مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» هتل هالی تهران

هتل هالی تهران

آشنایی با هتل هالی تهران


هتل هالی تهران واقع در خیابان استاد نجات الهی، بین خیابان سمیه و طالقانی، کوچه بیمه واقع شده است. این هتل در سال ۱۳۳۰ تاسیس گردیده و در سال ۱۳۹۵ مورد بازسازی قرار گرفته است. هتل هالی تهران را می‌توان یکی از بهترین و با سابقه ترین هتل های شهر تهران معرفی کرد. آنچه این هتل را به عنوان بهترین هتل در شهر تهران قرارداد است؛ موقعیت مکانی و دسترسی آن می باشد.


هتل هالی تهران با خیابان سپهبد قرنی ۴۱۱ متر فاصله دارد؛ با خیابان استاد نجات اللهی ۶۸۷ متر، با خیابان ایرانشهر ۸۹۲ متر، با میدان فردوسی ۹۷۴ متر، با کلیسای سرکیس مقدس یک کیلومتر ۲۹۹ متر، با دروازه دولت یک کیلومتر ۳۶۲ متر، با خیابان حافظ یک کیلومتر و ۵۸۷ متر و تا میدان هفت تیر یک کیلومتر و ۸۳۱ متر فاصله دارد. همچنین در نزدیکی این هتل ایستگاه مترو دروازه دولت و همچنین ایستگاه مترو شهدای هفت تیر قرار دارند. از جمله سفارتخانه های نزدیک به هتل هالی تهران می توان به سفارت روسیه، سفارت عراق و سفارت ایتالیا اشاره کرد.


از دیگر مراکز مهمی که دسترسی خوبی از هتل هالی دارند می توان به: فرودگاه مهرآباد با ۹ کیلومتر فاصله (۲۳ دقیقه با خودرو)، فرودگاه امام خمینی با ۵۳ کیلومتر(۵۱ دقیقه با خودرو)، پایانه مسافربری بیهقی در میدان آرژانتین با ۶ کیلومتر (۱۷ دقیقه با خودرو)، پایانه مسافربری غرب در میدان آزادی با ۱۰ کیلومتر (۲۵ دقیقه با خودرو) و ایستگاه اتوبوس تندرو میدان فردوسی با ۷۰۰ متر (۱۰ دقیقه به صورت پیاده) نام برد.


امکانات و خدمات هتل هالی تهران چگونه است؟


هتل هالی تهران با پنج طبقه و ۳۷ اتاق دارای امکانات زیادی می باشد از جمله امکانات عمومی این هتل می توان به رستوران، پارکینگ، اینترنت در لابی، استخر، سونا، جکوزی، اتاق چمدان، آسانسور، دستگاه واکس کفش، پذیرش ۲۴ ساعته، خشکشویی، پله اضطراری، اتاق‌ ماساژ، سالن بدنسازی، کپسول آتش نشانی و تلفن در لابی اشاره کرد. از خدمات جالبی که در هتل هالی تهران برای مهمانان عزیز در نظر گرفته شده است می توان به استفاده رایگان از مجموعه آبی و ورزشی هتل اشاره نمود. مهمانانی که در هتل هالی دو شب اقامت داشته باشند می‌توانند از مجموعه آبی و ورزشی هتل به صورت رایگان استفاده کنند.


طراحی داخلی و دکوراسیون اتاق های هتل هالی بسیار شیک و چشم نواز است در اتاق های این هتل رنگ پرده ها با رنگ دیوارهای اتاق ها ست شده و چیدمان بسیار زیبایی در اتاق ها وجود دارد. از جمله امکاناتی که در اتاق های هتل برای مهمانان در نظر گرفته شده است می‌توان به: یخچال، مبلمان، دراور، رخت آویز، کمد لباس، لوازم بهداشتی، حمام، تلویزیون، تلفن، روم سرویس، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت، صندوق امانات، سیستم گرمایش و سرمایش، سرویس بهداشتی فرنگی و امکان شارژ وسایل الکترونیکی اشاره کرد.


مجموعه پذیرایی هتل هالی تهران شامل رستوران و کافی شاپ می باشد. رستوران هتل هالی در طبقه اول واقع شده است و به سرو سه وعده غذایی شامل: صبحانه، نهار و شام می پردازد. همچنین کافی شاپ هتل به صورت ۲۴ ساعته در لابی هتل آماده پذیرایی از مهمانان عزیز است.


نظر مهمانان درباره هتل هالی تهران


هتل هالی تهران از نظر مهمانان و گردشگران امتیاز خوب را کسب نموده است بر اساس امتیازهایی که به فاکتورهای مورد نظر داده شده، فاکتور وضعیت نظافت و خوشرویی و رفتار کارکنان در اولویت قرار داشته اند. سایر فاکتورها از نظر گردشگران به ترتیب زیر می باشند: موقعیت مکانی و دسترسی، رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا، کیفیت اقامتگاه نسبت به قیمت، امکانات اقامتگاه و کیفیت غذا و پذیرایی. به این ترتیب می‌توان گفت عزیزانی که در هتل هالی تهران اقامت داشته اند از امکانات و خدمات این هتل راضی بوده و لحظات خوشی را سپری کرده اند.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده