بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» هتل رامتین تهران

هتل رامتین تهران

آشنایی با هتل رامتین تهران


دربند و درکه از مناطق خوش آب و هوا و بسیار جذاب شمال تهران محسوب می‌شوند. هتل رامتین تهران در نزدیکی این منطقه قرار دارد و به گردشگرانی که برای سفر و گشت و گذار به شمال تهران سفر می کنند؛ پیشنهاد می‌شود در این هتل اقامت داشته باشند. هتل رامتین یک هتل ۴ ستاره است که در مجاورت پارک ساعی قرار دارد. پس می توانید لحظات خیلی خوبی را علاوه بر دربند و درکه در پارک ساعی نیز بگذرانید و همچنین از امکانات و خدمات هتل رامتین تهران نیز بهره مند گردید.

علاوه بر اینکه هتل رامتین تهران به مناطق خوش آب و هوا و گردشگری شمال تهران نزدیک است؛ این هتل در بخش اداری تهران نیز قرار دارد و فاصله آن تا شرکت‌های تجاری و بین المللی تهران بسیار کم می باشد. افرادی که برای فعالیت‌های اداری و مشغله‌های کاری به تهران سفر می‌کنند با اقامت در هتل رامتین هم در منطقه ای خوش آب و هوا ساکن شده و هم می‌ توانند به راحتی به امور اداری خود برسند.


آشنایی با ویژگی ها و خدمات و امکانات هتل رامتین تهران


هتل رامتین تهران یک هتل پنج طبقه است که ۵۵ اتاق و سوئیت دارد. این هتل جزو هتل های خیلی خوب تهران محسوب می شود. زیرا بر اساس نظرسنجی مسافرین امتیازهای خیلی خوبی به هتل رامتین داده‌اند. یکی از فاکتورهایی که بیشترین امتیاز را به خود اختصاص داده است فاکتور خوشرویی و رفتار کارکنان هتل رامتین می باشد. در ادامه فاکتور های بعدی شامل: موقعیت مکانی دسترسی، وضعیت نظافت، کیفیت اقامتگاه نسبت به قیمت، رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا، امکانات اقامتگاه و کیفیت غذا و پذیرایی می شوند. از دیگر ویژگی‌های هتل رامتین می‌توان به پرسنل حرفه‌ ای و کاملاً مجرب این هتل اشاره کرد و کارکنان هتل رامتین تهران به دو زبان زنده دنیا تسلط داشته و آماده خدمات رسانی به مهمانان عزیز می باشند.


از مهمترین امکاناتی که در هتل رامتین تهران می توان نام برد شامل: اینترنت پر سرعت، سالن کنفرانس، سالن ورزشی، بیزینس سنتر، سالن ماساژ، حمام، استخر، سونا، جکوزی، لابی، نمازخانه، تاکسی سرویس، کافی نت، رستوران و همچنین کافی شاپ اشاره کرد.


بخش پذیرایی و غذاخوری هتل رامتین تهران دارای تنوع و دیزاین بسیار شیک و جذابی است. انواع غذاهای بین المللی، دریایی و محلی در این رستوران ها سرو می‌شود. رستوران بیستانگو هتل رامتین تهران به صورت مدیترانه ای طراحی شده است. هتل رامتین تهران دارای یک رستوران ایرانی در طبقه اول می باشد که به سرو صبحانه، نهار و شام می‌پردازد و همچنین یک رستوران فرنگی دارد که به سرو وعده ناهار و شام پرداخته و میزبان مهمانان و گردشگران عزیز است. ظرفیت کافی شاپ هتل رامتین نیز ۶۰ نفر می باشد که شما برای میل کردن انواع نوشیدنی های گرم و سرد و دسرهای خوشمزه می توانید در این کافی شاپ مهمان شوید.


از جمله خدماتی که به صورت رایگان در هتل رامتین تهران ارائه می‌شود شامل صبحانه به صورت سلف سرویس و همچنین استفاده از سالن ورزشی و اینترنت می باشد. شما با اقامت در هتل رامتین می توانید از این خدمات به صورت رایگان بهره مند شوید.


آشنایی با واحدهای اقامتی هتل رامتین تهران


واحدهای اقامتی هتل رامتین تهران شامل اتاق ۱ تخته، اتاق ۲ تخته، اتاق دو تخته تویین، سوئیت بزرگ برای یک نفر، سوئیت بزرگ برای دو نفر، سوئیت رویال برای یک نفر، سوئیت رویال برای دو نفر، استودیو برای یک نفر و سوئیت استودیو برای دو نفر می‌شود. این واحدهای اقامتی با دکوراسیون بسیار عالی و امکاناتی نظیر: روم سرویس، اینترنت ،سرویس بهداشتی، صندوق امانات، مبل و صندلی در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد. با کمک تیم چاپار گشت پارسه به راحتی می توانید اتاق یا سوییت مورد نظر خود را رزرو کنید.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده