داشته باشند. نزدیک بودن هتل به مناطق دیدنی موجب می شود که آنها بتوانند زمان کمتری را صرف رفت و آمد در شهر بکنند و از سفر و اقامت خود بیشترین لذت را ببرند. 

درباره هتل پارسیان آزادی همدان

ساختمان هتل پارسیان آزادی همدان دارای چهار طبقه است و در مجموع 45 واحد اقامتی شامل اتاق و سوئیت دارد. این واحدها در طبقه های دوم تا چهارم هتل پراکنده شده اند. ورودی این هتل چند پله دارد که در زمان رزرو باید به این نکته توجه داشته باشید، به ویژه زمانی که در میان مهمانان شما افراد مسنی نیز حضور دارد.

اتاق های هتل شامل دو تخته برای یک نفر، دو تخته دبل، دو تخته توئین و سوئیت سه تخته می شود. سوئیت ها تنها ظرفیت سه نفر را دارند و در اتاق ها نیز در نهایت فقط برای دو نفر امکانات لازم در نظر گرفته شده است. اگر تعداد مهمانان بیش از سه نفر باشد، می توانند بین سوئیت ها تقسیم شوند.

امکانات هتل پارسیان آزادی همدان

هتل بین المللی پارسیان همدان سال ها است که از مهمانان زیادی که برای دیدار از جاذبه های طبیعی و گردشگری به این شهر آمده اند، پذیرایی می کند. امکاناتی که در اتاق ها این هتل تعبیه شده اند شامل تلفن، تلویزیون، ماهواره، میز تحریر، یخچال، مبلمان، چای ‌ساز، کمد، اینترنت، مینی بار، سیستم تهویه و سیستم گرمایش و سرمایش می شود. مهمانان می توانند برای بهره بردن از هوای خوش منطقه از بالکن اتاق ها استفاده کنند و به تماشای منظره کوه ها بنشینند. البته تنها برخی از اتاق ها هستند که مشرف به کوه اند که در زمان رزرو باید به این مسئله توجه داشته باشید. امکانات بهداشتی داخل اتاق ها نیز شامل حمام و سرویس بهداشت فرهنگی و همچنین لوازم بهداشتی مخصوص هر میهمان مانند مسواک و خمیر دندان، شانه و حوله و شامپو و صابون است.

امکانات عمومی نیز شامل پارکینگ، امکانات تفریحی، پارک بازی کودکان، استخر طرف قرارداد، سونا طرف قرارداد، صندوق امانات، سیستم اعلام حریق، روزنامه در لابی، آسانسور، خانه داری 24 ساعته، خشکشویی و تاکسی سرویس است.

سالن کنفرانس، کافی شاپ و رستوران هتل پارسیان آزادی همدان نیز برای برقراری جلسه ها، همایش ها و مهمانی ها امکانات بسیار خوبی دارند. رستوران پارسه در لابی هتل قرار دارد و مهمانان می توانند در سه وعده غذایی از خود در آن پذیرایی کنند. رستوران آبشار نیز رستوران دیگر هتل است که با سرو غذاهای خوشمزه از بهترین رستوران های منطقه محسوب می شود. کافی شاپ هتل به طور شبانه روزی با انواع نوشیدنی ها پذیرای مهمانان است. سالن کنفرانس یا همان سالن اجتماعات این هتل دارای 500 نفر ظرفیت است.

موقعیت مکانی هتل پارسیان آزادی همدان

هتل پارسیان آزادی همدان دارای موقعیت مکانی بسیار مناسبی است. از این هتل تا مکان های تاریخی مهم شهر مثل آرامگاه ابوعلی سینا ۵ کیلومتر و ۵۹۴ متر، تا باغ موزه نظری ۵ کیلومتر و ۷۴۱ متر، تا آرامگاه استرومردخای ۶ کیلومتر و ۱۸۰ متر، تا تپه هگمتانه ۶ کیلومتر و ۷۶۹ متر، تا شیر سنگی ۷ کیلومتر و ۸ متر، تا برج قربان ۷ کیلومتر و ۳۷۷ متر، تا گنبد علویان ۷ کیلومتر و ۴۰۲ متر، تا آرامگاه بابا طاهر ۷ کیلومتر و ۵۱۷ متر و تا گنج نامه ۷ کیلومتر و ۷۶۳ متر است. در واقع، این هتل در قلب جاذبه های تاریخی این شهر واقع شده است.

برای رسیدن به فرودگاه و پایانه مسافربری نیز نیاز به صرف کردن زمان چندان زیادی نیست. از این هتل تا پایانه مسافربری ۹ کیلومتر و ۶۲۱ متر و تا فرودگاه بین المللی همدان ۱۴ کیلومتر و ۹۶۷ متر است. مهم ترین جاذبه دیگر دیدنی این شهر غار علی صدر است است که به دلیل داشتن فاصله زیاد از این هتل، مهمانان باید یک روز از سفر خود را برای دیدن این غار کم نظیر اختصاص دهند.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده