بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» هتل بوتیک طوبی تهران

هتل بوتیک طوبی تهران

آشنایی با هتل بوتیک طوبی تهران


اگر بخواهیم بهترین بخش از هتل بوتیک طوبی تهران را معرفی کنیم و با این هتل آشنا شویم، باید به رستوران روف تاپ گریل و کافی شاپِ بام هتل طوبی اشاره کنیم. این رستوران از جذاب ترین بخش‌های هتل بوتیک طوبی تهران محسوب می گردد و میزبانی را به بهترین نحو اجرا می کند. غذاهای مختلف و متنوع ایرانی و فرنگی در این رستوران سرو می گردد. شما با هر نوع سلیقه ای در زمینه غذا و آشپزی، می توانید بهترین ها و خوشمزه ترین ها را در این رستوران میل نمایید. برای ثبت لحظه های خاطره انگیز و خوشمزه در هتل بوتیک طوبی و یا اقامت در اتاق ها و سوئیت های این هتل، باید به آدرس: بلوار آفریقا (جردن) - خیابان ناصری - پلاک 17 - هتل آپارتمان طوبی مراجعه نمایید. این هتل دارای امکانات بی نظیری است که در ادامه این مطلب به ذکر آن‌ها می پردازیم.


هتل بوتیک طوبی تهران در سال ۱۳۸۹ افتتاح شده است و هتلی سه ستاره در غرب تهران محسوب می شود. این هتل مجلل در پنج طبقه و ۲۸ واحد اقامتی آماده پذیرایی از مهمانان عزیز می باشد. چشم انداز این هتل بسیار زیبا است چرا که دیدار از منظره شهر تهران و چراغ های شهر از دور برای مسافرین و گردشگران به شدت جذاب می باشد.


امکانات هتل بوتیک طوبی تهران شامل چه مواردی می شود؟


از جمله امکانات مهم هتل بوتیک طوبی تهران می توان به سالن ورزشی این هتل اشاره کرد. مسافران و میهمانان هتل طوبی، میتوانند در اوقات فراغت و زمان های آزاد خود از مجموعه ورزشی این هتل استفاده نمایند و از استخر، سونا، جکوزی و سایر امکانات ورزشی بهره مند گردند.


از دیگر امکاناتی که در هتل بوتیک طوبی ارائه می شود، می توان به سالن کنفرانس این مجموعه اشاره کرد. اگر جلسه، همایش و یا اجلاسی برای برگزاری در نظر دارید، می توانید از سالن همایش هتل طوبی بهره مند شوید. این سالن به اندازه ۸۰ نفر ظرفیت داشته و دارای سیستم صوتی و تصویری، ویدیو پروژکتور و نورپردازی زیبا می باشد. اگر راهنمای تور هستید و قصد دارید به گردشگران خارجیِ خود، از هنر و فرهنگ ایرانی بیشتر تعریف کنید و آن ها را با این کشور غنی و تاریخی آشنا نمایید، می توانید از این سالن برای نمایش ویدیو و اسلاید های آموزشی به گردشگران استفاده کنید.


اتاق های هتل بوتیک طوبی تهران به صورت: دو تخته استودیو برای یک نفر، دو تخته استودیو، دو تخته رویال استودیو برای یک نفر، دو تخته رویال استودیو، آپارتمان یک خوابه دو تخته برای یک نفر، آپارتمان یک خوابه دو تخته، آپارتمان دو خوابه چهار تخته، آپارتمان دو خوابه چهار تخته برای یک نفر، آپارتمان دو خوابه چهار تخته برای دو نفر، آپارتمان دو خوابه چهار تخته برای سه نفر و آپارتمان دو خوابه چهار تخته برای چهار نفر می باشد.


خدمات هتل بوتیک طوبی تهران شامل چه مواردی می شود؟


هتل بوتیک طوبی تهران مجهز به ارائه خدمات کرایه اتومبیل به صورت شخصی و یا همراه با راننده می باشد. در صورتی که علاقه به رانندگی ندارید و یا با خیابان های تهران آشنا نیستید، می توانید از اتومبیل همراه با راننده استفاده نمایید. همچنین اگر نیاز به انجام خدمات بانکی دارید، در این هتل خدمات بانکی نیز ارائه می گردد.

خشکشویی، سیستم اعلام حریق، اینترنت در لابی، نمازخانه و تورهای ایران شناسی، از دیگر خدماتی است که توسط هتل بوتیک طوبی ارائه می گردد. همچنین در هتل بوتیک طوبی تهران به محض ورود سوالاتی در خصوص سلیقه و علاقه شما نسبت به رنگ یا رایحه ای خاص پرسیده می شود تا اتاق شما براساس سلیقه و نظرتان آماده و ارائه گردد.


در هتل بوتیک طوبی سعی شده است بهترین دکوراسیون و طراحی ها انجام پذیرد تا مورد قبول همه شما مهمانان عزیز گردد. شما با اقامت در این هتل می توانید لحظات بسیار خوبی را سپری نمایید و از با کیفیت ترین امکانات و خدمات این هتل سه ستاره بهره مند گردید.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده