بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» آشنایی با نمایشگاه اکسپو دبی 2020

آشنایی با نمایشگاه اکسپو دبی 2020

نمایشگاه اکسپو در کشورهای مختلف هر چند سال یک بار برگزار می شود، که در سال 2020 کشور امارات و شهر دبی میزبان آن است. نمایشگاه اکسپو دبی 2020 میزبان موسسات آموزشی، شرکت های چندجانبه و مشاغل مختلف خواهد بود. در ادامه این مقاله، ابتدا با نمایشگاه اکسپو و سپس با نمایشگاه اکسپو دبی 2020 آشنا خواهیم شد.

نمایشگاه اکسپو چیست؟

نمایشگاه اکسپو یکی از نمایشگاه های بزرگ جهانی است که هر چند سال یک بار در یک کشور برای نمایش دستاوردهای ملل مختلف برگزار می شود. این رویداد به قدری مهم است که به عنوان سومین رویداد مهم دنیا بعد از جام جهانی و المپیک شناخته شده است. به علاوه، این نمایشگاه که نمایشگاه فرهنگ ملل نیز نام دارد، زیر نظر موسسه بین المللی نمایشگاه ها  (Le Bureau international des expositions)قرار دارد. نمایشگاه مذکور اولین بار در سال 1844 در پاریس برگزار شد. آخرین بار نیز در سال 2017 شهر آستانه قزاقستان میزبان این رویداد بود که در آن برای دوره بعدی برگزاری نمایشگاه، دبی به عنوان میزبان انتخاب شد.

نمایشگاه اکسپو دبی 2020 چگونه است؟

نمایشگاه اکسپو دبی 2020  به مدت شش ماه در تاریخ 20 اکتبر 2020 تا 10 آوریل 2021 معادل ۰۹ مهر ۱۴۰۰ تا ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ که مصادف با پنجاهمین سالگرد تاسیس کشور امارات متحده عربی است، برگزار خواهد شد. این نمایشگاه در تمام روزهای هفته از ساعت 10 صبح تا 01 بامداد و در روزهای آخر هفته تا 2 بامداد ادامه دارد. لذا تمامی افراد، فرصت کافی برای شرکت در نمایشگاه را خواهند داشت. برگزاری این رویداد در امارات و دبی، اتفاق مهمی به حساب می آید چرا که مطرح شدن این کشور در سطح بین المللی و نیز سود بی شمار آن را به دنبال دارد.

با توجه به این که برنامه ریزی های دولت امارات در راستای این است که این کشور در لیست بهترین کشورهای جهان قرار گیرد، میزبانی این نمایشگاه و در نتیجه افزایش محبوبیت این کشور، توسعه کسب و کارهای داخلی و نیز افزایش انفجاری گردشگران خارجی، امارات را برای رسیدن به این هدف کمک می کند. کشورهای مختلفی نظیر اسلوونی، تونس، آلمان، ایتالیا، بریتانیا، اندونزی، یونان، هلند، نیوزلند، شیلی، لوکزامبورگ، قزاقستان، نیجریه، فرانسه و ایرلند در این رویداد بزرگ جهانی اعلام حضور کرده اند.

کارشناسان برای طراحی لوگوی رسمی اکسپو دبی 2020 از حلقه ای طلایی که در منطقه تاریخی ساروق الحدید کشف شده، الهام گرفته اند و طراحی بر این اساس انجام شده است. این لوگو نماد ارتباط بین دنیای غرب و شرق می باشد که دبی نماینده آن به حساب می آید.

راهنمای اخذ ویزای دبی 

هدف از برگزاری نمایشگاه اکسپو دبی 2020

موضوع اصلی نمایشگاه اکسپو دبی 2020، "ارتباط ذهن ها و خلق آینده" می باشد که پیش بینی می شود این نمایشگاه بستری مناسب برای ارائه ایده های خلاقانه از کشورهای مختلف باشد. به علاوه انتظار می رود که این نمایشگاه اکسپو بستری برای ظهور ایده ها و نیز برندهای جدید باشد. چرا که بسیاری از اختراعات معروف مانند اولین تلویزیون، ماشین تایپ، سازه هایی مانند برج ایفل و حتی سس کچاپ هانز برای اولین بار در این رویداد معرفی شده است.

موضوعات فرعی اکسپو ۲۰۲۰ دبی

موضوعات فرعی مطرح شده در این اکسپو در قالب سه غرفه نمایشگاهی مجزا ارائه خواهد شد. در همین راستا، موضوع "فرصت ها" با هدف تحقق پتانسیل های بالقوه جوامع و نیز افراد برای شکل دهی آینده برگزار خواهد شد. موضوع "تحرک و پویایی" در ارتباط با "پویایی سازنده تر و خلاقانه تر ایده ها، افراد و هدف ها" است. موضوع "پایداری" نیز در ارتباط با طریقه خودکفایی ساختمان ها از نظر مصرف آب می باشد. در واقع، این بخش از طریق به دست آوردن آب از هوا و نیز استفاده از انرژی خورشیدی فعالیت دارد. در همین راستا، فعالیت نیمی از محوطه نمایشگاه با به کارگیری انرژی های پایدار خواهد بود و 80 درصد زیرساخت های نمایشگاهی بعد از اتمام برگزاری رویداد، مجددا قابل استفاده می باشد.

غرفه های نمایشگاه اکسپو دبی 2020

دولت امارات از زمان انتخاب رسمی به عنوان میزبان اکسپو 2020، ساخت محیط نمایشگاه را شروع کرده است که پیش بینی می شود این کار را به صورت باشکوه انجام دهد. محل برگزاری این نمایشگاه در جنوب شهر دبی و نزدیک فرودگاه بین المللی آل مکتوم است که امکانات و زیرساخت های ضروری برای دسترسی راحت بازدیدکنندگان از ترمینال های کشتی کروز ابوظبی و نیز فرودگاه بین المللی ابوظبی فراهم شده است.

گنبد مدرن و عظیم الوصل پلازا و ساختمان های اطراف آن، فضای مورد نیاز برای مشارکت 180 کشور مختلف را در اختیار قرار می دهد. در این محیط، هر کشور دارای یک غرفه و پاویون است که در محیطی به مساحت بیش از 38/4 کیلومترمربع واقع شده اند. لازم به ذکر است که نیمی از این سطح به غرفه های مختلف اختصاص خواهد یافت و نیمی دیگر برای ساخت امکانات و خدمات دیگر مانند مسیرهای ارتباطی، هتل ها و محل اقامت پرسنل و کارکنان، و حتی یک پارک عمومی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

جهت مشاوره برای اخذ ویزای دبی و رزرو هتل های دبی با بالاترین درصد تخفیف با تیم چاپارگشت پارسه تماس حاصل فرمایید. 22022700 - 22026400 و یا از طریق چت آنلاین واتس اپ در ارتباط باشید.  



فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده