بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» هتل هما تهران

هتل هما تهران

آشنایی با هتل هما تهران


اگر به خیابان ولیعصر خیابان شهید خدامی پلاک ۵۱ مراجعه کنید ساختمان هتل هما تهران را خواهید دید. این هتل با ۱۶ طبقه و ۱۷۷ اتاق در یکی از خیابان های معروف شهر تهران قرار دارد که محوطه بیرونی آن بسیار سرسبز و دل باز است. سابقه هتل هما به سال ۱۳۵۱ باز می گردد این هتل وابسته به هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران است و از مجموعه هتل های ۵ ستاره استان تهران می باشد.


موقعیت مکانی هتل همای تهران و قرارگیری آن در خیابان ولیعصر موجب شده است مسافرین عزیز به راحتی بتوانند در شهر تهران گشت و گذار نمایند زیرا فاصله این هتل تا ایستگاه اتوبوس در خیابان ولیعصر ۵ دقیقه می باشد و همچنین می توانید از ایستگاه های مترو شهید حقانی مترو شهید همت و همچنین متروی میرداماد برای رفت و آمد در تهران استفاده نمایید. اگر علاقه مند به استفاده از تاکسی هستید می توانید با کمک پرسنل هتل اقدام به گرفتن تاکسی های اینترنتی و یا تاکسی هتل نمایید. اگر بعد از اقامت در هتل هما تهران باید به ایستگاه راه آهن بروید فقط ۳۰ دقیقه با آن فاصله خواهید داشت و همچنین فاصله فرودگاه مهرآباد تا هتل هما ۲۵ دقیقه است.


آشنایی با امکانات هتل هما تهران


هتل هما تهران دارای سه رستوران مجزا با امکانات و خدمات بسیار متنوع و جذاب برای مهمانان و گردشگران عزیز است. اولین رستوران این هتل با نام رستوران‌ گلستان در طبقه همکف واقع شده که ۱۸۰ نفر ظرفیت دارد و به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمات رسانی به مهمانان عزیز می باشد. رستوران دیگری در لابی هتل وجود دارد که می توانید از آن نیز برای پذیرایی از مهمانان خود استفاده نمایید و در طبقه شانزدهم هتل؛ رستوران هما کلاس با ظرفیت ۲۰۰ نفر و چشم اندازی بسیار زیبا و نمای ۳۶۰ درجه پذیرای شما گردشگران عزیز می باشد.

در رستوران هما کلاس انواع غذاهای ایرانی و فرنگی سرو می گردد و شما مهمانان عزیز می توانید با توجه به سلیقه خود هر نوع غذایی را سفارش دهید. از دیگر جذابیت های هتل هما می توان به نواختن پیانو در رستوران اشاره کرد.


اگر دوست دارید از محوطه بیرونی هتل هما استفاده کنید و غذای خود را در فضایی باز میل نمایید؛ می توانید به کنار استخر هتل هما رفته که در محوطه بیرونی این هتل قرار دارد و از میزهایی که برای پذیرایی شما در نظر گرفته شده است؛ استفاده نمایید. این محوطه با هوای آزاد و فواره های زیبا و همچنین درختان سرسبز لحظات خوشی را برای شما رقم خواهد زد.


در کنار امکاناتی که برای هتل همای تهران ذکر شد باید به سالن های این مجموعه نیز اشاره کرد. سالنی با ظرفیت ۵۰۰ نفر که آماده پذیرایی از شما مهمانان عزیز می باشد تا مراسمات خود را در این سالن اجرا نمایید. همچنین تالار زمرد هتل هما با ظرفیت ۷۰۰ نفر برای مجالسی که تعداد مهمان های زیادی را می طلبد؛ فراهم گردیده است. سالن صدف هتل هما نیز با گنجایش ۷۵ تا ۲۰۰ نفر برای مهمانی های کوچک تر در نظر گرفته شده است. تمامی این سالن ها مجهز بوده و دارای اینترنت پرده نمایش سفره عقد فیلمبردار سن تجهیزات صوتی و تصویری و گل آرایی برای مهمانان عزیز می باشند.از دیگر امکانات هتل هما تهران می توان به: پارکینگ، استخر، سونا، جکوزی، سالن تنیس و سالن بدنسازی اشاره کرد.


اقامت در اتاق های هتل هما تهران


همان طور که ذکر کردید هتل هما تهران ۱۷۰ اتاق و سوئیت برای گردشگران عزیز در نظر گرفته است امکانات اتاق ها شامل: اینترنت، چای ساز، حمام، یخچال، سرویس بهداشتی فرنگی، سیستم پخش ماهواره ای، میز‌آرایش، صندوق امانات کمد و تلویزیون می باشند. اتاق های هتل هما با دارا بودن دکوراسیون شیک و زیبا و همچنین نورپردازی عالی؛ محیطی بسیار راحت و مملو از آرامش را برای مسافرین و مهمانان عزیز فراهم آورده است. اگر دوست دارید در سوئیت های هتل هما تهران اقامت داشته باشید باید این نکته را بدانید که این سوئیت ها دارای یک سالن و اتاق خواب مجزا هستند و دکوراسیون به کار برده شده در آن ها بسیار لوکس و شیک می باشد.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده