بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» راهنمای اخذ ویزای تایلند

راهنمای اخذ ویزای تایلند

کشور تایلند که با القاب سرزمین لبخندها و سرزمین فیل سفید نیز شناخته می شود، به لحاظ برخورداری از جاذبه های طبیعی زیبا و منحصر به فرد امروزه یکی از مقاصد مهم گردشگری آسیا و جهان به شمار می رود.سواحل وسیع و رویایی با درختان نخل سربه فلک کشیده و نواحی مرجانی دیدنی، آن را به بهشت دوستداران طبیعت و گردشگری ساحلی تبدیل کرده است.مردمان خونگرم و میهمان نواز این سرزمین،همواره نقش پررنگی در شهرت موطن خود نزد جهانیان داشته اند.

معابد بی شمار کشور تایلند و عقاید مذهبی پرشور مردمان آن که به خوبی از مجسمه ها و سبک معماری بناها مشهود است،گردشگران علاقه مند به آیین ها و مراسم بودایی را به این سرزمین شگفت انگیز جذب می کنند.تایلند به یکی از مقاصد گردشگری ایرانیان نیز تبدیل شده است که آنها را به تماشای جاذبه های طبیعی و تاریخی،فرهنگ،رقص،موسیقی و عادات غذایی خود فرا میخواند.برای سفر به کشور تایلند نیاز به اخذ ویزای تایلند دارید.

با ما همراه شوید تا با مراحل دریافت ویزای تایلند در شرایط کنونی آشنا شوید.

انواع ویزاهای کشور تایلند عبارتند از:

ویزای توریستی

ویزای تجاری (کاری)

ویزای تحصیلی

ویزای مهاجرتی

ویزای ترانزیت

ویزای پزشکی

ویزای نمایشگاهی

ویزای توریستی تایلند

زمانیکه با هدف گردشگری به کشور تایلند سفر می کنید نیاز به اخذ ویزای توریستی تایلند دارید.سفارت پادشاهی تایلند برای مسافران ایرانی که قصد اخذ ویزای توریستی این کشور را دارند، در حالت عادی ویزای یک ماهه یکبار ورود صادر میکند. ویزای توریستی تایلند تا سه ماه بعد از صدور معتبر است و از زمانی که وارد خاک این کشور شوید، میتوانید یک ماه در آنجا اقامت داشته باشید. 

در صورت اقامت بیشتر از زمان ویزا باید به اداره مهاجرت مراجعه کنید و درخواست تمدید ویزا بدهید در غیر اینصورت شامل جریمه خواهید شد.مدت زمان صدور ویزای تایلند 3 الی 10 روز کاری است. 

در شرایط کنونی به خاطر شیوع بیماری کرونا ، قوانین اخذ ویزای تایلند نیز دستخوش تغییراتی شده است : 

شما باید در ورود اولیه خود به این کشور 7 روز اقامت در یک شهر و در هتل هایی اقامت داشته باشید که شامل قوانین sandbox باشند و بعد از اتمام 7روز میتوانید مقصد خود را در این کشورتغییر دهید.

تایلند اکنون از مسافران هر کشوری در جهان با توجه به برنامه Sandbox استقبال می‌کند. برنامه sandbox از اول جولای آغاز شد و برای گردشگران کشورهای مختلف به گونه ای متفاوت تعریف شده است. برای گردشگران ایرانی قوانین Sandbox شامل افرادی است که کامل واکسینه شده اند و تنها در هتلهایی که در لیست قرار دارند می توانند اقامت داشته باشند. 

مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای توریستی تایلند :

اصل گذرنامه با حداقل ۷ ماه اعتبار

یک قطعه عکس 3*4 رنگی (تمام رخ، بدون عینک )

کپی گذرنامه، کپی کارت ملی و کپی شناسنامه 

واچر هتل ( اقامت 7 روزه در شهر اول ضروری است ) 

بلیط رفت و برگشت هواپیما 

تکمیل فرم درخواست ویزای تایلند 

بیمه مسافرتی با پوشش کرونا به سقف 50 هزار دلار برای مدت 2 ماه 

پرداخت هزینه‌های مربوط به ویزا (فقط پول نقد و به یورو ) 

تست منفی PCR ( برای سوار شدن به هواپیما ) 

گردش 3 ماهه بانکی به زبان انگلیسی با مانده 50 میلیون تومان 

کارت واکسن دیجیتال دارای QR کد 

داشتن گواهی Thai Pass 

Thailand Pass چیست؟

سیستم تایلند پاس یک سیستم رایگان مبتنی بر وب است که به منظور کارآمدتر کردن فرآیند مستندسازی مسافرانی که وارد تایلند می شوند نسبت به برنامه گواهی ورود طراحی شده است. درست مانند گواهی ورود، داده‌ها را برای فرم‌های ورودی مورد نیاز جمع‌آوری می‌کند، اما چیزی که آن را بهتر از گواهی ورود (COE) می‌کند این است که هم اطلاعات سفر و هم اطلاعات بهداشتی مانند گواهی‌های واکسن را جمع‌آوری کرده و به تسهیل تشکیل پرونده کمک می‌کند.هدف از گذرنامه جدید تایلند کمک به پشتیبانی سیستم "سهولت سفر" این کشور پس از بازگشایی و تسریع فرآیند تکمیل اطلاعات و بارگذاری اسناد سفر است.

نحوه درخواست تایلند پاس

شما می‌توانید مستقیماً در وب‌سایت تایلند پاس وارد شده و مرحله به مرحله مدارک سفر را آپلود کنید و در نهایت کد رجیستری را جهت پیگیری دریافت نمایید. زمان رسیدگی به درخواست تایلند پاس 5 تا 7 روز به طول می انجامد. توصیه می شود زودتر از زمان سفر ، برای تایلند پاس اقدام کنید .در نهایت به شما کد ورودی QR یا شناسه عبور تایلند داده می شود که برای ورود به این کشور ضروری است. 

لازم به ذکر است کلیه مراحل فوق توسط بخش ویزای چاپارگشت پارسه در کمترین زمان برای شما انجام می شود. برای دریافت مشاوره جهت اخذ ویزای توریستی تایلند می توانید با بخش ویزای چاپارگشت پارسه تماس حاصل فرمایید. 22022700 - 22026400


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده