مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» هتل اسکان الوند تهران

هتل اسکان الوند تهران

هتل اسکان الوند تهران را بشناسید


هتل اسکان الوند از هتل های چهار ستاره شهر تهران می باشد. هتلی واقع در غرب تهران با امکانات فوق العاده که می توانید بهترین لحظات خود را در آن بگذرانید. قرارگیری این هتل در منطقه ای خوش آب و هوا با دسترسی خوب به نقاط مختلف تهران موجب شده است گردشگران و مهمانان زیادی را به خود جذب نمایید.. هتل اسکان الوند در سال ۱۳۹۳ در غرب تهران احداث گردیده و دارای شانزده طبقه با ۶۴ واحد مسکونی در انواع مختلف می باشد. اگر به مراکزی مثل: نمایشگاه بین المللی تهران، پارک آب و آتش، ترمینال آرژانتین، پارک طالقانی، پل طبیعت، برج میلاد و مراکز درمانی معتبر باید دسترسی داشته باشید و از راه دور به شهر تهران سفر کرده اید، می توانید در هتل اسکان الوند اقامت داشته باشید و ضمن استفاده از امکانات این هتل، رفت و آمد راحتی نیز داشته باشید.

یکی از ویژگی های مهم هتل اسکان الوند باید به امکانات خوب و گسترده آن اشاره کرد. این هتل دارای سالن و امکانات ورزشی و تفریحی خوبی است که مسافران عزیز می توانند از آنها استفاده نمایند. این امکانات شامل: سالن ورزشی، سالن اسنوکر(بیلیارد)، سونا، جکوزی و استخر می شوند. با اقامت در این هتل بهترین لحظات را برای خود رقم بزنید.


آشنایی با امکانات هتل اسکان الوند


یکی از مهم ترین ویژگی هایی که هتل اسکان الوند را در گروه بهترین هتل های شهر قرار داده است، تجربه و سابقه درخشان مجموعه هتل های اسکان می باشد. هتل الوند نیز زیر مجموعه هتل های اسکان بوده و از استاندارد های بین المللی برخوردار است. از دیگر ویژگی های هتل اسکان الوند باید به پارکینگ، فضای سبز، اتاق سیگار، سیستم اعلام و اطفاء حریق و خدمات لاندری(خشکشویی) اشاره کرد. اگر عزیز معلولی همراه خود دارید حتما هتل اسکان الوند را برای اقامت انتخاب نمایید، زیرا این هتل خدمات و امکانات ویژه ای را برای معلولین در نظر گرفته است و این عزیزان به راحتی می توانند در این هتل اقامت داشته باشند.


همانطور که ذکر گردید، دسترسی این هتل به پارک ها و بوستان های زیبای شهر تهران بسیار راحت است. پارک اب و آتش، بوستان طالقانی و پل طبیعت از جاذبه ها و مکان های تفریحی تهران هستند که به هتل الوند تهران بسیار نزدیک بوده و شما عزیزان می توانید اوقات خوشی را در این پارک ها و مکان های زیبا سپری کنید. عده بسیاری برای فعالیت های اداری و یا پزشکی به شهر تهران می آیند، اما تهران دارای جاذبه ها و مکان های دیدنی بسیاری است. در کنار فعالیت های شغلی و یا درمانی خود، می توانید از جاذبه های شهر نیز دیدن فرمایید.


مجموعه پذیرایی و رستوران های هتل اسکان الوند بسیار مجلل و زیبا بوده و از تنوع زیادی برخوردار است تا مورد رضایت سلیقه های همه مسافرین عزیز باشد. رستوران فرانسوی هتل الوند با نام کنتیننتال شار، از جمله بهترین رستوران های شهر است. اگر علاقه مند به غذاهای فرنگی علی الخصوص فرانسوی هستید، حتما مهمان این رستوران شوید.

اما اگر از علاقه مندان به غذاهای ایرانی هستید، این هتلی رستورانی نیز مخصوص شما عزیزان دارد، رستوران ایرانی شار به سرو انواع غذاهای ایرانی می پردازد و آماده پذیرایی از شما عزیزان می باشد. اما علاقه مندان به خوردن نوشیدنی های گرم و سرد و دسر های خوشمزه، می توانند به کافی شاپ هتل سر بزنند و از منو ان هر آنچه دوست دارید سفارش دهید.


اقامت در هتل الوند چگونه است؟


واحدهای اقامتی هتل اسکان الوند شامل ۶۴ باب می باشد، این واحدها شامل: اتاق سینگل، اتاق دبل، اتاق توئین، اتاق تریپل، کینگ و سوئیت می باشد. این اتاق ها با دکوراسیون زیبا و شیک و امکاناتی نظیر: اینترنت، یخچال، ، ماهواره، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی و تلفن می باشد. شما می توانید در اتاق های این هتل راحت اقامت داشته باشید و از امکانات آن بهره مند شوید.


مسافرین این هتل به امکانات و شرایط اقامت در این هتل امتیاز خیلی خوب را داده اند. در میان فاکتورهای نظرسنجی، فاکتور خوشرویی و رفتار کارکنان بیشترین امتیاز را دریافت کرده است. از فاکتورهای بعدی به ترتیب می توان به: وضعیت نظافت، رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا، موقعیت مکانی و دسترسی، کیفیت اقامتگاه نسبت به قیمت، کیفیت غذا و امکانات اقامتگاه اشاره کرد.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده