مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» هتل رمیس تهران

هتل رمیس تهران

آشنایی با هتل فرودگاهی رمیس ( ایبیس سابق ) تهران


هتل رمیس تهران ( ایبیس سابق )، جزو اولین هتل های فرودگاهی و بین المللی کشور محسوب می شود. ساختمان هتل رمیس تهران (ایبیس سابق ) به ساختمان هتل نووتل متصل می باشد و این دو هتل کاملا در جوار یکدیگر قرار دارند. برای عزیمت به این هتل، کافیست به کیلومتر ۳۰ اتوبان خلیج فارس (تهران-قم)، ضلع جنوبی بلوار اصلی فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) و روبروی ترمینال مسافربری شماره ۱ مراجعه کنید. ساختمان هفت طبقه هتل رمیس تهران (ایبیس سابق ) از دور خودنمایی می کند. این هتل دارای ۱۹۶ واحد اقامتی می باشد که آماده پذیرایی از مهمانان عزیز است.


هتل رمیس تهران (ایبیس سابق ) در سال ۱۳۹۳ در فاصله اندک با فرودگاه امام خمینی زیر نظر گروه هتلداری اکور فرانسه افتتاح گردیده است. فاصله این هتل تا مرکز شهر ۴۵ دقیقه می باشد و چون دور از هیاهو و شلوغی شهر می باشد، بهترین گزینه برای اقامت محسوب می شود. افرادی که نیاز به تغییر مسیر سفر دارند و باید پرواز های خود را تغییر دهند، می توانند در هتل رمیس تهران (ایبیس سابق ) اقامت کنند و از امکانات این هتل نیز بهره مند شوند. امکاناتی که برای مسافران و مهمانان خود در نظر گرفته است شامل: خدمات بابری، تاکسی سرویس شبانه روزی، خدمات ویژه معلولین، اجاره ماشین، آسانسور، سالن آمفی تئاتر، دستگاه ATM، کافی شاپ و رستوران می شود.


شما می توانید در هتل رمیس تهران (ایبیس سابق ) به صورت ساعتی اقامت داشته باشید و قبل یا بعد از پرواز به استراحت بپردازید. حداکثر ساعاتی که شما می توانید در اتاق اقامت کنید دوازده ساعت است( هشت صبح الی هشت شب) و در صورتی که بیشتر از این اقامت داشته باشید، هزینه اقامت شما به صورت یک روز کامل محاسبه می گردد. همچنین استفاده از غذاها، دسر ها و نوشیدنی های رستوران و کافی شاپ هتل می تواند در بهبود حال شما موثر باشد.


آشنایی با امکاناتی که در واحدهای اقامتی هتل رمیس تهران (ایبیس سابق ) ارائه می شود


همانطور که ذکر گردید هتل رمیس تهران (ایبیس سابق ) دارای ۱۹۶ واحد اقامتی به صورت: اتاق یک تخته (اقامت کوتاه پنج ساعته)، اتاق دو تخته دبل (اقامت کوتاه پنج ساعته)، اتاق یک تخته (اقامت کوتاه ده ساعته)، اتاق دو تخته دبل (اقامت کوتاه ده ساعته)، اتاق یک تخته، اتاق دو تخته دبل و اتاق دو تخته تویین می شود. لازم به ذکر است در صورتی که از اقامت کوتاه در هتل رمیس تهران استفاده نمایید، ارائه صبحانه شامل این نوع اقامت نمی شود. تجهیزات و امکاناتی که در این اتاق ها ارائه می شود، به قرار زیر است:

سرویس بهداشتی، یخچال، میز تحریر، پاور سوئیچ، آباژور، رخت آویز، تلفن، آب رایگان، سیستم اطفا حریق، سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایش و گرمایش، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، اینترنت و IPTV می شود.


با توجه به امکانات و خدماتی که در هتل رمیس ارائه می گردد، این هتل از نظر گردشگران و مسافران جزو هتل های خوب تهران می باشد. فاکتورهایی که بیشترین امتیاز را کسب کرده اند شامل: وضعیت نظافت، رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا، موقعیت مکانی و دسترسی، کیفیت اقامتگاه نسبت به قیمت، خوشرویی و رفتار کارکنان، امکانات اقامتگاه و کیفیت غذا و پذیرایی می شود.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده