بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» هتل رکسان تهران

هتل رکسان تهران

آشنایی با یکی از هتل های فرودگاهی تهران


هتل پنج ستاره رکسان ( نووتل سابق ) در مجاورت فرودگاه امام خمینی قرار دارد و هتلی فرودگاهی است. در صورتی که نیاز به تعویض پرواز، اقامت کوتاه در تهران و یا با مشکل تاخیر در پرواز تان مواجه شدید، می توانید در این هتل فرودگاهی اقامت داشته باشید.یکی از مهم ترین مزیت های این هتل، دوری از شلوغی و هیاهوی شهر می باشد. در صورتی که قصد دارید یک روز در تهران بمانید و سپس با هواپیما به سفری خارجی بروید، اقامت در هتل نووتل به شما مسافرین عزیز پیشنهاد می شود. هتل رکسان تهران یک هتل پنج ستاره با ۱۱ طبقه و ۲۹۶ واحد اقامتی است که آماده پذیرایی و میزبانی از مسافران گرانقدر می‌باشد. استانداردهای لحاظ شده در این هتل بین المللی بوده و پرسنل مجربی در این هتل فعالیت می کنند. همچنین این هتل دارای سالن های همایش و کنفرانس بوده که می توانید در کمترین زمان بعد از پیاده شدن از هواپیما و ورود به شهر تهران اجلاس‌ها و نشست‌های خود را در این هتل برگزار نمایید.


دسترسی هتل رکسان ( نووتل سابق ) به نقاط مختلف شهر تهران


فاصله هتل رکسان تهران تا فرودگاه مهرآباد ۴۹ کیلومتر، تا ایستگاه راه‌آهن ۴۴ کیلومتر، تا مصلای تهران ۵۷ کیلومتر، تا نمایشگاه بین المللی تهران ۵۸ کیلومتر، تا ترمینال مسافربری جنوب ۴۹ کیلومتر، تا ترمینال مسافربری شرق ۵۵ کیلومتر و ترمینال مسافربری غرب ۵۰ کیلومتر فاصله دارد. شرایط دسترسی این هتل تا مراکز و مکان های مهم شهر بسیار راحت است و شما می توانید از تاکسی های هتل استفاده نمایید و به هر نقطه از شهر که تمایل دارید؛ بروید.


آشنایی با امکانات و خدمات هتل رکسان (نووتل سابق ) تهران


از جمله امکانات هتل رکسان تهران می توان به رستوران کافی شاپ سالن همایش پارکینگ رایگان استخر سونا جکوزی و اتاق های ویژه معلولین اشاره کرد. دکوراسیون و تجهیزات به کار برده شده در اتاق های هتل کاملاً به روز و مدرن می باشد تا آرامش و لذت مسافران تامین گردد.

بر اساس نظر سنجی صورت گرفته از هتل رکسان مسافرین امتیاز خوب را برای این هتل در نظر گرفته اند و بیشترین امتیازی که برای هتل رکسان اختصاص داده شده است؛ وضعیت نظافت این هتل می باشد و فاکتور بعدی که بیشترین امتیاز را کسب نموده است؛ رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا می باشد. از جمله فاکتورهای دیگری که در نظرسنجی امتیاز های مطلوبی کسب کرده می توان به: کیفیت اقامتگاه نسبت به قیمت، کیفیت غذا و پذیرایی، امکانات اقامتگاه، خوشرویی و رفتار کارکنان و موقعیت مکانی و دسترسی این هتل اشاره کرد.


اتاق های هتل رکسان تهران به صورت یک تخته دو تخته دبل به دو تخته تویین می‌باشد و اتاق‌های مختص معلولین نیز در نظر گرفته شده است تا مسافرین محترم به دلیل داشتن معلولیت دچار مشکل نشوند و ساعات آرامش بخشی را در این هتل سپری نمایند. در رستوران هتل رکسان انواع غذاهای ایرانی و فرنگی سرو می‌گردد؛ پس اگر مهمان خارجی دارید نگران پذیرایی و تغذیه او نباشید. می توانید مهمان خود را با خیال راحت در این هتل اسکان دهید تا از بهترین غذاهای بین المللی بهره‌مند شود. برای صرف صبحانه در هتل رکسان ( نووتل سابق ) تهران می‌توانید به رستوران هتل که در طبقه همکف قرار دارد مراجعه کنید. صبحانه از ساعت ۶ الی ۱۰ صبح در این رستوران سرو می گردد . ظرفیت رستوران هتل رکسان تهران ۲۰۰ نفر می باشد پس نگران کمبود جا نباشید و با خیال راحت صبحانه خود را در هتل میل کنید.

همچنین از ساعت ۱۲ الی ۱۳ و نیم بعد از ظهر ناهار و ساعت ۶ و نیم الی ۱۰ و نیم شب شام در این رستوران سرو می گردد. کافی شاپ هتل رکسان تهران نیز در ساعت هفت صبح الی ۱۰ شب در خدمتگزاری حاضر است و انواع نوشیدنی های سرد و گرم را برای مهمانان عزیز آماده می‌کند.


امکانات عمومی و سرگرمی های هتل رکسان


از جمله امکانات عمومی هتل رکسان تهران می‌توان به: پارکینگ، دستگاه atm، آسانسور، روزنامه، نمازخانه، فروشگاه سوغاتی، آرایشگاه مردانه، آرایشگاه زنانه، صندوق امانات، سرویس بهداشتی ایرانی و فرهنگی و همچنین تاکسی سرویس شبانه روزی اشاره کرد.

برای گذراندن اوقات فراغت خود نیز می‌تواند از استخر، اسپا، سونا خشک، سونا بخار و جکوزی هتل به راحتی استفاده نمایید و لحظات خوشی را در این هتل سپری کنید. همچنین فضای پیاده روی در خارج هتل برای مهمانان در نظر گرفته شده است تا از فضای سبز و محوطه بیرون هتل استفاده نمایند و به پیاده‌روی بپردازند.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده