بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» هتل آرامیس تهران

هتل آرامیس تهران

اقامت در هتل آرامیس


هتل آرامیس تهران یکی از هتل های چهار ستاره شهر تهران است. این هتل زیبا در نزدیکی مرکز شهر قرار داشته و به مکان ها و جاذبه های زیادی دسترسی دارد. علاوه بر این، افرادی که به منظور دریافت خدمات پزشکی به شهر تهران سفر می کنند، می توانند در این هتل اقامت داشته باشند؛ زیرا هتل آرامیس تهران به بیمارستان امام خمینی نزدیک است.

همچنین اگر قصد داشته باشید به نقاط دیگر شهر بروید، به دلیل نزدیکی به ایستگاه مترو، رفت و آمد شما بسیار راحت خواهد بود. این هتل از باسابقه ترین هتلهای شهر است و مهمان نوازی و پذیرایی در آن از ارزش و قدمت زیادی برخوردار می باشد. به همین جهت هتل آرامیس تهران دارای پرسنل بسیار مجربی است که موجب می شود بهترین میزبانی از شما به عمل آید.


پیشینه هتل آرامیس تهران


همانطور که ذکر گردید، هتل آرامیس تهران از هتل های قدیمی تهران است و تقریبا نیم قرن در زمینه مهمان نوازی و هتلداری تجربه دارد. بخش های مهم این هتل در سال ۱۳۹۴ مورد بازسازی قرار گرفته و کاملا به روز رسانی شده است. به همین جهت اتاق ها و سوئیت های آن از تنوع زیادی برخوردار می باشند. اگر علاقه مند به اقامت در هتلی باسابقه و قدیمی در شهر تهران هستید، پیشنهاد ما به شما هتل آرامیس تهران می باشد.


با اقامت در هتل آرامیس تهران به خرید و گشت و گذار بپردازید


اگر در بین هتلداران درباره هتل آرامیس تهران سوال بپرسید، این هتل را با عنوان هتل بوتیک تجاری آرامیس، مورد خطاب قرار می دهند. یکی از دلایلی که نام دیگر این هتل، هتل بوتیک است؛ مجتمع های تجاری اطراف و مجاور آن می باشد. پس شما می توانید به راحتی بعد از استراحت در اتاق هتل، به طبقه پایین بیایید و به بازدید از مغازه ها و بوتیک های نزدیک هتل بپردازید. در صورتی که نیاز به خرید داشته باشید، دسترسی شما به مغازه ها بسیار آسان خواهد بود. ضمن اینکه در خیابان ولیعصر تهران و در بهترین موقعیت قرار دارد، پس نگران سر رفتن حوصله خود نباشید و دغدغه چگونگی خرید رفتن را نداشته باشید. همچنین سینما استقلال و آفریقا در نزدیکی هتل بوده که موجب می شود زمان های خالی خود را با تماشای فیلم پر نمایید.


ویژگی ها و امکانات هتل آرامیس تهران


هتل آرامیس تهران از جمله هتل های زنجیره و بین المللی می باشد که در کشورهایی مانند: فرانسه، تایلند، ترکیه، چک و غیره دارای شعبه می باشد. به همین منظور این هتل از اعتبار و سابقه بسیار خوبی برخوردار است و به عنوان یکی از شعبات بین المللی آرامیس، برای ایران بسیار مهم می باشد. همین ویژگی موجب شده است بهترین ها در هتل مشغول به کارشوند، بهترین غذا ها و نوشیدنی ها سرو گردد و به مهمانان خوش بگذرد.

از جمله امکانات مهم این هتل می توان به تعداد اتاق ها و سوئیت های آن اشاره کرد. این هتل دارای ۸۴ باب واحد اقامتی است. اتاق ها با دکوراسیون عالی و زیبا همراه با سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، صندوق امانات، سرویس روزانه و حمام در اختیار مهمانان عزیز می باشند. از دیگر امکانات می توان به تاکسی سرویس، پارکینگ و اینترنت در لابی اشاره کرد.

از دیگر امکانات هتل آرامیس تهران باید به رستوران و کافی شاپ این هتل اشاره کرد. رستوران چارچوق هتل بسیار مجلل و زیبا بوده که برای ۴۵۰ نفر ظرفیت دارد که می توانید برای برگزاری مراسمات خود از این رستوران استفاده نمایید. نوشیدنی های گرم و سرد در کافی شاپ هتل سرو می گردد و برای ۳۵ نفر ظرفیت دارد.

اتاق های هتل شامل: اتاق های دو تخته دبل، اتاق دو تخته توئین، اتاق سه تخته و سوئیت جونیور می باشد که آماده پذیرایی از مهمانان عزیز است. می توانید از خدمات روم سرویس، لاندری، خدمات اتو، تبدیل ارز، فکس، اتاق چمدان، خدمات تهیه بلیط و فتوکپی استفاده نمایید.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده