مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» هتل اکسین آمل

هتل اکسین آمل


هتل اکسین آمل در دل طبیعت

هتل اکسین آمل از سال 1397 کار خود را شروع کرده است. این هتل سه ستاره در چهار کیلومتری جاده آمل به تهران واقع شده است و برای آنها که می خواهند سفر کوتاهی به شمال را در دل طبیعت تجربه کنند بسیار مناسب است. چشم انداز اتاق های هتل رو به طبیعت دلربای شمال باز می شود و لحظات بی نظیری را برای مهمانانش رقم می زند. 

ساختمان هتل اکسین آمل

هتل اکسین آمل ساختمانی سفید رنگ و کوچک است که 21 واحد اقامتی دارد. اتاق های این هتل کوچک و دنج و سه طبقه به شکل های دو نفره توئین، دو نفره دبل و سه نفره هستند. سوئیت ها نیز ظرفیت پذیرش سه نفر را دارند به صورت سه نفره و رویال سه نفره درست شده اند. اتاق ها ظرفیت پذیرش نفر اضافه را ندارند و با امکاناتی که در هر یک از آنها تعبیه شده است، اقامتی راحت و بدون دغدغه در انتظار مهمانانش خواهد بود. در میان این اتاق ها، اتاقی هم برای گذراندن ماه عسل عروس خانم ها و آقا دامادها در نظر گرفته شده است. با توجه به نزدیک بودن این هتل به تهران می تواند گزینه مناسبی برای رفتن در شب عروسی از مراسم به این هتل باشد و به طور حتم لحظاتی به یاد ماندنی برای آنها خلق خواهد شد. با توجه به فضای سبز هتل برای عکس گرفتن عروس و دامادها نیز مناسب است.  

امکانات هتل اکسین آمل

هتل اکسین آمل سه ستاره است، اما امکانات آن بیش از ستاره هایش است. از امکانات داخل اتاق ها می توان به یخچال، تلویزیون، چای ساز، روم سرویس ۲۴ ساعته، تخت و مبلمان شیک، کمد لباس، صندوق امانات، سیستم گرمایی و سرمایی، سیستم تهویه هوا و تلفن اشاره کرد. سرویس بهداشتی ایرانی، سرویس بهداشتی فرنگی، حمام، سشوار، حوله و مسواک نیز از امکانات بهداشتی هتل به شمار می روند.

فضایی که هتل در آن واقع شده است نیز می تواند در فراهم آوردن اوقات خوش برای مهمانان بسیار مؤثر باشد. از امکانات عمومی هتل نیز می توان پارکینگ اختصاصی، سیتی سنتر و مرکز خرید، شهر بازی کودکان و مزرعه کودک، سالن بدن سازی، سالن بیلیارد و سالن آرایش را نام برد. وجود آمفی تئاتر و سالن همایش ها این هتل را برای برگزاری نشست های کاری نیز مناسب کرده است.

در زمان رزرو هتل اکسین آمل توجه داشته باشید که صبحانه در آن به صورت سلف سرویس سرو می شود و با انواع خوراکی های خوشمزه از مهمانان پذیرایی می شود. رستوران و کافی شاپ هتل نیز برای صرف میان وعده ها و ناهار و شام با غذاهای محلی و سنتی و نوشیدنی های مناسب فصل پذیرای مهمانان اند.  

اگر حیوان خانگی دارید و می خواهید آن را با خود به هتل ببرید، اصلاً نگران ممنوعیت ورودش نباشید. در این هتل محلی مخصوص نگهداری از حیوانات خانگی در نظر گرفته شده است. اما محلی در داخل هتل برای افراد سیگاری وجود ندارد و آنها باید برای کشیدن سیگار از محیط های بسته هتل خارج شوند.

موقعیت مکانی هتل اکسین آمل

هتل اکسین آمل به دیدنی های طبیعی و تاریخی شهر آمل نیز نزدیک است. فاصله آن تا پارک دهکده طلایی ۷ کیلومتر، تا عمارت مقبره میر بزرگ ۷٫۴ کیلومتر، تا پل دوازده چشمه ۷٫۷ کیلومتر، تا موزه آمل ۸٫۲ کیلومتر، تا پل معلق آمل ۸٫۳ کیلومتر، تا آتشکده آمل ۹٫۱ کیلومتر، تا پارک جنگلی هلومسر ۱۱٫۱ کیلومتر و تا پارک میرزا کوچک خان جنگلی ۲۴٫۴ کیلومتر است. کمتر کسی است که برای رفتن به شمال کشور از هواپیما استفاده کند. به دلیل زیبا بودن جاده هایی که از تهران به شمال می رسند، اکثر افراد ترجیح می دهند که از طریق زمینی به شهرهای شمالی بروند. از آنجا که مسیر نیز به اندازه مقصد در سفر اهمیت دارد، توصیه می شود مناظر را از دست ندهید. اما اگر دوست داشتید در زمان صرفه جویی کنید و زودتر خودتان را به هتل برسانید، نگران فاصله هتل تا فرودگاه نباشید. فاصله هتل تا فرودگاه بیشه تنها حدود ۴۰ دقیقه است. فاصله این هتل تا پایانه اتوبوس رانی شهر محمودآباد نیز ۳۰ دقیقه است.

فاصله هتل اکسین آمل تا پارک جنگلی نور 55 دقیقه با خودرو، تا پارک ساحلی لاله فریدون کنار 43 دقیقه، تا باغ پرندگان فریدون کنار 43 دقیقه و تا تالاب فریدون کنار 43 دقیقه است.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده