مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» هتل پارسیان توچال تهران

هتل پارسیان توچال تهران

اقامت در هتلی بر فراز کوه ها


عزیزانی که عاشق کوهنوردی و مناطق شمال تهران هستند، باید هتل پارسیان توچال تهران را برای اقامت انتخاب کنند. این هتل کوچک اما زیبا در ارتفاع ۳۵۴۵ متری از سطح دریا قرار دارد و در محدوده پیست اسکی توچال بنا شده است. هتل پارسیان توچال تهران در دو طبقه و با ۳۰ واحد اقامتی، پذیرای کوهنوردان و اسکی بازان عزیز است. کوهنوردانی که صبح های جمعه به قصد کوهنوردی و اسکی به سمت قله توچال حرکت می کنند، می توانند در این هتل اقامت داشته باشند و خستگی راه را از تن خود بیرون کنند.


هتل پارسیان توچال تهران یک هتل سه ستاره با امکانات رفاهی خوب است که در نقطه ای احداث شده است تا شرایط استراحت و گذران اوقات فراغت را برای مهمانان قله توچال و ورزش دوستان فراهم آورد. به همین خاطر این هتل از محبوبیت زیادی بین کوهنوردان برخوردار می باشد و همیشه مقصد اسکی بازان و کوهنوردان عزیز است. البته یکی از مهم ترین قوانین این هتل عدم پذیرش کودکان زیر هشت سال، بزرگسالان بالای ۵۵ سال، زنان باردار و بیماران دیابتی می باشد که باید هنگام رزرو، به این نکته دقت داشته باشید. همچنین امکان برگزاری جشن تولد در این هتل وجود ندارد.


هتل پارسیان توچال تهران از سال ۱۳۸۰ میزبان عزیزان کوهنورد می باشد و مکانی امن برای علاقه مندان به ورزش کوهنوردی است. بسیاری از افرادی که به صورت خانوادگی مسیر توچال را طی می کنند، بعد از پشت سر گذاشتن مسیر این قله، به هتل پارسیان توچال تهران رسیده و نفسی تازه می کنند. رستوران، کافی شاپ و مینی بار این هتل آماده پذیرایی و خدمت رسانی به گردشگران و کوهنوردان عزیز می باشد. پذیرش این هتل از ساعت هشت صبح الی دو بعد از ظهر آماده میزبانی از شما مهمانان گرانقدر است.


آشنایی با امکانات و خدمات هتل پارسیان توچال تهران


مهم ترین ویژگی و مزیت هتل پارسیان توچال تهران ، در اختیار گذاشتن مکانی امن و راحت برای کوهنوردان و گردشگران است. در جایی که فقط کوهستان، برف و دامنه های شیب دار وجود دارد، اسکان یافتن در هتلی زیبا، تمیز و راحت می تواند بهترین قسمت سفر باشد. اتاق های این هتل مجهز به سیستم گرمایش و سرمایش بوده و شرایط دمایی مناسبی را برای مهمانان فراهم خواهد کرد. در این هتل امکان اتصال به اینترنت وجود دارد تا مهمانان بتوانند با عزیزان و آشنایان خود ارتباط برقرار کرده و از حال خود بقیه را آگاه سازند. همچنین هتل پارسیان توچال تهران دارای فضایی سرپوشیده برای تفریح و سرگرمی است تا گردشگران بتوانند از اوقات فراغت خود نهایت استفاده را ببرند.


واحدهای اقامتی این مجموعه به صورت: یک تخته، دو تخته تویین، دو تخته دبل، سوئیت رویال سه نفره و سوئیت معمولی می باشد. امکانات اتاق ها شامل: آباژور، یخچال، تلفن، تلوزیون، چای ساز و اینترنت می باشد. اقامت در هتل توچال می تواند تجربه بسیار لذت بخش و جالبی برای شما عزیزان فراهم آورد. ضمن اینکه به دلیل ارتفاع زیادی که هتل دارد، کادر پزشکی مجربی در هتل استقرار داده شده اند تا در صورت بروز ناراحتی و یا سردرد، راهکار ها و اقدامات لازم پزشکی را به مهمانان عزیز ارائه دهند.


هتل پارسیان توچال تهران یکی از هتل های خوب شهر تهران بر فراز رشته کوه البرز است که در نوع خود بی بدیل می باشد. با اینکه این هتل بر فراز کوه و در ارتفاع زیادی بنا شده است، اما امکانات و خدمات رفاهی خوبی به گردشگران ارائه می دهد تا رضایت آنان را جلب نماید.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده