بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» هتل بزرگ مراغه

هتل بزرگ مراغه

هتل بزرگ مراغه در پایتخت نجوم ایران

هتل بزرگ مراغه از هتل های چهار ستاره این شهر است؛ شهری که به پایتخت نجوم ایران معروف است. در سابق این هتل را با نام دریا می شناختند. این هتل کار خود از سال 1366 آغاز کرده است، اما با تغییرات عظیمی که در سال 1383 روی آن صورت گرفت، به هتلی مجلل و زیبا بدل شد. آخرین بازسازی روی ساختمان آن در سال 1389 انجام شده است. شهر مراغه از جمله شهرهایی در استان آذربایجان شرقی است که به دلیل داشتن اماکن تاریخی و دیدنی همیشه هدف گردشگران بسیاری بوده است. دسترسی آسان این هتل به مکان های تماشایی شهر، آن را در میان مهمانانش به محبوبیت بسیاری رسانده است. 

ساختمان هتل بزرگ مراغه

هتل بزرگ مراغه دارای ساختمانی پنج طبقه است که در مجموع دارای 68 واحد اقامتی است. اتاق های هتل به صورت یک تخته، دو تخته دبل، دو تخته توئین و سه تخته و سوئیت ها به شکل سه تخته جونیور سه نفره و یک خوابه استودیو چهار نفره هستند. چشم انداز برخی از اتاق ها نمای شهر و برخی دیگر نیز باغ زیبایی است که هتل در آن واقع شده است. در اتاق ها و سوئیت های هتل امکانات بسیار خوبی جهت رفاه حال مهمانان تعبیه شده و اقامت در آن را خاطره انگیز کرده است.  

امکانات هتل بزرگ مراغه

هتل بزرگ مراغه امکانات بسیار خوبی را در اختیار مهمانانش می گذارد. امکانات داخل اتاق ها شامل یخچال، تلویزیون و ماهواره و امکانات پخش فیلم، اینترنت، سرویس بهداشتی فرنگی، تلفن، خدمات روم سرويس، خدمات بيدار باش و صرف صبحانه در اتاق است. از امکانات عمومی هتل نیز می توان به استخر، پارکینگ، نمازخانه، سونا و جکوزی، سالن بدنسازی، خدمات خانه داری، خشک شویی، کافی نت، تاکسی سرویس، گیم نت، آسانسور، فروشگاه صنایع دستی، صندوق امانات، فکس و فتوکپی و تالار و سالن کنفرانس و سالن تشریفات اشاره کرد. گشت درون شهری از دیگر خدمات جذاب این هتل به شمار می رود. این هتل آماده پذیرایی مهمانی ها و جلسات مهم کاری و همایش های شما نیز هست.

لابی هتل نیز از امکانات خوبی برخوردار است که شامل شارژ وسایل الکترونیکی در لابی و اینترنت می شود. مجهز بودن این هتل به کافی شاپ و یک رستوران مدرن با غذاهای خوش مزه اقامت در آن را لذت بخش تر کرده است. امکاناتی که در این هتل به آنها دسترسی ندارید نیز شامل سرویس بهداشتی ایرانی و ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت می شود. به دلیل واقع شدن در منطقه ای مناسب از شهر نیازی به ترانسفر فرودگاهی ندارد و مهمانان به راحتی می توانند خود را در زمانی بسیار کوتاه به آنجا برسانند.

موقعیت مکانی هتل بزرگ مراغه

در زمان رزرو هتل بزرگ مراغه به این نکته توجه داشته باشید که دسترسی آن به اماکن تاریخی مهم بسیار ساده است و زمان زیادی صرف رفت و آمد در شهر برای رسیدن به آنها نخواهد شد. فاصله هتل تا گنبد سرخ ۱۰ کیلومتر و ۵۶۶ متر، تا گنبد کبود ۱۱ کیلومتر و ۸۹۹ متر، تا برج مدور ۱۱ کیلومتر و ۹۳۶ متر، تا معبد مهر ورجوی ۲۱ کیلومتر و ۳۱۱ متر و تا چشمه شور سو یا آب شور ۲۲ کیلومتر و ۹۶۳ متر است. فاصله این هتل تا مسجد ملارستم 8 دقیقه با خودرو، تا مسجد جامع مراغه 5 دقیقه، تا مسجد ملامعزالدین 5 دقیقه، تا کلیسای هوانس 3 دقیقه و تا بازار مراغه 5 دقیقه است. برای رفتن از هتل به فرودگاه سهند مراغه تنها 11 دقیقه با خودرو و تا ایستگاه قدیمی شهر مراغه 6 دقیقه با خودرو و تا پایانه اتوبوس رانی نیز تنها 7 دقیقه با خودرو زمان نیست.

برای بازدید از بسیاری از امکان تاریخی حتی می توان با پای پیاده اقدام کرد و نیازی به گرفتن خودرو نیست و در هزینه های سفرتان بسیار صرفه جویی خواهد شد. در واقع، می توان بزرگ ترین مزیت هتل بزرگ مراغه را، علاوه بر امکانات خوبی که دارد، نزدیک بودن آن به مکان های دیدنی شهر در نظر گرفت. به این ترتیب، در وقت مهمانان هم صرفه جویی خواهد شد و آنها زمان بیشتری را برای استفاده از امکانات تفریحی هتل در اختیار خواهند داشت. بعد از یک گردش طولانی در شهر و تماشای قدمت و تاریخ آن، رفتن به استخر و بهره بردن از سونا و جکوزی آن بسیار لذت بخش تر خواهد بود. 


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده