بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» هتل ورزش تهران

هتل ورزش تهران

آشنایی با هتل ورزش تهران


هتل ورزش تهران یک هتل سه ستاره واقع در خیابان حجاب می باشد. هتل ورزش در شرق پارک لاله واقع شده است. این هتل دو طبقه در سال ۱۳۹۰ افتتاح شده و میزبان مسافران و مهمانان عزیز می باشد. تعداد اتاق های هتل ورزش تهران ۲۷ عدد است و دارای کلیه امکانات رفاهی می باشد. این هتل به دلیل موقعیت قرارگیری خود، دارای دسترسی خوب به موزه هنرهای معاصر، موزه فرش و پارک لاله می باشد. اگر برای دیدار از جاذبه های ذکر شده به تهران سفر کرده اید، هتل ورزش بهترین گزینه برای اقامت شما خواهد بود. همچنین پرسنل این مجموعه بسیار مجرب و آموزش دیده می باشند.


از جمله امکانات عمومی هتل ورزش تهران می توان به موارد زیر اشاره کرد:

لابی، خدمات آژانس مسافرتی، خشک شویی، صندوق امانات، اینترنت پر سرعت، دستگاه خود پرداز، سیستم اعلام حریق، فکس و پرینت، خدمات ۲۴ ساعته، خدمات برای معلولین، خدمات ماساژ، دستگاه واکس کفش، استخر، سونا، جکوزی، آسانسور، نمازخانه، اتاق چمدان، خدمات باربری، پارکینگ و سرویس بهداشتی در لابی.


آشنایی با خدمات و امکانات هتل ورزش تهران


پارکینگ هتل ورزش تهران برای مسافرین عزیز رایگان است. همچنین مهمانان هتل از خدمات استخر به صورت نیم بها بهره مند خواهند شد ولی ورود برای سایرین نیز امکان پذیر است اما هزینه آن باید کامل پرداخت شود. تالار پذیرایی هتل نیز برای برگزاری مراسم های شما در نظر گرفته شده است که ۳۰۰ نفر ظرفیت داشته و بسیار شیک و عالی می باشد. رستوران هتل ورزش تهران با ظرفیت ۱۰۰ نفر محیطی بسیار آرام و دلنشین را فراهم آورده تا لحظات خوشی را در آن سپری نمایید و از غذاهای خوشمزه سرآشپز رستوران میل کنید.


اتاق های هتل ورزش تهران به صورت یک تخته، دو تخته دبل، دو تخته توئین، سه تخته، چهار تخته و سوئیت و مجهز به: دراور، کمد لباس، آباژور، یخچال، تلوزیون، چای ساز، روم سرویس، میز تحریر، آب رایگان، تلفن، اینترنت، رخت آویز، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی و سیستم اطفا حریق می باشند. مبلمان، تخت و دکوراسیون به کار برده شده در اتاق ها بسیار شیک، عالی و تمیز می باشد؛ ضمن اینکه مهمانان هتل از اقامت در هتل ورزش تهران بسیار راضی بوده و خاطرات خوبی برایشان ثبت شده است.


براساس نظرسنجی صورت گرفته از مهمانان هتل ورزش تهران، این هتل جزو هتل های خوب شهر تهران می باشد. فاکتور های مهمی که برای مهمانان در اولویت قرار داشتند، به قرار زیر می باشند: موقعیت مکانی و دسترسی، خوشرویی و رفتار کارکنان، وضعیت نظافت، کیفیت اقامتگاه نسبت به قیمت، رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا، کیفیت غذا و پذیرایی و کیفیت اقامتگاه.


اقامت در هتل ورزش تهران


اگر در هتل ورزش تهران اقامت کنید فاصله رفت و آمد شما تا فرودگاه مهرآباد 9 کیلومتر (20 دقیقه با خودرو) و تا فرودگاه امام خمینی 54 کیلومتر (50 دقیقه با خودرو) می باشد. اگر ساعت پرواز شما به صورتی است که باید سریع به فرودگاه برسید، هتل ورزش را برای اقامت خود انتخاب کنید. همچنین فاصله این هتل تا ترمینال مسافربری بیهقی و آزادی، به صورت میانگین ۸ کیلومتر می باشد که با خودرو حدود ۱۵ دقیقه طول می کشد. از دیگر مزیت های هتل ورزش می توان به فاصله اندک آن تا سفارتخانه هایی از جمله: سفارت فرانسه، سفارت انگلیس، سفارت ایتالیا و سفارت آلمان اشاره کرد.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده