بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» هتل هویزه تهران

هتل هویزه تهران

اقامت در هتل هویزه تهران


اگر دوست دارید در مرکز شهر تهران اقامت داشته باشید؛ ما به شما هتل هویزه تهران را پیشنهاد می کنیم. این هتل در تقاطع خیابان آیت‌الله طالقانی و استاد نجات الهی پلاک ۱۱۵ قرار گرفته است. هتل هویزه یک هتل چهار ستاره و ممتاز است که بهترین اقامت را برای گردشگران و مسافران استان تهران فراهم می آورد. به دلیل موقعیت مکانی هتل هویزه؛ این هتل در فاصله بسیار اندکی از مراکز و مکان های مهم شهر تهران قرار دارد. به طوری که فاصله هتل هویزه تا دانشگاه تهران ۱۰ دقیقه، تا سالن همایش های صدا و سیما ۲۰ دقیقه، تا فرودگاه مهرآباد چند دقیقه، تا نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب ۳۰ دقیقه و تا فرودگاه بین المللی امام خمینی یک ساعت فاصله دارد.


همچنین به دلیل موقعیت مکانی هتل هویزه و نزدیکی آن به ایستگاه مترو طالقانی گردشگران عزیز می توانند به راحتی از طریق خطوط مترو به نقاط مختلف شهر دسترسی پیدا کنند. یکی از مهمترین مراکز شهر تهران بازار بزرگ است که فاصله آن تا هتل هویزه ۱۰ دقیقه می باشد. پس مسافرین عزیز بعد از استراحت در هتل می توانند به بازار رفته و به گشت و گذار و خرید سوغاتی بپردازند. برای بازدید از مکان های دیدنی مثل: باغ موزه هنر ایرانی، کاخ نیاوران، موزه سینما، موزه حیات وحش، پیست اسکی و سایر مکان های دیدنی تهران که در مرکز شهر قرار دارند؛ می توانید به راحتی از هتل هویزه به این نقاط دسترسی پیدا کنید.


از مهمترین ویژگی هایی که هتل هویزه تهران را در صدر هتل های تهران قرار داده است: محبوبیت، شهرت و سابقه این هتل در بین گردشگران است. به ویژه مسافران و گردشگران خارجی که توسط تورهای گردشگری به ایران سفر می‌کنند عموما در این هتل اسکان داده می شوند. سابقه هتل هویزه به سال ۱۳۵۳ باز می گردد. البته این هتل در سال ۱۳۹۴ مورد بازسازی قرار گرفته و هم اکنون نیز پذیرای مهمانان و گردشگران عزیز می باشد.


آشنایی با امکانات هتل هویزه تهران


رستوران لاله هتل هویزه تهران رستورانی بسیار شیک و کلاسیک با فضایی آرام است که می توانید انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را در این رستوران میل نمایید. همچنین کافی شاپ هتل هویزه به صورت ۲۴ ساعته به سرو انواع نوشیدنی های گرم و سرد و دسرهای خوشمزه برای مسافرین عزیز می پردازد. شما ساکنین تهران می توایند لحظات بسیار خوبی را در کافی شاپ این هتل سپری نمایید. از دیگر ویژگی ها و امکانات هتل هویزه می‌توان به سه سالن همایش با ظرفیت های مختلف در این هتل اشاره کرد. این سالن ها کاملاً مجهز بوده و برای تشکیل جلسات و همایش ها سمینارها و نشست های علمی و تخصصی مناسب می باشند. علاوه بر امکانات ذکر شده هتل هویزه دارای یک غرفه صنایع دستی است که میتوانید از آن دیدن نمایید و به خرید سوغات نیز بپردازید.


امکانات عمومی که در هتل هویزه تهران وجود دارد شامل: پارکینگ اینترنت در لابی آرایشگاه سونا جکوزی و استخر می باشد. شما مسافرین عزیز می توانید با اقامت در این هتل از امکانات ذکر شده بهره مند شوید و اقامت راحتی را تجربه نمایید.


براساس نظر سنجی هتل هویزه جزو هتل های خوب شهر می باشد. اولین فاکتوری که بیشترین امتیاز را کسب کرده است: موقعیت مکانی و دسترسی هتل بوده است. فاکتور های بعدی به ترتیب شامل: وضعیت نظافت اقامتگاه، رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا ، خوشرویی و رفتار کارکنان، کیفیت اقامتگاه نسبت به قیمت، امکانات اقامتگاه و کیفیت غذا و پذیرایی می شود.


اتاق های هتل هویزه تهران


هتل هویزه تهران دارای ۱۵۰ باب واحد اقامتی و به‌طورکلی ۳۰۰ تخت است. این اتاق‌ها به صورت رویال، سینگل، دبل، یک تخته و دو تخته و همچنین سوئیت های خانوادگی احداث شده اند. از جمله امکانات موجود در اتاق های هتل هویزه تهران می توان به: اینترنت، سرویس بهداشتی، حمام، تلوزیون و یخچال اشاره کرد. دکوراسیون داخلی اتاق ها بسیار زیبا و خوش آب و رنگ است تا فضایی کاملا آرامش بخش برای گردشگران و مهمانان عزیز فراهم گردد.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده