بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» هتل المپیک تهران

هتل المپیک تهران

اقامتی المپیکی در تهران


اقامت در هتل المپیک تهران می تواند بسیار لذت بخش باشد. زیرا این هتل چهار ستاره هر آنچه که یک مسافر و گردشگر نیاز دارد، در اختیارشان قرار می دهد. خدمات، امکانات و چشم انداز این هتل همگی مطلوب و منحصر به فرد هستند. به همین خاطر هر گردشگر و مسافری که در هتل المپیک تهران اقامت داشته است، بسیار رضایتمند بوده و خیلی زیاد لذت خواهد برد. این هتل در اتوبان تهران-کرج، ورودی غربی و در ضلع غربی ورزشگاه آزادی قرار دارد. این هتل دارای مجموعه ورزشی و تفریحی، مجموعه پذیرایی و غذاخوری، اتاق های شیک و بسیاری امکانات دیگر است که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت. این هتل با معماری و ساختمانی زیبا و خاص و همچنین موقعیت دسترسی مناسب به فرودگاه مهرآباد، فرودگاه امام خمینی و مراکز غربی شهر تهران، می تواند بهترین گزینه جهت اقامت باشد.


وقتی هتل المپیک تهران را برای اقامت خود انتخاب کنید، بعد از بیدار شدن از خواب و رفتن به کنار پنجره، نظاره گر مناظر زیبایی خواهید بود. زیرا چشم انداز اتاق های هتل به سوی دریاچه خلیج فارس و پارک جنگلی چیتگر می باشد. با استشمام هوای تازه در شمال غرب تهران در مجاورت یکی از پارک های زیبای شهر، می توانید صبح دل انگیزی را برای خود رقم بزنید. همچنین شما می توانید اوقات فراغت خود را هم داخل هتل و هم در کنار دریاچه خلیج فارس و دریاچه آزادی یا پارک چیتگر، بگذرانید.


آشنایی با امکانات هتل المپیک تهران


همانطور که ذکر گردید، هتل المپیک تهران دارای امکانات زیاد و منحصر به فردی می باشد. از جمله مهمترین امکانات هتل المپیک می توان به سالن های متنوع این مجموعه جهت برگزاری مراسم اشاره کرد. اگر دوست دارید مجالس شما در هتلی شیک و مجلل برگزار شود، حتما هتل المپیک تهران را انتخاب نمایید. سالن های این هتل شامل: سالن سیحون، سالن توسکا و تالار آبگینه می شود. همچنین اگر علاقه مند به برگزاری همایش و نشست های علمی-تخصصی در تهران هستید، می توانید از سالن آمفی تئاتر این مجموعه استفاده نمایید. این سالن ها کاملا مجهز با دکوراسیونی زیبا برای خدمت رسانی به شما مهمانان عزیز فراهم گردیده است.


زوج های عزیز و خوش سلیقه برای اینکه مراسم تان به بهترین شکل ممکن برگزار شود، می توانید از اتاق عقد و تالار آبگینه هتل المپیک تهران استفاده نمایید. شما و مهمانان تان در هتل المپیک شب خاطره انگیزی را سپری خواهید کرد و بهترین لحظات برای تان ثبت خواهد شد. از دیگر بخش های مهم هر هتلی، بخش پذیرایی و غذاخوری آن است. هتل المپیک تهران دارای رستوران، چایخانه سنتی و کافی شاپ است. شما مهمانان و مسافران عزیز، می توانید بعد از بیدار شدن و صرف صبحانه؛ به هر یک از بخش های ذکر شده مراجعه کنید و از میزبانی و پذیرایی


عالی پرسنل هتل بهره مند شوید. منوی متنوع این هتل در انتظار شما عزیزان است. استخر، سونا، جکوزی، زمین چمن مصنوعی و سالن بیلیارد و شطرنج از بخش های تفریحی هتل المپیک تهران هستند. پس نگران اوقات فراغت خود نباشید، زیرا هتل المپیک برای هر لحظه شما برنامه ریزی کرده است. کافیست این هتل را برای اقامت انتخاب نمایید تا طعم خوش مسافرت را به شیوه ای دیگر بچشید.


آشنایی با اتاق های هتل المپیک


ساختمان هتل المپیک تهران در دو طبقه و ۱۰۰ اتاق برای خدمت رسانی به گردشگران و مهمانان عزیز فراهم گردیده است. اتاق های این مجموعه به شکل: یک تخته، دو تخته دبل، دو تخته توئین، دو تخته برای یک نفر (مختص مهمانان خارجی)، سه تخته سینگل، سه تخته (دبل و سینگل) و سوئیت رویال می باشد. از جمله امکاناتی که در هر اتاق وجود دارد، می توان به: دراور، کمد لباس، چای ساز، تلویزیون ال ای دی، تلفن، مبلمان، آباژور، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، اینترنت، سرویس بهداشتی و حمام، صندوق امانات، سیستم تهویه، سیستم اطفا حریق و روم سرویس اشاره کرد.

اگر نیاز به خدماتی مثل: کارهای بانکی، خرید سوغاتی، آرایشگاه و قنادی داشتید، هتل المپیک تهران بهترین گزینه برای اقامت شما است؛ زیرا تمام خدمات ذکر شده در این هتل ارائه می گردد.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده